Misschien toch een oplossing gevonden, maar wellicht merk jij het meer dan ik.VikTris schreef: ↑25 aug 2020, 19:08Toffe face-lift, was een tijdje niet actief en deze redesign ziet er strak uit.
Ik heb alleen een aanmerking (wist niet of het een nieuwe thread waard was) maar als ik button-bashers.nl of www.button-bashers.nl in mn browser gooi (vaak is het alleen bu- en google voert de rest in) kom ik op een niet SSL beveiligde versie van de site uit.
Moet er echt https voor typen zal wel iets met een omleiding zijn die niet goed werkt.
ADDED:
Het scrollen stottert enorm (erger dan in de video ivm compressie) bij mij op chrome en edge, zag dat het smoothscroll.js scriptje em de pan uit errord.
Welkom op Button Bashers 3.12 - Patch update
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Re: Welkom op Button Bashers 3.12 - Patch update
- VikTris
- Contacteer:
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Omdat we helemaal niets met gaming hadden heb ik de volgende smileys toegevoegd:
- toejam
Bericht
Maar we hebben hier toch ook helemaal niks met gaming
Waggle my joystick
Waggle my joystick
Professional dabbler
- KillingRaptor
Bericht
Ik dacht al er zit een lege emoji tussen maar die van Xbox werkt blijkbaar niet bij mij. Is dat enkel hier of hebben andere dat ook?
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Dan heb je waarschijnlijk het light thema, die van de Xbox is namelijk wit. Ik zal hem groen maken, goeieKillingRaptor schreef: ↑25 sep 2020, 08:26Ik dacht al er zit een lege emoji tussen maar die van Xbox werkt blijkbaar niet bij mij. Is dat enkel hier of hebben andere dat ook?
- KillingRaptor
Bericht
Dat zal het inderdaad zijn, gebruik het light thema. Zo zie je maar weer dat we zo toch de foutjes eruit kunnen werken.Dynamike schreef: ↑25 sep 2020, 09:22Dan heb je waarschijnlijk het light thema, die van de Xbox is namelijk wit. Ik zal hem groen maken, goeieKillingRaptor schreef: ↑25 sep 2020, 08:26Ik dacht al er zit een lege emoji tussen maar die van Xbox werkt blijkbaar niet bij mij. Is dat enkel hier of hebben andere dat ook?
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Zeker! Aangepast en is nu groen.KillingRaptor schreef: ↑25 sep 2020, 10:41Dat zal het inderdaad zijn, gebruik het light thema. Zo zie je maar weer dat we zo toch de foutjes eruit kunnen werken.
- KillingRaptor
Bericht
It has appeared!Dynamike schreef: ↑25 sep 2020, 11:17Zeker! Aangepast en is nu groen.KillingRaptor schreef: ↑25 sep 2020, 10:41Dat zal het inderdaad zijn, gebruik het light thema. Zo zie je maar weer dat we zo toch de foutjes eruit kunnen werken.