Toen ik dit bericht had gestuurd waren we inmiddels 6 a 7 dagen verder zonder reactie. Pas 1 dag na dit bericht kreeg ik een reactie wat mijn voorstel zou zijn. Dat vond ik persoonlijk een zeer lange reactie tijd als ik eerder een bericht had gekregen dan was dit niet gebeurd,WytzeV schreef:Ik zie dit nu voorbij komen dus heb 't even nagekeken. Het betrof een partijtje PlayStation games die ruim onder de marktprijs aan je verkocht zijn en waar toen er bij een game een Spaanstalig boekje bleek te zitten ook nog een refund op geëist werd. Daarop heb ik je destijds gewoon aangeboden alles terug te nemen en je het volledige aankoopbedrag terug te betalen en daar heb ik geen reactie op ontvangen. Wel even het eerlijke verhaal vertellen dus...
zwaardgast schreef:Recent een aantal dingen gekocht bij deze web shop
Games en Goodies - http://www.gamesengoodies.nl
Een van de games was helaas met spaanse handleiding en boekjes wat niet was vermeld op de site wat ik bij andere games wel zag met andere talen.
Heb een paar nette mails gestuurd waar nooit op is gereageerd, ging welliswaar niet om het grootste bedrag maar niet bepaald netjes zeker voor een klant die toch wel aardig wat had gekocht met die bestelling. Vrij jammer dat de klantenservice zo slecht is als je iets hebt gekocht
Een afrader als je het mij vraagt erg jammer
Het eisen is overigens wel een beetje overdreven ik heb enkel je reactie beanwoord wat ik een goed voorstel vond voor dat spel of ik 50% van een niet heel groot bedrag geretourneerd kon krijgen gezien de spaanse doos en handleiding niet vermeld was zoals andere items op de site dat lijkt me dan niet zo heel vreemd. Heb ik 1 bericht opgestuurd en 1 dag erna of je er al over nagedacht had 2 berichten totaal. Waarbij er ook nog eens 4 a 5 dagen een stilte viel voordat jou antwoord kwam dat ik dat ik dan de hele bestelling kon terug sturen.
4 tm 7 a 8 dagen per antwoord wachten vond ik iets teveel van het goede ik heb daarna inderdaad niet meer gereageerd het ging immers om niet het grootste bedrag en slechts 1 item uit de set.
Enige probleem was dat er totaal geen reactie was voor dit bericht 6 a 7 dagen. Wellicht dat er toen iets was maar dat is toch best lang naar mijn idee.