Op de valreep woord van het jaar.
Button Bashers Kerstavond 2020
- kingoftherain
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Re: Button Bashers Kerstavond 2020
Bedankt iedereen voor het kijken, in 2021 gaan we dit, ook al mogen we weer bij elkaar komen, dit nog wel een keer of wat doen.
- kingoftherain
Bericht
Wooloo = love, Wooloo = life
Was weer gezellig. Bedankt voor 't... eh... jeweetwel...
Wooloo = love, Wooloo = life
- marxkemp
- Contacteer:
Bericht
De aftershow is ook heel informatief! Bedankt allemaal voor de gezelligheid!
- OldSchool
- Contacteer:
- Kunstschilder1987
- Veteraan
- Contacteer:
Bericht
hey mannen, leuk georganiseerd!
ik had even andere dingen aan mn hoofd dus heb ik de 2e helft voorbij laten gaan.
Bedankt voor de gezelligheid!
ik had even andere dingen aan mn hoofd dus heb ik de 2e helft voorbij laten gaan.
Bedankt voor de gezelligheid!
voor mensen die het interessant vinden te zien wat ik maak:
Link naar mijn website/schilderijen
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels
- marxkemp
- Contacteer:
Bericht
Van captain apenheul een crash course sea of thieves gehad. Gebroedelijk muziek gemaakt met Finger tijdens het ritueel verbranden van onze boot. Prachtig!marxkemp schreef:De aftershow is ook heel informatief! Bedankt allemaal voor de gezelligheid!
- Ok Impala!
- Contacteer:
Bericht
Among Us was erg leuk en laagdrempelig om samen te spelen. Dus zeker goed plan om dit vaker te organiseren. Dank voor de organisatie en de gezelligheid!
- toejam
Bericht
De setup kostte wat meer moeite dan ik graag had gezien maar was een gezellig en leuk laatste uurtje om mee te maken. Bedankt allen! Ook voor de snelheid waarmee ik in mijn eerste potje Among Us het luchtledige in geslingerd werd ondanks dat ik niks had gedaan
Professional dabbler
- KillingRaptor
Bericht
Vond het erg kut dat Discord totaal niet meewerkte hier, zowel op PC als op telefoon. Baalde er wel van eigenlijk, had graag meegespeeld maar Among Us lijkt me niet een game die je makkelijk kan doen zonder te kunnen overleggen.
- toejam
Bericht
Dat was ook mijn eerste probleem. Discord op de PC kon ik het kanaal niet in. Naar later bleek omdat hij mijn headset niet als headset herkende. Daarna via de telefoon geprobeerd maar om mijn bluetooth headset die ik normaal voor het werk gebruik weer in connect-modus te krijgen zonder handleiding bleek ook nog een hele uitdaging (future reference: aanzetten en dan de aan/uit knop ingedrukt houden)KillingRaptor schreef: ↑22 dec 2020, 08:44Vond het erg kut dat Discord totaal niet meewerkte hier, zowel op PC als op telefoon. Baalde er wel van eigenlijk, had graag meegespeeld maar Among Us lijkt me niet een game die je makkelijk kan doen zonder te kunnen overleggen.
Professional dabbler
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Dat hoorde inmiddels bij het BB Among Us ritueel, eerst potje, standaard de ruimte in
- Kunstschilder1987
- Veteraan
- Contacteer:
Bericht
ik blijf er wel bij dat de "moord" die gepleegd was toen het lijk van oldschool werd gevonden gewoon een suïcide was... ook al ben ik er op veroordeeld.
- Fing3r
Bericht
Was zeer gezellig, ontzettend gelachen tijdens Among Us. En na verloop van tijd vertrouw je echt niemand meer
Daarna lekker over games aan het praten geweest en de avond afgesloten met een potje Sea of Thieves same met Apenheul en Marxkemp, Ahr Matey.
Bedankt allemaal!
Sent from my J9210 using Tapatalk
Daarna lekker over games aan het praten geweest en de avond afgesloten met een potje Sea of Thieves same met Apenheul en Marxkemp, Ahr Matey.
Bedankt allemaal!
Sent from my J9210 using Tapatalk
- KillingRaptor
Bericht
Ik moest al lachen op de stream, laat staan dat ik meedeed.
Jullie waren wel een aantal dingen bij haast ieder potje meteen zeker. Mike was het niet en kingoftherain word er als eerste uitgeflikkerd.
Jullie waren wel een aantal dingen bij haast ieder potje meteen zeker. Mike was het niet en kingoftherain word er als eerste uitgeflikkerd.
- Galious
- Moderator
Bericht
Ik moest helaas toch verstek laten gaan, maar als ik de stream zo terugkijk was het een geslaagde avond. Hoop volgende keer er bij te zijn
nmkl pjkl ftmch
- Kunstschilder1987
- Veteraan
- Contacteer:
Bericht
natuurlijk komen er soms dingen tussen, maar vond het wel echt jammer dat jij er niet bij was G, zoals snoop doggy kwispelstaart je waarschijnlijk zou aanspreken zou leuk zijn de volgende keer wel idd!