Hallo!
Langzaamaan ga ik weer beginnen met het bijwerken van het forum. Er stonden nog steeds een aantal dingen op stapel om aan te pakken en daar is het nu weer de tijd voor. Komende dagen gaat het volgende gebeuren:
- Het forum wordt bijgewerkt van 3.2.8 naar 3.2.9 - voornamelijk bugs en fixes
- Emoji's werden voorheen op het forum getoond als MEGAGROTE emotes, dat is gefixt inmiddels, dus die kan iedereen nu als je wil gewoon gebruiken
- De smilies gaan eraan. Het witte randje stoort, de animaties storen (soms) en het formaat van de smilies stoort ook
De update van het forum zal dit weekend plaatsvinden, en daar verwacht ik geen problemen mee. De smilies zullen in de loop van de tijd veranderen. Ze zijn minder warm/kleurrijk dan die we nu hebben, maar zijn wel uniform en komen uit de emoji's die we van telefoons kennen. Dus deze set zal het worden:
Waarschijnlijk komen er nog meer, maar deze zullen de huidige vervangen. Is er nog geen vervanging, dan blijft de huidige.
Toedels!
Update forum, smilies en emoji's
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
- Kunstschilder1987
- Veteraan
- Contacteer:
Bericht
Re: Update forum, smilies en emoji's
nouja sorry hoor, maar ik kom hier enkel voor de huidige emoji's, dit is een schande!
Neejoh, prima mike, mooi dat je zoveel tijd werk en energie erin steekt om het beter te blijven maken. ik wou aanbieden of ik je wellicht ergens mee kon helpen, maar het is echt een wonder dat ik tegenwoordig voldoende computerkennis heb om hier regelmatig te posten
Neejoh, prima mike, mooi dat je zoveel tijd werk en energie erin steekt om het beter te blijven maken. ik wou aanbieden of ik je wellicht ergens mee kon helpen, maar het is echt een wonder dat ik tegenwoordig voldoende computerkennis heb om hier regelmatig te posten
voor mensen die het interessant vinden te zien wat ik maak:
Link naar mijn website/schilderijen
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels
Link naar mijn website/schilderijen
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
- Ok Impala!
- Contacteer:
Bericht
Ziet er netjes uit. Fijn dat je dit doet Mike!
Edit: Wel jammer dat de nieuwe emoji's niet bewegen. Is daar nog wat aan te doen? Of ben ik nu gewoon echt té Hyves nostalgic.
Edit: Wel jammer dat de nieuwe emoji's niet bewegen. Is daar nog wat aan te doen? Of ben ik nu gewoon echt té Hyves nostalgic.
- Flozem
Bericht
Jammer... die bewegende emo's ga ik missen...
Nog één keertje dan:
Nog één keertje dan:
- Fing3r
Bericht
Je kunt natuurlijk altijd gifjes plaatsen als je toch geanimeerde plaatjes wiltOk Impala! schreef: ↑26 mei 2020, 11:27Ziet er netjes uit. Fijn dat je dit doet Mike!
- OldSchool
- Contacteer:
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
En.. done! Alle smilies zijn vervangen voor nieuwe. Sommige zijn verdwenen, vervangen en er zijn er wat nieuwe bijgekomen. Mocht je een request hebben omdat je echt een enorme favoriet hebt, dan kunnen we het overwegen.
- OldSchool
- Contacteer:
- Gozert
- Moderator
- eBay gebruikersnaam: gozert
Bericht
Gewoon een paar goede slokken whisky. Dan beweegt alles.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
- Fing3r
Bericht
Ik mis ze nu al , maar stilstand is achteruitgang zeggen ze
- Galious
- Moderator
Bericht
Afscheid van de oude smilies, ik word er een beetje emojioneel van.
nmkl pjkl ftmch
- Flozem
- koekiemonster
- Contacteer:
- eBay gebruikersnaam: Ruud_Luiten
- toejam
Bericht
Mooi werk Mike, heb ik eindelijk geen ducttape meer nodig als ik hier op het forum kom om al die stuiterende smilies op hun plek te houden (ik kijk naar jou oude happy gif)
Professional dabbler
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
- Flozem
Bericht
Omdat ik er geen nieuw topic voor wil openen. De Wii/Xbox 360/PS3 valt nu ook onder retro, maar de subforumbeschrijving gaat maar t/m de Gamecube.
Viel me op, wilde het even melden.
Viel me op, wilde het even melden.
I sense a soul in search of answers...