Laatste maand heb ik, als ik in de rubriek Sega spelcomputers en games zoek onwijs veel advertenties van auto onderdelen, voornamelijk van de firma Troostwijk auctions. Ik heb aan marktplaats veel meldingen doorgegeven van de adds en ze maandag een mail gestuurd. Vind het behoorlijk storend. Bij mijn vriendin op haar telefoon en op m'n pc is hetzelfde.
Hebben jullie hier ook last van?
Zou het schelen hier gezamenlijk melding van te maken?
Misschien heeft marktplaats een nieuwe inkomsten bron gevonden via admarkt.?
Marktplaats vervuild door Troostwijk auctions. Opgelost?
- segatarian
Bericht
Marktplaats vervuild door Troostwijk auctions. Opgelost?
Laatst gewijzigd door segatarian op 31 jan 2020, 12:35, 3 keer totaal gewijzigd.
- Fing3r
Bericht
Re: Marktplaats vervuild
Geen rare dingen gemerkt hier, app op de telefoon geeft eigenlijk alleen relevante reclame en op de computer gebruik ik een add blocker dus daar ook weinig last van.
- Kunstschilder1987
- Veteraan
- Contacteer:
Bericht
is mij ook niet opgevallen, echter mocht je mensen zoeken om steun voor een gezamenlijke melding wil ik je gerust uithelpen hoor segatarian, want ik zou me er ook aan storen. kijk maar, dan hoor ik het wel.
ik zie wel vaak bij de vita games ontzettend veel ps4 games staan... maar dat komt eerder over dan "dommigheid oepsie foutje niet gezien", dan moedwillig een bedrijf dat ertussenin gaat knauwen...
ik zie wel vaak bij de vita games ontzettend veel ps4 games staan... maar dat komt eerder over dan "dommigheid oepsie foutje niet gezien", dan moedwillig een bedrijf dat ertussenin gaat knauwen...
voor mensen die het interessant vinden te zien wat ik maak:
Link naar mijn website/schilderijen
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Net effe getest, maar ik heb dat ook. Ik zoek tegenwoordig altijd gesorteerd op afstand. Dan heb je nergens last meer van.
- toejam
Bericht
Commodore idem dito. Allemaal rotzooi van Troostwijk auctions.
Ik gebruikte altijd die Marktplaats zonder spam-extentie maar kan niets meer op de zwarte lijst zetten de laatste tijd.
Ik gebruikte altijd die Marktplaats zonder spam-extentie maar kan niets meer op de zwarte lijst zetten de laatste tijd.
Professional dabbler
- koekiemonster
- Contacteer:
- eBay gebruikersnaam: Ruud_Luiten
Bericht
Volgens mij is dit een nieuwe truc van marktplaats om eerst advertenties te tonen in andere groepen (die er mee te maken kunnen hebben) om vervolgens pas echt de informatie binnen de groep te tonen. Best zuur
- portable-games.nl
- kingoftherain
Bericht
Wooloo = love, Wooloo = life
Nog niet tegen gekomen, eerlijk gezegd.
Wooloo = love, Wooloo = life
Bericht
Net even test run gedaan, aantal keer ververst etc, nergens last van, amper advertenties. Wel
Merk ik tegenwoordig dat als ik ook maar een keer naar iets anders zoek dan games wordt mn hele MP feed vol gedumpt met hits van die ene zoekopdracht
Merk ik tegenwoordig dat als ik ook maar een keer naar iets anders zoek dan games wordt mn hele MP feed vol gedumpt met hits van die ene zoekopdracht
- segatarian
Bericht
Bedankt voor de reacties
Hmmm best opvallend hoe sommige nergens last van hebben en andere wel.
Ik meen een keer aan een link gezien te hebben dat het via admarkt gaat.
Zou t dan addware of zoiets kunnen zijn? Aangezien bij de ene nauwelijks iets is en de ander de zelfde klachten ervaren. Het gaat niet maar om een paar adds. Elke pagina zeker 30 procent ongeveer
Hmmm best opvallend hoe sommige nergens last van hebben en andere wel.
Ik meen een keer aan een link gezien te hebben dat het via admarkt gaat.
Zou t dan addware of zoiets kunnen zijn? Aangezien bij de ene nauwelijks iets is en de ander de zelfde klachten ervaren. Het gaat niet maar om een paar adds. Elke pagina zeker 30 procent ongeveer
- segatarian
Bericht
Afgelopen donderdag een mail gekregen van marktplaats, dat ze er naar gaan kijken.
Zojuist op de startpagina 'sega' ingetikt. Nog geen verandering helaas.
Als ik naar de rubriek kijk, is het ook echt in de rubriek spelcomputers geplaatst.
Vreemd dit
Zojuist op de startpagina 'sega' ingetikt. Nog geen verandering helaas.
Als ik naar de rubriek kijk, is het ook echt in de rubriek spelcomputers geplaatst.
Vreemd dit
- segatarian
Bericht
Bedankt trouwens kunstschilder.
Wie weet dat dat wel helpt, maar ik wacht nog even marktplaats hun reactie op m'n 2e bericht af.
Wie weet dat dat wel helpt, maar ik wacht nog even marktplaats hun reactie op m'n 2e bericht af.
Bericht
Re: Marktplaats vervuild door Troostwijk auctions
Ik vind Grandado veel vervelender. Nederlandse dropshipper die net doet alsof ze een bedrijf in china zijn. Als je hun googled zie je honderden negatieve recensies. Pure oplichting. Blijkbaar mag dat op marktplaats
- Pius
Bericht
Ik zou het Troosteloos willen noemen.
"Come back when you can put up a fight."
- segatarian
Bericht
Mail gekregen van marktplaats.
Bij mij werkt het weer goed, Troostwijk is verdwenen
Bij de gene die er ook last van hebben nu ook opgelost?
- segatarian
Bericht
Misschien ook even mailen naar marktplaats?jukujosuki schreef: ↑29 jan 2020, 21:52Ik vind Grandado veel vervelender. Nederlandse dropshipper die net doet alsof ze een bedrijf in china zijn. Als je hun googled zie je honderden negatieve recensies. Pure oplichting. Blijkbaar mag dat op marktplaats
- Kunstschilder1987
- Veteraan
- Contacteer:
Bericht
hier nog altijd geen last ervan gehad. dat gezegd hebbende, fijn dat het opgelost is voor jesegatarian schreef: ↑31 jan 2020, 12:33Mail gekregen van marktplaats.
voor mensen die het interessant vinden te zien wat ik maak:
- toejam
Bericht
Re: Marktplaats vervuild door Troostwijk auctions. Opgelost?
Jep, hier is het ook weg. Heb nu bovenaan weer allemaal aanbiedingen van Consolekabels.be staan maar die stond al op de zwarte lijst.
Professional dabbler