Beursagenda - Overzicht Retro Game Beurzen & Events - 2020
- kingoftherain
Bericht
Wooloo = love, Wooloo = life
Re: Beursagenda - Overzicht Retro Game Beurzen & Events - 2020
Komt vast nog wel een keer. Er komen nog genoeg beurzen. Ik moet eerlijk zeggen dat als ik rondloop, ik ook helemaal niet bezig ben met andere mensen.
Bericht
Het was er RUIM opgezet, maar deed helaas wat koud aan.
Echter heb ik 4 NES carts mee naar huis genomen en mijn hoofd geschud bij sommige prijsverschillen.
Ter voorbeeld: Een Ghostbusters 2 NES cart bij stand A voor €12,50 (of €17,50...ben ik even kwijt) en bij stand B €40,-.
Beide in de zelfde staat!
Vraagprijzen staan vrij, maar je kunt ook overdrijven...
Echter heb ik 4 NES carts mee naar huis genomen en mijn hoofd geschud bij sommige prijsverschillen.
Ter voorbeeld: Een Ghostbusters 2 NES cart bij stand A voor €12,50 (of €17,50...ben ik even kwijt) en bij stand B €40,-.
Beide in de zelfde staat!
Vraagprijzen staan vrij, maar je kunt ook overdrijven...
- apie74
- marxkemp
- Contacteer:
Bericht
In minuut 46 staat Jur van Press Start Games voor de camera in stropdas!
- Fing3r
Bericht
Nice, door de drukte deze beurs helemaal vergeten
- kingoftherain
Bericht
Leuk, die ga ik deze week even kijken.
- toejam
Bericht
Het was een lange zit zondag maar ik heb me uitstekend vermaakt moet ik zeggen. Leuke gesprekken gehad met onder andere Apenheul, Kingoftherain, Theo79 en DySSuN.
De locatie beviel mij meer dan uitstekend. Ik ben slechts hulpvrijwilliger maar de ruimte achter en voor de tafels was zeer prettig en het liep ook tot na vieren goed door met de bezoekers. Ook de parkeermogelijkheid voor de standhouders en de route naar de tafels toe was echt heel fijn in vergelijking met andere beurslocaties.
Leuk filmpje hierboven maar word wel een beetje ongemakkelijk van de camerabeweging tijdens de loopstukken.
De locatie beviel mij meer dan uitstekend. Ik ben slechts hulpvrijwilliger maar de ruimte achter en voor de tafels was zeer prettig en het liep ook tot na vieren goed door met de bezoekers. Ook de parkeermogelijkheid voor de standhouders en de route naar de tafels toe was echt heel fijn in vergelijking met andere beurslocaties.
Leuk filmpje hierboven maar word wel een beetje ongemakkelijk van de camerabeweging tijdens de loopstukken.
Professional dabbler
- Galious
- Moderator
Bericht
Dat wordt een druk najaar. Laten we maar hopen dat de evenementen dan allemaal wel weer gewoon door kunnen gaan...
Als er nog andere cancellations of verplaatsingen van komende evenementen bekend zijn, laat het dan even weten in dit topic, dan blijf ik de agenda bijwerken.
Als er nog andere cancellations of verplaatsingen van komende evenementen bekend zijn, laat het dan even weten in dit topic, dan blijf ik de agenda bijwerken.
nmkl pjkl ftmch
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Je kunt alles tot aan juni schrappen na de persconferentie van gisteren. Alle bijeenkomsten / samenscholingen van 3 of meer personen zijn verboden.
- Galious
- Moderator
Bericht
Dat klopt, ja, maar dat geldt voor Nederland. Ik weet nog niet hoe het met de Belgische en Duitse beurzen zit in die periode, al kunnen we er denk ik wel vanuit gaan dat die ook zullen worden afgelast/verplaatst.
nmkl pjkl ftmch
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Ik denk het ook wel. Maar ik kan me helemaal voorstellen dat je het zeker wilt weten.
Iedereen zal sowieso ook wel alles effe checken voorlopig.
Iedereen zal sowieso ook wel alles effe checken voorlopig.
- Galious
- Moderator
Bericht
Weer een verplaatsing bevestigd:
nmkl pjkl ftmch
- Galious
- Moderator
Bericht
De GamesCom beurs is ook geannuleerd. Er wordt wel gewerkt aan een digitaal evenement.
nmkl pjkl ftmch
Bericht
Beurs in Schiedam gaat door op 25 oktober . Vooraf kaartje reserveren ivm covid 19.
Beurs in Tilburg op 27 sept daar ben ik nog zoekende in voor een gepaste oplossing.
Beurs in Tilburg op 27 sept daar ben ik nog zoekende in voor een gepaste oplossing.
