Je hebt nu 2 categorieen Gamecube. Bij NTSC heb je ook japanse spellen gedaan best irritant.
Zou fijner zijn als je 3 categorien had: PAL / NTSC / NTSC-J
Bij NES heb je NTSC en PAL A in dezelfde categorie. Apart ziet er wat professioneler uit aangezien het 2 verschillende regio's zijn volgens mij (zelf nooit een NES gehad)
Dutchgameboys.com is online !
- retrogamezzz
- Koningsdag Koning 2014
- Mark
- c4ke
Bericht
Re: Dutchgameboys.com is online !
Nah, komt omdat ze alleen een werkende DNS-record hebben ingesteld op het non-www domein. Een eenvoudige host lookup laat zien;
Als we dan de DNS uitlezen, zien we wel een A-record (en ook AAAA) op het non-www domein (allebei naar Amazon/AWS);
Op het www domein is echter een CNAME-record ingesteld die verwijst naar een heel andere locatie;
Een uitgebreid resultaat laat namelijk zien;
Deze CNAME verwijzing werkt niet. En omdat ze vervolgens wel een www forcering gebruiken op de website wordt je dus automatisch doorverwezen naar een niet-bereikbaar IP-adres 37.16.0.154 (van Mijndomein). Oftewel, je gaat de website nooit te zien krijgen (wat al vanaf het begin gaande is).
Zou je toch graag een kijkje willen nemen, dan zul je een klein beetje moeite moeten doen en lokaal je hosts bestand moeten aanpassen met:
Update:
Het blijkt dat bij gebruik van de Google nameservers (8.8.8.8 en 8.8.4.4) de website op het www domein onbereikbaar is en geven wat "vreemde" resultaten terug. Gebruik je andere nameservers, bijvoorbeeld van Ziggo of iets als Quad9 (9.9.9.9), dan kun je er wel bij komen. Dit valt ook te testen en te reproduceren via: https://dnslookup.online/nsec.html
Code: Selecteer alles
~]$ host www.dutchgameboys.com
Host www.dutchgameboys.com not found: 2(SERVFAIL)
~]$ dig dutchgameboys.com @NS1.METAREGISTRAR.NL +short
34.249.138.199
~]$ dig dutchgameboys.com aaaa @NS1.METAREGISTRAR.NL +short
2a05:d018:964:c0c:ac60:beb3:d5c4:7a41
~]$ dig www.dutchgameboys.com @NS1.METAREGISTRAR.NL +short
hosting-1c.mijndomein-ws.nl.
37.16.0.154
~]$ dig dutchgameboys.com @NS1.METAREGISTRAR.NL
;; ANSWER SECTION:
www.dutchgameboys.com. 600 IN CNAME hosting-1c.mijndomein-ws.nl.
Zou je toch graag een kijkje willen nemen, dan zul je een klein beetje moeite moeten doen en lokaal je hosts bestand moeten aanpassen met:
34.249.138.199 dutchgameboys.com www.dutchgameboys.com
Het blijkt dat bij gebruik van de Google nameservers (8.8.8.8 en 8.8.4.4) de website op het www domein onbereikbaar is en geven wat "vreemde" resultaten terug. Gebruik je andere nameservers, bijvoorbeeld van Ziggo of iets als Quad9 (9.9.9.9), dan kun je er wel bij komen. Dit valt ook te testen en te reproduceren via: https://dnslookup.online/nsec.html
Laatst gewijzigd door c4ke op 29 nov 2019, 21:27, 6 keer totaal gewijzigd.
- Mark
Bericht
Haha, thanks voor je uitgebreide uitleg. Zo ver ga ik niet.
- Gozert
- Veteraan
- eBay gebruikersnaam: gozert
Bericht
Mooie webwinkel met ditto assortiment! Altijd fijn om er weer een mooie optie bij te hebben!
Ik vraag me alleen af in hoeverre een Best Sellers sectie zin heeft wanneer je vaak maar één item van een bepaald artikel op voorraad hebt. Die hele Best Sell reel is nu niet op voorraad wanneer je naar de productpagina's gaat. Het kan wellicht een hoop teleurstelling voorkomen door hier iets anders mee te doen, zoals bijvoorbeeld items die jullie bijzonder achten en nog wel op voorraad hebben in de spotlights te zetten.
Ik vraag me alleen af in hoeverre een Best Sellers sectie zin heeft wanneer je vaak maar één item van een bepaald artikel op voorraad hebt. Die hele Best Sell reel is nu niet op voorraad wanneer je naar de productpagina's gaat. Het kan wellicht een hoop teleurstelling voorkomen door hier iets anders mee te doen, zoals bijvoorbeeld items die jullie bijzonder achten en nog wel op voorraad hebben in de spotlights te zetten.
- retrogamezzz
- Koningsdag Koning 2014
Bericht
Hey Thanks voor de feedback. Hier was ik van de week ook al achter gekomen, ben er alleen nog niet helemaal uit hoe we het kunnen aanpassen. We gaan er van de week weer naar kijken en het proberen aan te passenGozert schreef:Mooie webwinkel met ditto assortiment! Altijd fijn om er weer een mooie optie bij te hebben!
- Mark
Bericht
Hij is weer online zie ik, mooi. Erg fraaie website. Fijn navigeren, geen overbodig complexe menu's. Assortiment is ook echt om van te smullen. Absoluut geen dertien in een dozijn webshop met de standaard meuk. Moet me erg inhouden en dat is een compliment.
- retrogamezzz
- Koningsdag Koning 2014
Bericht
Veel plezier met je gamesZach schreef:Cool assortiment. Ik heb meteen wat besteld.
- retrogamezzz
- Koningsdag Koning 2014
Bericht
Dank jeMark schreef:Hij is weer online zie ik, mooi. Erg fraaie website. Fijn navigeren, geen overbodig complexe menu's. Assortiment is ook echt om van te smullen. Absoluut geen dertien in een dozijn webshop met de standaard meuk. Moet me erg inhouden en dat is een compliment.
- Kennie
- eBay gebruikersnaam: ken79b
- retrogamezzz
- Koningsdag Koning 2014