Club Button Bashers - Nioh

Alles over onze uitzendingen en komende afleveringen.
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Club Button Bashers - Nioh

30 jun 2020, 20:18

Afbeelding

Het tweede deel is er al, maar als je bij het begin kan beginnen, dan moet je dat zeker niet laten. En dat gaan we doen in de nieuwe Club Button Bashers. Nioh staat centraal, hebben wij besloten. De game is hier op het forum door een aantal mensen al tot het bot toe gespeeld, maar voor Mike en Niels is het allemaal nieuw. Althans, Mike heeft de game al eens een stukje gespeeld. Maar nu is het menens! We gaan er keihard in, maar door de vakantieperiode die nu speelt trekken we iets langer uit voor deze game. Geen 4/5 weken, maar richting de 7 of 8 weken pakken we.

Geeft ons en jullie de tijd om allemaal gezellig mee te doen!
Afbeelding
Fing3r

Re: Club Button Bashers - Nioh

30 jun 2020, 21:00

Zal kijken of ik hieraan meedoe, eerst nog even The Last of Us Part II uitspelen. Mogelijk dat ik Nioh voor een prikje kan vinden dat ik meedoe.

Sent from my J9210 using Tapatalk

AfbeeldingAfbeelding
Galious
Moderator
Moderator

30 jun 2020, 23:48

Oeh, wat een goede keuze voor Club Button Bashers! Ik speel Nioh met jullie mee, maar dan wel de sequel :smile:
Ik kan later ook nog wel mijn ervaringen met het eerste deel delen in het topic.

In elk geval veel plezier met deel 1, heren. Als jullie daar net zo hard op gaan als arjen1981 en ik, then you're in for an absolute treat :thumbup:

Fing3r schreef:
30 jun 2020, 21:00
Zal kijken of ik hieraan meedoe, eerst nog even The Last of Us Part II uitspelen. Mogelijk dat ik Nioh voor een prikje kan vinden dat ik meedoe.
Je kunt de game voor nog geen 15 euro vinden bij amazon.nl :smile:
nmkl pjkl ftmch
arjen1981
Animal Crossing Tour 2020

01 jul 2020, 13:35

Ik ken elk hoekje inmiddels (Platinum) dus weer niet of ik nog een hele ronde mee speel. En is het denk ik ook wel even wennen weer als je 2 gewend bent want je gaat echt wel de tweaks missen die in deel 2 zitten. Maar mocht iemand een boost nodig hebben voor een level die deze niet door komt dan kom ik je graag uit de brand helpen. Ik zal in elk geval zeker hier mee gaan praten. Een geweldige serie is dit!
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

14 jul 2020, 22:48

Aight ik heb een begin gemaakt aan Nioh en heb tot en met waar de demo begint gespeeld en heb een beter gevoel voor de combat dan de vorige keer. High stance gebruik ik 99% van de tijd maar we zullen zien of de game andere stances nudged met encounter design. Ik heb gekozen voor de speer als primair wapen en dual swords als secundair wapen.
Fing3r

15 jul 2020, 01:14

Ik heb hem in de sale op Steam aangeschaft, nu nog The Last of Us uitspelen en dan kan ik er een begin mee maken :evil2:
AfbeeldingAfbeelding
arjen1981

15 jul 2020, 20:56

Ik speelde met het zwaard ook altijd veel high stance maar met een Axe weer helemaal niet. Voor vooral de lage vijanden of als je echt snel moest zijn wisselde ik dan met het zwaard naar de andere stances.
Galious
Moderator
Moderator

15 jul 2020, 22:17

Ik speel met zwaard juist voornamelijk in mid stance, maar wissel wel regelmatig naar high stance bij grote yokai vijanden als hun ki meter leeg is voor een paar heavy blows. Low stance gebruik ik eigenlijk alleen voor die dweller vijanden die over de grond kunnen kruipen en voor spinnetjes en ander klein grut.

Ik gebruik overigens in de sequel ook wel vaak de 'switch stance on ki pulse' techniek om wat extra ki te regenereren, dat deed ik in het eerste deel nooit.
nmkl pjkl ftmch
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

17 jul 2020, 11:23

Dit weekend ga ik ook weer beginnen. Ik twijfelde nog of ik door moest gaan waar ik was gebleven, maar dat is nog zo in het begin dat ik gewoon een herstart doe. Volgens mij pakte ik ook veel de high stance, maar weapon of choice weet ik niet meer.
Afbeelding
Fing3r

22 jul 2020, 00:54

Vandaag dan mijn eerste stapjes in Nioh gezet, nu de proloog en tutorial doorlopen en het strand een beetje onveilig gemaakt. Game voelt wel lekker, nog even afwachten of ik daar nog steeds zo over denk als de game moeilijke wordt :biggrin:

Ik gebruik op dit moment dubbele zwaarden met low stance, geen idee of dit een goed idee is maar ik speel liever met wat vlottere beweging dan met trage zware wapens.
AfbeeldingAfbeelding
Fing3r

24 jul 2020, 23:06

Mijn eerste eindbaas verslagen in Nioh, Onryoki heeft het niet overleefd nadat hij mij menig keer wist te pletten onder zijn ballen. Ik begin wel in te zien dat deze game erg leuk is, ik vind het tempo ook prettiger dan dat van bijvoorbeeld Darksouls.
AfbeeldingAfbeelding
Fing3r

06 aug 2020, 23:28

Het gaat niet heel erg snel, maar ik vorder gestaag. Na met moeite Onryoki te hebben verslagen was Hino-Enma een stuk eenvoudiger. Nu weer even een paar zij missies voltooien voordat ik verder ga met de volgende main missie.
AfbeeldingAfbeelding
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

06 aug 2020, 23:29

Netjes Fing3r, ik heb de game al een paar weken niet aangeraakt maar moet daar dit weekend maar weer eens verandering in brengen!
Fing3r

24 aug 2020, 11:04

Nioh ligt op dit moment een beetje stof te verzamelen sinds ik begonnen ben aan Horizon Zero Dawn op de pc, maar zodra die is afgerond ga ik zeker weer even aan de slag met mijn dual uchigatana :biggrin:
AfbeeldingAfbeelding
Ok Impala!
Contacteer:

24 aug 2020, 14:23

Het lijkt er trouwens ook op dat het kanaal voor Club BB eruit ligt. Ik krijg al dagen een error als ik die podcast stream update in mijn podkicker app. Error code: unable to load - Chain validation failed. BB Podcast werkt wel gewoon.
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

24 aug 2020, 15:47

Ok Impala! schreef:
24 aug 2020, 14:23
Het lijkt er trouwens ook op dat het kanaal voor Club BB eruit ligt. Ik krijg al dagen een error als ik die podcast stream update in mijn podkicker app. Error code: unable to load - Chain validation failed. BB Podcast werkt wel gewoon.
Kan je het nog eens testen? Hier werkt het namelijk in Podcast Addict en ook op Spotify.
Afbeelding
Ok Impala!
Contacteer:

24 aug 2020, 16:33

Het wordt nu een beetje anders... ik heb Club Button Bashers uit mijn lijst van Podkicker verwijderd met unsubcribe. Toen weer opnieuw gezocht (Itunes) en weer toegevoegd. Nog steeds dezelfde error, maar de afleveringen van Club Button Bashers zijn nu toegevoegd aan de lijst van BB Podcast. Hebben jullie die twee kanalen wellicht samengevoegd op Itunes?

Terug naar “Afleveringen en discussie”