Halo 2: Anniversary - Club Button Bashers

Alles over onze uitzendingen en komende afleveringen.
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Halo 2: Anniversary - Club Button Bashers

13 dec 2022, 08:48

Afbeelding

Club Button Bashers is (eenmalig) terug! Niels appte mij dat de Club Button Bashers aflevering over de eerste Halo-game inmiddels meer dan 1000 keer beluisterd is, en dat dit een mooie aanleiding was om de tweede toch maar eens te gaan spelen. Voor mij de eerste keer, voor Niels niet. Master Chief is al opgepoetst en wel en morgenavond (14 december) beginnen wij aan Halo 2: Anniversary uit de Master Chief Collection op de Xbox Series X|S.

De headsets zijn opgeladen, de controllers worden voorzien van extra stroom en een heerlijk kopje thee en koffie zullen morgenavond de warmte door ons lijf laten stromen terwijl wij samen met Master Chief op avontuur gaan. Net als voorheen zullen wij de game over 2 tot 3 maanden gaan bespreken in een podcast. Dus als je zin hebt om ook Halo 2 te spelen en je mening te delen met ons, zullen wij die meenemen in de opname. Om warm te draaien hieronder nog even de aflevering over deel 1.

Afbeelding
Fing3r

Re: Halo 2: Anniversary - Club Button Bashers

13 dec 2022, 10:57

Cool man, ik kijk al uit naar de alevering, ben 2 jaar geleden begonnen met Reach en heb toen t/m deel 3 doorgespeeld. Deeltje 4 kon ik niet doorheen komen op één of andere manier, mogelijk doordat ik teveel Halo aan het consumeren was. Ik zal kijken of ik binnenkort nog even een stukje kan neerpennen over deel 2!
AfbeeldingAfbeelding
dlbyvisual
Winnaar 10 jaar Button Bashers

14 dec 2022, 17:08

Superdope boys. Zoals jullie weten ben ik een grote Halo liefhebber - en van de eerste twee delen al helemaal. Ik doe mee!
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

15 dec 2022, 08:10

In het level Metropolis raakten we herhaaldelijk verbinding kwijt volgens de game en dan moet je steeds helemaal vanaf het begin van het level weer starten. Arg.. we hebben besloten om beiden dit level offline uit te spelen en te kijken of we volgende week vanaf het volgende level weer online verder kunnen spelen
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

15 dec 2022, 10:57

Ja, dat was even een domper. Niet alleen verbinding maar de hele game crashte tweemaal aan mijn kant. Het lijkt erop dat in co-op je niet zomaar een ander wapen kan oppakken als dat een Plasma Gun is. Maar helemaal zeker weten doen we het nog niet. Verder was de ervaring voor mij, van wat we konden spelen, een stuk beter dan Halo 1. Zeker wat afwisseling betreft.
Afbeelding
Fing3r

15 dec 2022, 11:13

Dat is wel een domper op het feestje, hopen dat het later in de campaign niet weer de kop opsteekt!
AfbeeldingAfbeelding
dlbyvisual

05 jan 2023, 21:34

Ik ben vanavond begonnen! Heerlijk wat een prachtige game is het toch. Afbeelding
Ok Impala!
Contacteer:

09 jan 2023, 14:06

Ondanks dat FPS games totaal niet mijn ding zijn heb ik indertijd genoten van de Halo aflevering. Jullie waren zo enthousiast dat de game alsnog voor mij ging leven. Ik speel dus niet mee, maar zal zeker luisteren tzt. :smile:
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

09 jan 2023, 14:21

In onze tweede speelsessie is de game niet meer gecrasht dus dat was prettig. Waarschijnlijk moeten Mike en ik er nog 1 goede avond aan wijden en dan zijn we door Halo 2 heen.
dlbyvisual

09 jan 2023, 16:37

Apenheul schreef:In onze tweede speelsessie is de game niet meer gecrasht dus dat was prettig. Waarschijnlijk moeten Mike en ik er nog 1 goede avond aan wijden en dan zijn we door Halo 2 heen.
Ik had ook een harde crash en moest het level overslaan (einde van het eerste level).

Terug naar “Afleveringen en discussie”