Negen jaar geleden was het een spannend moment. Want we wisten niet wat onze podcast ging doen, of er mensen zouden gaan luisteren en hoe lang we door zouden gaan. Het was in het begin een korte podcast, van ongeveer een uur tot anderhalf uur, en elke week! De eerste paar afleveringen hadden slechts een week tussen zich en bijna elke zondagavond waren we aan het kletsen.
Niels gewoon van thuis, Steef doorgaans bij zijn ouders vandaan en nam op met zijn iPhone en ik ook bij mijn ouders vandaan die toen nog in Den Haag woonde. Boy o boy, dingen zijn wel veranderd in die negen jaar. Bij Niels is alles eigenlijk het meest stabiel gebleven. Steef is inmiddels al een tijdje afgezwaaid van de podcast en door de persoonlijke omstandigheden aan mijn kant is er al tijden geen echte Button Bashers podcast uitgebracht.
Maar! We zijn er nog! En zodra mijn verhuizing rond is, alles in orde is in ons nieuwe huis, komen we sowieso terug met de podcast. Maar ik wilde deze dag niet, ondanks dat die morgen is, niet zomaar voorbij laten gaan.
Hurray 4 podcast!