Op zoek naar Super Mario World versie 1.0

Alle games, consoles en merchandise waar iemand jou blij mee kan maken.
Wingcapman Eleven
Contacteer:
eBay gebruikersnaam: Wingcapman

Op zoek naar Super Mario World versie 1.0

19 jun 2022, 14:35

Hoi allemaal, voor jaren ben ik op zoek naar versie 1.0 voor de PAL versie van Super Mario World, maar ik heb echt geen geluk hiermee.
We hebben eerder deze versie gehad (mijn grootouders hadden een Super Nintendo met v1.0 Super Mario World), maar na een verhuizing is deze helaas spoorloos verdwenen. Ik denk dat dit op z'n minst 15 jaar geleden was en ik zoek een beetje zo hier en daar sinds dan.

Heeft iemand een versie 1.0 die ik kan overkopen of een vriend, kennis of familie die deze specifieke versie wilt verkopen??
De reden waarom ik graag versie 1.0 wil is puur voor nostalgie en voor het feit dat ik versie 1.0 ook echt wil speedrunnen.

Hier is een voorbeeld van hoe je het verschil tussen v1.0 en v1.1 kan zien:
Afbeelding
Helaas kun je het alleen zien wanneer je het spel opstart, de nummerprint op de achterkant zegt niks over de versie...
Versie 1.0 had nog de NTSC video-formaat en tweaks waarbij de vloer op het opstartscherm nog steeds 2 "planken" hoog is, in v1.1 is de vloer 3 planken hoog. Daarnaast als je alle 96 uitgangen hebt gevonden krijg je ook nog de *96 tekst te zien, en niet dat het getal 96 blauw verandert.

Als iemand deze versie heeft en wilt verkopen, laat het me weten. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik 'm nog niet heb. :lol:

Terug naar “Op zoek naar”