PC Engine Mini Console
- marxkemp
- Contacteer:
Bericht
PC Engine Mini Console
Mocht iemand voor mij aan een PC Engine Mini, TurboGrafx Mini of CoreGrafx Mini kunnen komen. Heel graag! #dtv
Bericht
Er is er op het moment nog maar 1 beschikbaar.
heb zelf nooit wat van deze seller gekocht dus ik geef verder geen garanties
https://www.ebay.nl/itm/403539151112?ha ... R-zUnrezYQ
Re: PC Engine Mini Console
Op eBay staat de Japanse versie nieuw nu voor € 88,- inclusief gratis verzenden. Aanbieder komt uit Japan dus zal nog wel invoerkosten bij komen.
Er is er op het moment nog maar 1 beschikbaar.
heb zelf nooit wat van deze seller gekocht dus ik geef verder geen garanties
https://www.ebay.nl/itm/403539151112?ha ... R-zUnrezYQ
- marxkemp
- Contacteer:
Bericht
Hij heeft er inmiddels wel weer 1 te koop staan. Denk dat ie gewoon steeds per stuk verkoopt om de 'scarcity' wat op te krikken.
Bedoel je via eBay iets uit Japan importeren? Zelf heb ik het best vaak gedaan en slechts 1 x keer is er iets niet aangekomen. Kreeg wel netjes m'n geld terug van de verkoper en anders was het alsnog verzekerd via PayPal. Misschien heb ik gewoon heel veel geluk gehad op eBay. Wat dat betreft heb ik juist vooral last gehad op Marktplaats.
Hoop dat je nog wat vind, lijkt me een tof hebbedingetje.
Bedoel je via eBay iets uit Japan importeren? Zelf heb ik het best vaak gedaan en slechts 1 x keer is er iets niet aangekomen. Kreeg wel netjes m'n geld terug van de verkoper en anders was het alsnog verzekerd via PayPal. Misschien heb ik gewoon heel veel geluk gehad op eBay. Wat dat betreft heb ik juist vooral last gehad op Marktplaats.
Hoop dat je nog wat vind, lijkt me een tof hebbedingetje.
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Gewoon doen Kempie. Tuurlijk gaan er dingen mis. Maar de meeste mensen zijn te goeder trouw!
- dlbyvisual
- Winnaar 10 jaar Button Bashers
Bericht
Zo is het. Ik heb zelf een aantal keer wat Japanse Dreamcast games via Japanse sellers van eBay gekocht. Deze guys waren juist altijd enorm correct en hechtten heel veel waarde aan reviews. Heb tot twee keer toe zelfs extra games gekregen - voor de Saturn weliswaar (die ik niet heb) - maar toch!