Nieuwe webshop!
Bericht
Re: Nieuwe webshop!
Zal ik ook kunnen bestellen en de games afhalen op een beurs? Verzending naar België is waarschijnlijk vrij duur anders.
- SneakerPimp
Bericht
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Je bent een held!JokerJur schreef:Het aantal games wat de afgelopen weken langs mijn camera lens komt is in ieder geval niet normaal. Ik zie RPG's langs komen waarvan ik het bestaan niet wist! Alle consoles krijgen evenveel liefde ook, ook jouw X doos Pimp!
Ik krijg er in ieder geval veel energie van en knal rustig even verder tot de 28e. Nu gelukkig even tijd om wat te posten omdat ik bij zwemles zit te wachten.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- retrogamezzz
- Koningsdag Koning 2014
Bericht
natuurlijk kan je het ook op de beurs ophalen....Nutsy-Gutsy schreef:Zal ik ook kunnen bestellen en de games afhalen op een beurs? Verzending naar België is waarschijnlijk vrij duur anders.
- Galious
- Moderator
Bericht
Ik lees net dat Jur met Press-Start Games een fysieke winkel heeft geopend! In een tijd dat juist steeds meer winkels de deuren sluiten is dit natuurlijk geweldig nieuws. Veel succes, @JokerJur
nmkl pjkl ftmch
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Zeker, netjes hoor. Binnenkort even een keer kijken en gelijk die Fornite lama kopen!
- Gozert
- Veteraan
- eBay gebruikersnaam: gozert
- peter81
Bericht
lekker man
Nintendo Nes CIB Verzamelaar
Nintendo Now You,re Playing With Power.
Nintendo Now You,re Playing With Power.
- Pius
- Liittle-J
- segatarian
- Tom
- Veteraan
Bericht
Super! Ziet er ook goed uit zo te zien!
Jur plakt ook altijd goed op foto's
Jur plakt ook altijd goed op foto's
- Galious
- Moderator
- Fing3r
Bericht
Nice, wil toch nog eens even bij zijn winkel langs gaan als ik een keer in de buurt ben.
Maar Funga Pops
Maar Funga Pops
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
En hij is geen gameshop, maar een speelgoedwinkelFing3r schreef:Nice, wil toch nog eens even bij zijn winkel langs gaan als ik een keer in de buurt ben.
Maar Funga Pops
- kingoftherain
Bericht
Wooloo = love, Wooloo = life
Ik zou graag een keer langsgaan, maar het is net wat te ver helaas. Gelukkig is er de webshop waar ik graag gebruik van maak.
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Ik ga het wel een keer doen, maar het is voor mij vanuit Enschede ook gewoon nog 1,5/2 uur rijden. Afhankelijk van de wegwerkzaamheden in Duitsland. Want dat is dan toch de kortste route.kingoftherain schreef:Ik zou graag een keer langsgaan, maar het is net wat te ver helaas. Gelukkig is er de webshop waar ik graag gebruik van maak.
- kingoftherain
Bericht
Ik zit nog onder Rotterdam. Routeplanners zeggen 3 uur rijden. Als ik een keer in de buurt ben, dan lijkt het me sowieso een keer een bezoek waard.Dynamike schreef:Ik ga het wel een keer doen, maar het is voor mij vanuit Enschede ook gewoon nog 1,5/2 uur rijden.
Bericht
Ik ben dus niet de enige.. Blijkbaar verkopen die dingen als een malle, want de Play it hier staat er ook al vol mee en bij Gameland-Groningen gaan 9 van de 10 'nieuw toegevoegd' updates ook over die krengen.Fing3r schreef:Maar Funga Pops
Ik doe niet aan onderschriften.
- Fing3r
Bericht
Dat is inderdaad ook iets wat ik niet helemaal begrijp, maar mijn headbash was meer vanwege het schrijfwerkJalf schreef:Ik ben dus niet de enige.. Blijkbaar verkopen die dingen als een malle, want de Play it hier staat er ook al vol mee en bij Gameland-Groningen gaan 9 van de 10 'nieuw toegevoegd' updates ook over die krengen.Fing3r schreef:Maar Funga Pops