Podcast: offtopic Jaaroverzicht 2021

Alles over onze uitzendingen en komende afleveringen.
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Podcast: offtopic Jaaroverzicht 2021

29 dec 2021, 17:34

Ha! Eindelijk weer een Button Bashers Podcast! En niet een regulier jaarovrezicht maar een offtopic jaaroverzicht, want bijna 9 maanden was er radiostilte en in de tussentijd is er veel gebeurd. Vanwaar die radiostilte en wat er allemaal is gebeurd dat hoor je in deze aflevering.

SoundCloud

Aflevering: offtopic Jaaroverzicht 2021

Info
Host: Michael
Duur: 1:42:31
Datum: 29 december 2021

Podcast Timetable:

00:00:27 - Terug van weggeweest
Als je het bericht op het Button Bashers forum gemist hebt dan weet je misschien de aanleiding voor de radiostilte nog niet, maar omstandigheden hebben het nagenoeg onmogelijk gemaakt om het podcasten vol te houden. Voor Michael nam het leven een compleet andere wending en zowel hij als Niels hebben bepaald niet stilgezeten. Zo maakte Michael zijn debuut in het theater en zat Niels een groot deel van zijn vakantie op de fiets.

00:55:06 - Toch even over games
Maar er is natuurlijk ook nog wel wat gegamed in de tussentijd, met name Niels wist toch nog een redelijk lijstje games te spelen in een jaar vol RPGs. Ook wordt vooruitgekeken naar 2022 waarin beiden verwachten weer meer te zullen gamen. Tot slot wordt teruggekeken op de Secret Santa actie van 2021 waar Niels aan mee heeft gedaan.

01:37:46 - En wat nu?
Tot slot dan nog de vraag: en hoe zit het dan met de Button Bashers podcast in de toekomst.

Muziek:
Spoiler: weergeven
- Ys Origin
- The Legend of Heroes: Trails in the Sky

Een directe link naar de MP3 vind je hier.
Swey

Re: Podcast: offtopic Jaaroverzicht 2021

29 dec 2021, 18:41

Yaaaaasssssss! Top mannen! Welkom terug!
seffen99

29 dec 2021, 19:05

Ah gaaf! Welcome back!
dlbyvisual
Winnaar 10 jaar Button Bashers
Winnaar 10 jaar Button Bashers

29 dec 2021, 23:21

Lekker guys! Ga met plezier deze checkon!
marxkemp
Contacteer:

30 dec 2021, 00:26

Ben op de helft!
Kunstschilder1987
Veteraan
Veteraan
Contacteer:

30 dec 2021, 02:24

zojuist de podcast geluisterd, op de achtergrond terwijl ik werk in eerste instantie, en veel zaken komen even dicht bij huis voor mij als persoon vanuit mike's verhaal; niet enkel op een vervelende manier trouwens.
Al met al een top podcast, welkom terug! Hopelijk blijven jullie dan in het nieuwe jaar ook tijd en energie vinden om dit te blijven doen, ik snap van het einde dat dat wel het idee en voornemen op welke manier dan ook is.
voor mensen die het interessant vinden te zien wat ik maak:
:investigate: Link naar mijn website/schilderijen :investigate:
Afbeelding
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels :happy:
seffen99

30 dec 2021, 11:37

Ik merk na het beluisteren van deze aflevering ineens dat ik jullie vertrouwde stemmen en prettige synergie gemist heb. Wat luistert dit toch lekker weg.

Verder ben ik blij voor (en trots op) jullie beide. Mike dat hij z’n leven heeft kunnen herpakken en de liefde weer geeft gevonden. Het leven is om te leven. En Niels dat hij zo goed bezig is met gezond eten en bewegen.

Verder kijk ik uit naar onze ontmoeting deze zomer, waarin we onze krachten gaan bundelen, gaan proosten, kletsen en (bij)praten op het leven!

