Ervaringen met Retronintendokopen.nl en hun andere sites ?

Onze showroom voor je advertenties buiten dit forum, kortingscodes & acties!
Marth Daul

Ervaringen met Retronintendokopen.nl en hun andere sites ?

25 jan 2021, 06:11

Zoals de titel zegt, hebben jullie ervaringen met deze shop(s) ? Ze hebben best wat leuke spullen die ik zoek aan ok prijzen maar ik ken ze niet dus ik vraag het hier liever even. :smile:
May the Force be Cute :cool:
Gozert
Veteraan
Veteraan
eBay gebruikersnaam: gozert

Re: Ervaringen met Retronintendokopen.nl en hun andere sites ?

25 jan 2021, 08:59

Ik heb heeel lang geleden (dan praten we dus over meerdere jaren) voor het laatst iets besteld bij hun, maar de afhandeling was altijd dik in orde. Ik vermijd ze de laatste jaren juist door veel belachelijke prijzen die ze hanteren (100 euro voor een DMG Game Boy, 125 euro voor Mega Man X los, 79 euro voor Mario Party 1 los, etc.). Als ik regelmatig zulke prijzen zie, heb ik namelijk niet de neiging snel terug te komen.
Marth Daul

25 jan 2021, 18:55

Thx voor de info, andere nog ervaringen met hun ?
Swey

25 jan 2021, 19:27

Geen ervaring, wel vaak op de site gekeken maar altijd afgehaakt op die idioot hoge prijzen.
Was een tijd geleden een discussie tijdens het interview met RetroGameFreak, schijnt dat dit soort shops met diezelfde idiote prijzen erg goed verkopen naar het buitenland toe. Persoonlijk heb ik zoveel alternatieven om games voor de helft of zelfs minder van hun prijs te krijgen dat deze shop in de verste verte niet een optie is.
kingoftherain

25 jan 2021, 19:38

Ik heb er weleens een paar keer gekeken, maar nooit wat besteld, omdat (en hier heb je helemaal niks aan, want het is puur persoonlijk) ik vind de site er te steriel uit zien. Gek genoeg is het logo dan weer te chaotisch. :thinking:

In de tussentijd heb ik andere bekende webshops ontdekt en eigenlijk nooit meer terug gekeken.
Afbeelding

Wooloo = love, Wooloo = life
Marth Daul

26 jan 2021, 08:21

Swey schreef:
25 jan 2021, 19:27
Geen ervaring, wel vaak op de site gekeken maar altijd afgehaakt op die idioot hoge prijzen.
Was een tijd geleden een discussie tijdens het interview met RetroGameFreak, schijnt dat dit soort shops met diezelfde idiote prijzen erg goed verkopen naar het buitenland toe. Persoonlijk heb ik zoveel alternatieven om games voor de helft of zelfs minder van hun prijs te krijgen dat deze shop in de verste verte niet een optie is.
Die alternatieven mag je steeds delen hoor :smile:

Ik zoek vooral, buiten de standaard retro games, Xbox OG en 360.
Fing3r

26 jan 2021, 09:00

Moet wel lachen om hun banner, "welkom in de wereld van pixels" en dan met allemaal cirkels die tevoorschijn komen. Of ben ik de enige die daarover valt? :thinking:
AfbeeldingAfbeelding
Mark

03 feb 2021, 17:57

Zoals gezegd, veel te duur. Verder zal de afhandeling best in orde zijn, maar prijzen slaan nergens op.
Gebruikersnaam

11 feb 2021, 00:39

Zoals eerder gezegd, niet doen, veel te duur. Sowieso meer een fan van particulier kopen. Maar ik heb eens in 2013 een 72 pin gekocht, kwam maar niet binnen dus moest nog een keer berichten sturen en na 2 weken(!) excuus ontvangen en eindelijk opgestuurd en 1 dag later kreeg ik het binnen.

Daarom ook nooit meer iets gekocht, en nu zou ik het ook never meer doen omdat ze simpelweg te veel vragen voor hun games.
Rarara wie zit er in die struiken als een ninja?
sparky
eBay gebruikersnaam: sidious_nl

19 feb 2021, 15:01

Tja wat iedereen hier al zegt, veel te duur. En dan moet je voor de grap eens hun inkoopsite bekijken wat ze je willen betalen voor jou games en vooral als je complete retrogames aanlevert.
somebody28

20 feb 2021, 18:43

RetroNintendoKopen , en RetroGameWinkel , waren best goede sites tussen 2012 en 2015?
wel eens iets gekocht in die periode, geen problemen mee gehad.
geen idee wat er daarna is gebeurd, maar het spellen aanbod op de site(s) verdween,
en de prijzen waren opeens belachelijk hoog....

een losse Donkey Kong Classics op de NES voor 50,95 euro.......... HAHA...... nee, dank je..... :lol: :lol:
en Mario/Duck Hunt op de NES, voor 25,95 :dontknow:
Ribbelchips

23 mar 2021, 12:29

Het meest hufterige vind ik nog wel dat ze console-dozen verkopen voor 100-150 euro per stuk en dan heel klein er onder bij vermelden dat het alleen om de doos gaat en dat je de console voor 40-50 euro dan kan bij bestellen :D

In het verleden heb ik er wel eens gekocht, toen vielen de prijzen er wel mee (volgens mij heb ik er nog eens Donkey Kong Country en StarWing voor resp. 35 en 20 cib en in mooie staat gekocht). Ik heb net even gekeken en mijn mond viel open: DKC 1 kost daar nu 87,99 (geen grap) en voor een zwaar verlepte Starwing met dikke scheur over de box betaal je al 29,99. Gaat nergens meer over.

Check dit: De DOOS van de SNES SFII pack. € 150,-

https://www.retronintendokopen.nl/super ... ter-2-pack

Wil je de console er bij dan ben je nog een keer 70 euro kwijt. Tenzij je een vergeelde wil, dan 'maar' 50.

Ook gewoon een complete witte standaard Wii voor €122,95

Wie zijn de mensen die hier iets kopen joh?
Afbeelding
KillingRaptor

23 mar 2021, 13:42

Afbeelding

Echt niet normaal meer!

Terug naar “Webwinkels, eBay & Marktplaats”