Bericht
Zag op de Facebook van retro game beurs Tilburg dat het geannuleerd is 27 september
Jammer maar begrijpelijk, hopelijk blijft Schiedam doorgaan!
Jammer maar begrijpelijk, hopelijk blijft Schiedam doorgaan!
Bericht
Schiedam gaat door...heb daar een dubbele zaal. Kaarten verkrijgbaar via retrogamebeurstilburg@gmail.com
- Galious
- Moderator
Bericht
De lijst is weer up-to-date. Er is alweer een hoop afgevallen voor het najaar. Ik kan geen verdere info vinden over de Retro Game Beurs Kalken op 6 september 2020, maar ik denk dat we er gerust vanuit kunnen gaan dat die ook geannuleerd is.
nmkl pjkl ftmch
Bericht
we zijn in overleg met de gemeente wetteren (zaal gowalt)
om in oktober of november een beurs te kunnen organiseren.
SEPTEMBER KAN NIET DOORGAAN. alle beurzen zijn in de gemeente kalken tot 1 oktober geschrapt
Aldus Gunther van der Poorten over Kalken
om in oktober of november een beurs te kunnen organiseren.
SEPTEMBER KAN NIET DOORGAAN. alle beurzen zijn in de gemeente kalken tot 1 oktober geschrapt
Aldus Gunther van der Poorten over Kalken
- Galious
- Moderator
Bericht
Bedankt voor de informatie!
nmkl pjkl ftmch
- Galious
- Moderator
Bericht
Toch nog een event deze maand!
Gamecultuur? Is dat een ding?
Ja! En je kan het meemaken op donderdag 17 en vrijdag 18 september in het Nationaal Videogame Museum in Zoetermeer. Tijdens de Game Cultuurdagen komen verschillende game developers aan het woord om te vertellen over hun ervaring met de gameindustrie. Ook komen bekende sprekers lezingen geven over game- en fancultuur en kun je verschillende creatieve, game-gerelateerde workshops volgen. Verder zullen er game-cosplayers aanwezig zijn om te vertellen over hun kostuums en op de foto te gaan met de bezoekers (uiteraard op gepaste afstand). Daarnaast hebben we een uitgebreide collectie historische videogames in het museum en zijn bezoekers natuurlijk van harte welkom om deze uit te proberen!
Kijk voor meer info op:
https://www.nationaalvideogamemuseum.nl ... ltuurdagen
Gamecultuur? Is dat een ding?
Ja! En je kan het meemaken op donderdag 17 en vrijdag 18 september in het Nationaal Videogame Museum in Zoetermeer. Tijdens de Game Cultuurdagen komen verschillende game developers aan het woord om te vertellen over hun ervaring met de gameindustrie. Ook komen bekende sprekers lezingen geven over game- en fancultuur en kun je verschillende creatieve, game-gerelateerde workshops volgen. Verder zullen er game-cosplayers aanwezig zijn om te vertellen over hun kostuums en op de foto te gaan met de bezoekers (uiteraard op gepaste afstand). Daarnaast hebben we een uitgebreide collectie historische videogames in het museum en zijn bezoekers natuurlijk van harte welkom om deze uit te proberen!
Kijk voor meer info op:
https://www.nationaalvideogamemuseum.nl ... ltuurdagen
nmkl pjkl ftmch
- GamingUniverseNL
- Contacteer:
Bericht
Beste Gamers!
Via deze weg willen wij jullie laten weten dat wij hebben besloten dat de tweede editie van onze Gaming Universe Beurs op 01-11-2020 helaas niet door gaat.
Het was geen makkelijk besluit maar met alles wat er speelt rondom het Corona virus, de regels en verplichtingen en daarbij de impact ervan lijkt dit ons momenteel de beste keuze.
Wij hopen jullie volgend jaar alsnog te kunnen verwelkomen en dan maken we er een knallende editie van!
Onze beurs zal dan onder voorbehoud plaats vinden op zondag 31-10-2021.
Onze excuses voor het ongemak en we hopen op jullie begrip.
Blijf gezond allen!
Met vriendelijke groet,
Team Gaming Universe
Via deze weg willen wij jullie laten weten dat wij hebben besloten dat de tweede editie van onze Gaming Universe Beurs op 01-11-2020 helaas niet door gaat.
Het was geen makkelijk besluit maar met alles wat er speelt rondom het Corona virus, de regels en verplichtingen en daarbij de impact ervan lijkt dit ons momenteel de beste keuze.
Wij hopen jullie volgend jaar alsnog te kunnen verwelkomen en dan maken we er een knallende editie van!
Onze beurs zal dan onder voorbehoud plaats vinden op zondag 31-10-2021.
Onze excuses voor het ongemak en we hopen op jullie begrip.
Blijf gezond allen!
Met vriendelijke groet,
Team Gaming Universe