En als laatste een impressie hoe ik deze podcast (al chocolade etend) heb beluisterd:

Afbeelding
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

30 dec 2021, 12:30

Kunstschilder1987 schreef:
30 dec 2021, 02:24
zojuist de podcast geluisterd, op de achtergrond terwijl ik werk in eerste instantie, en veel zaken komen even dicht bij huis voor mij als persoon vanuit mike's verhaal; niet enkel op een vervelende manier trouwens.
Al met al een top podcast, welkom terug! Hopelijk blijven jullie dan in het nieuwe jaar ook tijd en energie vinden om dit te blijven doen, ik snap van het einde dat dat wel het idee en voornemen op welke manier dan ook is.
Heya Kunstschilder1987, ik had daar inderdaad in het 'Al het andere' subforum al eens over gelezen. Ik hoop dat je alsnog van de aflevering hebt kunnen genieten. Een reboot komende zomer (zo rond die tijd verwachten we, los van misschien een incidentele aflevering, toch wel weer de draad op te pakken) stelt ons ook in staat even goed stil te staan bij wat we zelf uit het podcasten willen halen en dat is misschien wel anders dan het voorheen geweest is.
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

seffen99 schreef:
30 dec 2021, 11:37
Ik merk na het beluisteren van deze aflevering ineens dat ik jullie vertrouwde stemmen en prettige synergie gemist heb. Wat luistert dit toch lekker weg.

Verder ben ik blij voor (en trots op) jullie beide. Mike dat hij z’n leven heeft kunnen herpakken en de liefde weer geeft gevonden. Het leven is om te leven. En Niels dat hij zo goed bezig is met gezond eten en bewegen.

Verder kijk ik uit naar onze ontmoeting deze zomer, waarin we onze krachten gaan bundelen, gaan proosten, kletsen en (bij)praten op het leven!

En als laatste een impressie hoe ik deze podcast (al chocolade etend) heb beluisterd:

Afbeelding
Thanks, ik kijk ook uit naar de Praatje Bashers podcast in de zomer!
Fleder

30 dec 2021, 15:18

Welkom terug!
Kunstschilder1987
Veteraan
Veteraan
Contacteer:

30 dec 2021, 17:57

Apenheul schreef:
Heya Kunstschilder1987, ik had daar inderdaad in het 'Al het andere' subforum al eens over gelezen. Ik hoop dat je alsnog van de aflevering hebt kunnen genieten. Een reboot komende zomer (zo rond die tijd verwachten we, los van misschien een incidentele aflevering, toch wel weer de draad op te pakken) stelt ons ook in staat even goed stil te staan bij wat we zelf uit het podcasten willen halen en dat is misschien wel anders dan het voorheen geweest is.
jawel hoor, dat lukte prima :)
En het is inderdaad belangrijk dat jullie zelf ook het plezier erin houden! niet alleen omdat je het als luisteraar anders ook gauw doorhebt, als het een moetje wordt, maar vooral voor jullie zelf. een vaste structuur in het uitbrengen van de afleveringen (bv maandelijks ofzo) is, nu spreek ik uiteraard enkel voor mezelf, ook helemaal niet nodig.
voor mensen die het interessant vinden te zien wat ik maak:
:investigate: Link naar mijn website/schilderijen :investigate:
Afbeelding
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels :happy:
TheDarkWanderer

31 dec 2021, 20:51

Mooie aflevering mannen. Met veel plezier en bewondering naar jullie geluisterd
I sense a soul in search of answers...
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

01 jan 2022, 23:12

Bedankt allemaal! Het was weer enorm leuk om op te nemen, ondanks dat het een ander soort podcast was dan gebruikelijk.
Afbeelding
arjen1981
Animal Crossing Tour 2020

02 jan 2022, 11:31

Wat leuk dat het jullie toch gelukt is om het jaar af te sluiten met een podcast. En wat een updates zeg. Krachtig hoe je het allemaal hebt aangepakt Mike. Het zijn persoonlijke verhalen maar dat maakt de uitzending niet ongewoon maar groeit de podcast eerder in mee. Natuurlijk willen we allemaal games horen maar thee ontdekken of de wereld van slow cookers zijn vind ik altijd geslaagde uitstapjes. Waarom luistert men naar podcasts over een topic als video games wanneer dat nieuws overal te halen is. Een groot deel kom je toch terug voor de host zelf.
arjen1981

02 jan 2022, 11:35

Oja en nog even een game gerelateerde opmerking. Omdat ik het niet laten kan. It takes two is echt geen family party game hoor. Ja je merkt dat veel het met familie of kinderen speelt maar dat komt puur door de leeftijdsfase dat velen nu in zitten die games spelen. Het is echt 100% een actie avontuur platformer. Meer platformer dan Psychonauts 2 dit jaar. En verdient inderdaad een GOTY. Zeker in die platformer categorie. Voor mij is dit een betere game dan a rift apart en odyssee samen zoals ik al zij in het uitgespeeld topic.

Terug naar “Afleveringen en discussie”