Lieve liefhebbers van alles dat met muis, keyboard, joystick en/of controller bedient kan worden,
het jaar zit er bij weer op! We hebben net Secret Santa gehad hier op het forum, de lijstje van de beste games van 2018 vliegen over het forum heen en nog even en het nieuwe jaar breekt aan. Ondanks dat het nog niet 31 december is, kijken we toch even terug op een jaar forum. Cijfertjes, weetjes, exotische landen die ons bezoeken en nog veel meer. Een kijkje in de keuken van het forum. Let's see what's cooking.
32.830. Ja, 32.830 unieke apparaten/users hebben ons bezocht dit jaar. Apenheul vanaf zijn werk, mobiel en PC thuis zijn er al drie, maar als we kijken naar het aantal leden dat we hebben (1231) bezoeken veel meer mensen ons dat alleen de leden. En dat is prettig. Dat geeft aan dat we voor meer mensen aantrekkelijk zijn of informatie hebben. Want 24.441 bezoeken komen namelijk via Google. Dat is bijna 75% van het bezoek dat er op jaarbasis naar het forum komt. Gunstig is dat slechts 32% van de mensen die het forum komt direct weer vertrekt. Er is dus genoeg te bekijken en lezen.
Gemiddeld blijven bezoekers 8 minuten en 14 seconden rondneuzen op het forum. Binnen deze minuten werden er totaal meer dan een miljoen pagina's bezocht. Om te weten: 1.095.626 pagina's. Als u ons bezoekt van uit Zwitserland heeft u het snelst het forum voor uw neus. Gemiddeld duurt het inladen van het forum daar 0,62 seconden. Op Curaçao duurt het 4,90 seconden, maar daar kan het allemaal iets rustiger aan.
De apparaten waarmee u ons bezoekt zijn af en toe net zo exotisch als Curaçao. Zo is er een bezoeker geweest die als browser geen Chrome of Edge gebruikt, maar Coc Coc. Geen idee wat het is, maar ook Iron blijkt een browser te zijn die bij ons is langs geweest. In ieder geval: welkom! Wat browsers betreft is Chrome veruit het populairst. Bijna 50% (48%) bezoekt ons via deze browser. De top drie van besturingssystemen zijn Windows, Android en iOS.
Nederlands staat op de eerste plek van meeste bezoeken. Iets meer dan 77% van alle hits op het forum komt uit Nederland. België is uiteraard een prima tweede. Iets minder populair zijn we Svalbard & Jan Mayen. Daar vandaan werden we eenmalig bezocht. Hun bezoekjes zijn net zo schaars als die uit Yemen, Kosovo en Tunesia. Maar welkom zijn ze altijd.
Van alle bezoeken naar het forum kom 12,2% uit Amsterdam, 4,7% uit Rotterdam, 2,3% uit Eindhoven en 2,2% uit Den Haag. Iets minder populair zijn we in Cornelio Procopio, Trogstad Municipality en Ubud. Maar je kan niet alles hebben. Volgens Google is 20% van de bezoekers vrouw, is 39% van jullie tussen 25-34 jaar, 31% tussen de 35-44 jaar en 1,6% is 65+.
De meeste van u zien het forum op een klein schempje. Want de schermresolutie 360x640 is het meest gebruikt, gevolgd door 1920x1080. De meeste bezoekers gebruiken Ziggo als internetaanbieder om ons te bezoeken en het minst populair als internetprovider is Zumpa telecom telecomunica es eireli.
Goed, wij hopen in ieder geval, of je ons nu bezoekt via een Windows PC, op 1920x1080 met Chrome via Ziggo of met een mobieltje met Coc Coc en Zumpa Telecom, dat je ons volgend jaar weer komt bezoeken. En dat 2019 een schitterend jaar wordt vol met games, liefde en geluk.
Button Bashers Forum 2018 - Het jaaroverzicht
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
- toejam
Bericht
Re: Button Bashers Forum 2018 - Het jaaroverzicht
Dank voor weer een setje mooie statistieken maar vooral een fantastisch forumjaar! Heb weer enorm veel geleerd, gelachen en genoten en hoop dit volgend jaar gewoon dunnetjes over te doen
Professional dabbler
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Top die informatie!
Ik vond het een mooi forum jaar! Op naar 2019!
Ik vond het een mooi forum jaar! Op naar 2019!
Bericht
Ha leuk om te lezen Mike! Het forum is gezond en floreert mogen we gerust stellen.
Bericht
Mooi stuk! Keep on going strong in 2019, fijne jaarwisseling allemaal!
Nes , Snes , Pc , GTA Collector
Speelt momenteel: COD Warzone 2 / BR & DMZ - Minecraft - GTAV Online - Nes games
Speelt momenteel: COD Warzone 2 / BR & DMZ - Minecraft - GTAV Online - Nes games
- Tom
- Moderator
Bericht
Die uit Yemen was ik. Ik moest even via het forum opzoeken waar ik mijn Nes Action Set kon ophalen die daar net was uitgekomen
- Vaktix
- Galious
- Moderator
Bericht
We hebben op de valreep van 2018 ook nog de mijlpaal van 250.000 berichten bereikt!
nmkl pjkl ftmch
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Nice!
mGalious schreef:We hebben op de valreep van 2018 ook nog de mijlpaal van 250.000 berichten bereikt!
Nice!
- toejam
Bericht
Die 21 zijn de serieuze berichten, en die 250.000 is de onzin?Galious schreef:We hebben op de valreep van 2018 ook nog de mijlpaal van 250.000 berichten bereikt!
Professional dabbler
- Shmupz
Bericht
@Dynamike
Niet te vergeten de weet ik hoeveel % die een add blocker gebruiken. :-p Die omzeilen de statistieken..
Maar, wel leuk om te weten! Gelukkig nieuwjaar! :-D
Niet te vergeten de weet ik hoeveel % die een add blocker gebruiken. :-p Die omzeilen de statistieken..
Maar, wel leuk om te weten! Gelukkig nieuwjaar! :-D
- Flozem
Bericht
You're welcome...Galious schreef:We hebben op de valreep van 2018 ook nog de mijlpaal van 250.000 berichten bereikt!
Bericht
Ik zit vaak op een Zwitserse VPN-server. Guilty.
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Haha, dan weten we waar die cijfers vandaan komenLesserMagic schreef:Ik zit vaak op een Zwitserse VPN-server. Guilty.