Bonami zijn we al eens geweest, maar daar ontbrak wel heel erg de sfeer-factor die een Awesome Space wel heeft had. Bonami was heel groot en open en daar raakte je elkaar behoorlijk kwijt. VGM in Z'meer is wel een goede optie, ben ik ook twee keer geweest, maar als ik kijk naar wat op de BB Dagen eerder altijd goed scoorde waren dat dingen als Mario Tennis op de N64, lannen op PC en hangen met elkaar bij de bar. Nu moeten we daar niet meer aan vasthouden nu Awesome Space er niet meer is, maar VGM is ook heel erg rumoerig en lastig om elkaar te vinden/herkennen als je later binnenkomt. Maar, we gaan wel iets doen, desnoods in het nieuwe huis van NielsOk Impala! schreef: ↑15 jul 2022, 11:09Oh, wat ontzettend jammer! Hopelijk vinden jullie een alternatief! Ik zal ook eens rondspeuren. Iemand een goede suggestie? Video Game Museum in Zoetermeer is een alternatief, maar wat minder gezellig naar mijn idee. Bonami ben ik zelf nog nooit geweest, maar ziet er ook tof uit.
Button Bashers Dag 2022 - Are we ready?
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Re: Button Bashers Dag 2022 - Are we ready?
- Ok Impala!
- Contacteer:
Bericht
Daar echter even serieus wat verder over doordenkend... met 20 mensen zou je op zich prima in grote woonkamer passen. Grote tafel voor de bordspel enthousiastelingen en twee TVs met consoles voor de gamers, de rest kan intussen statafel hangen en pilsjes klinken. Wellicht ook wel haalbaar. Ik bied me alvast aan om te helpen met de boodschappen!
Haha! Ik zat ook al een beetje out-of-the-box te denken, want het zijn inderdaad de "huiskamer" dingen die Awesome Space zo'n top locatie maakten en die ook goed bij de sfeer van de leden past! Als iemand nou een reusachtige woonkamer had en we allemaal onze eigen TV en console mee zouden nemen, dan was het helemaal top!
Daar echter even serieus wat verder over doordenkend... met 20 mensen zou je op zich prima in grote woonkamer passen. Grote tafel voor de bordspel enthousiastelingen en twee TVs met consoles voor de gamers, de rest kan intussen statafel hangen en pilsjes klinken. Wellicht ook wel haalbaar. Ik bied me alvast aan om te helpen met de boodschappen!
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Mijn huis voldoet niet aan de kwalificatie 'grote woonkamer'
- Gozert
- Moderator
- eBay gebruikersnaam: gozert
Bericht
Niet met zo'n houding, nee.
Met de juiste tools is alles mogelijk.
Met de juiste tools is alles mogelijk.
- Shantomio
Bericht
Heh wat stom van Awesomespace. Mijn huis is ook helaas te klein maar het idee van games, bordspelletjes etc. meenemen en bij iemand thuis de BBdag doen staat mij wel aan!
Verstuurd vanaf mijn SM-A325F met Tapatalk
****Vooral veel (PS/Quest)VR maar een platte game gaat er ook prima in.****
- Fing3r
Bericht
En is Blast Galaxy misschien een optie? Wel alleen maar arcade maar kan volgens mij wel gezellig zijn. Ben er zelf echter nog nooit geweest, maar staat al wel op mijn to do list.
- dlbyvisual
- Winnaar 10 jaar Button Bashers
Bericht
Ik ken wel een mooie locatie in Hilversum - bij mij m’n werk die we kunnen huren. Maar dat kost wel wat centen. En dan moeten wel in ieder geval wat consoles meenemen. Op m’n kantoor heb ik twee schermen en de locatie zelf heeft er 1. Drinken kan je gewoon pakken en wordt achteraf berekend. Het is erg sfeervol, maar niet mega groot. Wel kunnen we het heel gezellig hebben daar.
Bericht
Oeh dat lijkt me wel nice! En Hilversum is mooi ‘in de buurt.’dlbyvisual schreef:Ik ken wel een mooie locatie in Hilversum - bij mij m’n werk die we kunnen huren. Maar dat kost wel wat centen. En dan moeten wel in ieder geval wat consoles meenemen. Op m’n kantoor heb ik twee schermen en de locatie zelf heeft er 1. Drinken kan je gewoon pakken en wordt achteraf berekend. Het is erg sfeervol, maar niet mega groot. Wel kunnen we het heel gezellig hebben daar.
- Shantomio
Bericht
Kak, ik kan 3 september niet. Ik heb een 50e verjaardag van een vriend van mij dan.
Wat een drama dit.
Wat een drama dit.
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Niels en ik zijn nog aan het kijken naar een alternatief. De dag zal september niet meer halen, of het moet eind september worden. Maar zal eerder iets later in het jaar zijn.
- Shantomio
Bericht
Dat is dan weer een geluk bij een ongeluk voor mij.