SECRET SANTA 2022! - BIG SUCCESS!!
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
- KillingRaptor
Bericht
Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!
Nee pakketje was later opgestuurd door omstandigheden.
- kingoftherain
Bericht
Wooloo = love, Wooloo = life
Heb je in ieder geval nog wat in het vooruitzicht.
Wooloo = love, Wooloo = life
- KillingRaptor
Bericht
Secret santa was wat later bij mij maar vandaag was hij daar plots! Het befaamde pakketje!
Eerst een heleboel briefjes waarin zelfs een heuse quiz zat! En jawel, ik ben serieus gefaald voor deze quiz over mijn eigen backlog. Maar santa was vergevingsgezind en ik mocht toch mijn pakjes openmaken. Gelukkig!
Enkele waren genummerd dus hebben we die volgorde maar aangehouden. Begon al meteen zeer creepy, Resident Evil 2 voor PS4! Brrrr... Creepy...
The Simpsons waren ook aanwezig en hielden blijkbaar een heuse meeting in het pakketje!
En ook Scrooge McDuck was present, uiteraard geen cent uitgegeven aan Homer & co zie ik. Nog steeds even gierig die eend.
Maar daar neemt Bart geen genoegen mee! Als dit maar allemaal goed afloopt.
Ook Marge zat nog bij Bart en de Juggernauts! Uiteraard nog even een overzichtsfoto.
Echt heel erg bedankt santa! Was al een heuse opluchting dat ik de pakjes mocht openmaken na het falen van de quiz. Dat wordt lekker griezelen met Resident Evil, zo weinig mogelijk geld uitgeven met Scrooge en juggernauts in elkaar slaan met Bart!
Eerst een heleboel briefjes waarin zelfs een heuse quiz zat! En jawel, ik ben serieus gefaald voor deze quiz over mijn eigen backlog. Maar santa was vergevingsgezind en ik mocht toch mijn pakjes openmaken. Gelukkig!
Enkele waren genummerd dus hebben we die volgorde maar aangehouden. Begon al meteen zeer creepy, Resident Evil 2 voor PS4! Brrrr... Creepy...
The Simpsons waren ook aanwezig en hielden blijkbaar een heuse meeting in het pakketje!
En ook Scrooge McDuck was present, uiteraard geen cent uitgegeven aan Homer & co zie ik. Nog steeds even gierig die eend.
Maar daar neemt Bart geen genoegen mee! Als dit maar allemaal goed afloopt.
Ook Marge zat nog bij Bart en de Juggernauts! Uiteraard nog even een overzichtsfoto.
Echt heel erg bedankt santa! Was al een heuse opluchting dat ik de pakjes mocht openmaken na het falen van de quiz. Dat wordt lekker griezelen met Resident Evil, zo weinig mogelijk geld uitgeven met Scrooge en juggernauts in elkaar slaan met Bart!
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Geweldig Mitch! Fijn dat inmiddels iedereen blij is gemaakt en dat iedereen zo vriendelijk was om te delen wat hij of zij heeft ontvangen!
Hij deze verklaar ik dan ook de Secret Santa 2022 tot een…
Hij deze verklaar ik dan ook de Secret Santa 2022 tot een…
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Mooi laatste pakket! Veel plezier met RE2! Prachtig spel! Of dan nu eindelijk een PS5 opspeuren voor nog meer pracht en praal? Nu heb je een reden :P
Bericht
Tof dat het zo in de smaak viel!
I sense a soul in search of answers...
- KillingRaptor
- KillingRaptor
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Fijn dat het aangekomen is. Ook Gameboy games <3
- Fing3r
Bericht
Een geweldig event weer! Ontzettend bedankt voor de organisatie Oldskool, hopelijk volgen er nog veel meer!
- Shmupz
Bericht
Oeehhh Mitch! Dat was het wachten zeer waard! Ook al heb je je quiz gefaald, hopelijk geeft dat geen zure nasmaak, haha.
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer: