Animal Crossing: New Horizons - Club Button Bashers

Alles over onze uitzendingen en komende afleveringen.
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Animal Crossing: New Horizons - Club Button Bashers

27 apr 2020, 09:50

Afbeelding

Het is een fenomeen. Het is de hit van het moment. Wereldwijd zijn miljoenen mensen bezig om Tom Nook af te betalen. En vervelen hoeft er nooit. Animal Crossing: New Horizons neem in razend tempo de wereld over. Het vermaakt, verbroedert en brengt ook regelmatig een glimlach op het gezicht van hen die het spelen. En zo ook bij ons en de leden van het Button Bashers forum, die vrolijk tientallen, zo niet honderden, uren steken in hun eiland. Maar is het wel echt van hen?

Animal Crossing: New Horizons
Takjes rapen, onkruid wieden, exotische vissen vangen, achter een sprinkhaan aan, een museum bezoeken of een kersen-TV in elkaar knutselen. Even praten met de buren, je zuur verdiende geld inleveren voor een klein zijkamertje en op zoek gaan naar het perfecte verjaardagscadeau. Het zijn dagelijkse klusjes in Animal Crossing New Horizons. Maar wat is het verhaal? Hoeveel tijd kost dit allemaal en hoe beleef je zoiets? Alles en nog veel meer in twee uur podcast.

Maar we bespreken niet alleen de game zoals we die na een aantal weken hebben beleefd samen met de leden van het forum, we hebben ook een dagboek bijgehouden. Elke week hebben we een kleine tien minuten Animal Crossing-belevenissen opgenomen zodat er te horen is welke progressie wij boeken in een week. Gaat het als een malle? Nemen we de tijd? Alles wordt besproken en ook vooral waarom we iets doen. Hoe zit het met de turnip exchange? Wat voor behang hebben wij aan de muur en wanneer komt K.K. Slider nou eens optreden?

Website
Spotify
Link direct naar MP3
iTunes

Afbeelding
LesserMagic

Re: Animal Crossing: New Horizons - Club Button Bashers

29 apr 2020, 18:56

Ik ben blij dat ik in ieder geval niet de enige ben die de turnips per ongeluk op heb gegeten. Afbeelding
Afbeelding
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

29 apr 2020, 18:59

LesserMagic schreef:
29 apr 2020, 18:56
Ik ben blij dat ik in ieder geval niet de enige ben die de turnips per ongeluk op heb gegeten. Afbeelding
Haha, ja, dramatisch toch. Gelukkig heb ik het daarna niet meer gedaan en heb ik vandaag toch een slordige 150k winst gemaakt met het verkopen van turnips. Dus het kan wel verkeren!
Afbeelding
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

29 apr 2020, 20:22

Dan leer je het wel snel af! :)

Vandaag dacht ik terug aan dat verhaal toen ik even 10 appels wilde eten om alle stenen kapot te slaan. Bleek je alleen 1-voor-1 te kunnen eten... naja..
Fing3r

30 apr 2020, 20:52

Leuke aflevering weer mannen, ik ben onderhand maar begonnen te spelen op mijn zoontje zijn Switch. Vermaak me er nu al een paar dagen mee, al speel ik het maar zo'n 45 minuutjes per dag. Ik geniet vooral van het onbekommerde sfeertje en de algehele vrolijkheid. En 4 mei ben ik jarig en Tom beloofde al dat we er even bij stil zouden gaan staan, ben benieuwd!
AfbeeldingAfbeelding
Ok Impala!
Contacteer:

01 mei 2020, 08:58

Ben nu halverwege de podcast, maar het is wel genieten hoor. Ik heb nog nooit een Animal Crossing game gespeeld, maar het lijkt of ik er nu toch middenin zit. En dat mosbal verhaal zorgde wel voor een grote glimlach. :laugh:
Joey
Veteraan
Veteraan

01 mei 2020, 11:25

Fantastisch van die mosballen! En een geniaal verhaal van Steef die random bij Niels aankomt, iets sportgerelateerd koopt en om ruimte te maken allemaal shit bij Niels op de stoep dumpt! Inmiddels 125 uur op de teller hier en ben er nog niet flauw van. Ik heb in geen enkel andere Switch-game zo lang gespeeld.
Kunstschilder1987
Contacteer:

01 mei 2020, 11:44

Deze game is niet voor mij, maar jullie uitzending weer wel! ik krijg opnieuw een beeld van de game, en dat is knap voor iets dat ik nooit gespeeld heb. Bedankt weer mannen!
voor mensen die het interessant vinden te zien wat ik maak:
:investigate: Link naar mijn website/schilderijen :investigate:
Afbeelding
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels :happy:
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

01 mei 2020, 16:59

Haha, we play so you don't have to!
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

01 mei 2020, 16:59

Haha, we play so you don't have to!
Galious
Moderator
Moderator

01 mei 2020, 17:06

Ik had ergens iets over de moeilijk te verkrijgen guide langs zien komen op het forum, maar ik post het hier maar even.

Bij Nedgame is de laatste druk van de guide momenteel te pre-orderen:

https://www.nedgame.nl/strategy-guides/ ... 071159770/
nmkl pjkl ftmch
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

01 mei 2020, 18:32

Galious schreef:
01 mei 2020, 17:06
Ik had ergens iets over de moeilijk te verkrijgen guide langs zien komen op het forum, maar ik post het hier maar even.

Bij Nedgame is de laatste druk van de guide momenteel te pre-orderen:

https://www.nedgame.nl/strategy-guides/ ... 071159770/
Holy mosballen! Ze durven wel. Eerst was deze 29,99, en nu al 41,99. Ik pas wel.
Afbeelding
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

01 mei 2020, 18:56

Nedgame.. lekker opportunistisch. Je kan ook alvast een grijze Switch pre-orderen voor de aankomende levering, voor het vriendschappelijke prijsje van € 368,-

https://www.nedgame.nl/nintendo-switch/ ... 277479079/
dlbyvisual

01 mei 2020, 19:07

Apenheul schreef:Nedgame.. lekker opportunistisch. Je kan ook alvast een grijze Switch pre-orderen voor de aankomende levering, voor het vriendschappelijke prijsje van € 368,-

Ik ga voor een lite switch denk ik ditmaal. Iemand ervaring mee? Kwaliteit scherm?
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

01 mei 2020, 19:29

Ik geloof dat Swey er een heeft, en LesserMagic.
OldSchool
Contacteer:

01 mei 2020, 19:41

arjen1981
Animal Crossing Tour 2020

02 mei 2020, 09:53

Joey moeten we de challenge niet toch een tweede kans geven? Nog even een laatste oproep wie nog mee gaat doen? Misschien zelf nog even een twee weken uitstel om mensen meer tijd te geven? En waarom doen de beheerders en moderators niet ook gewoon mee? We kunnen elkaar toch ook prima beoordelen? Zonde van zo'n mooie challenge!
LesserMagic

03 mei 2020, 00:58

dlbyvisual schreef:
Apenheul schreef:Nedgame.. lekker opportunistisch. Je kan ook alvast een grijze Switch pre-orderen voor de aankomende levering, voor het vriendschappelijke prijsje van € 368,-

Ik ga voor een lite switch denk ik ditmaal. Iemand ervaring mee? Kwaliteit scherm?
Ik heb geen normale Switch, dus kan 'm er niet mee vergelijken. Maar het scherm van de Lite is supercrisp. Mooi apparaat.
Afbeelding
arjen1981

09 mei 2020, 17:00

LesserMagic schreef:
03 mei 2020, 00:58
dlbyvisual schreef:

Ik heb geen normale Switch, dus kan 'm er niet mee vergelijken. Maar het scherm van de Lite is supercrisp. Mooi apparaat.
Ik zie de AC switch inmiddels al voor 700 op MP: https://www.marktplaats.nl/a/spelcomput ... ousPage=lr
arjen1981

09 mei 2020, 17:02

Leuke aflevering! Eindelijk geluisterd. Mooie avonturen en een leuk idee van het dagboek. Ik kom graag ook eens sinaasappels en appels plukken Niels? Wij hebben de kersen een pruimen.

Volgende week wil ik eens wat foto's plaatsen van ons eiland. Het begint zo langzamerhand echt een klein paradijsje te worden. Maar ben er wel achter gekomen nu de bloemen ons eiland opfleuren dat bloemen het echte onkruid zijn. Die groeien als kool op alle plekken waar je ze niet wilt hebben.

En gister ochtend waren de knollen 152. Mijn zoon had toen alles verkocht. In de middag barste hij in tranen uit want toen waren ze 500+. Dit hadden we nog niet eerder mee gemaakt. Mijn vrouw is nu multimiljonair. Helaas had ik zelf de knollen gemist verleden week.
LesserMagic

09 mei 2020, 19:45

arjen1981 schreef:
09 mei 2020, 17:02
Leuke aflevering! Eindelijk geluisterd. Mooie avonturen en een leuk idee van het dagboek. Ik kom graag ook eens sinaasappels en appels plukken Niels? Wij hebben de kersen een pruimen.

Volgende week wil ik eens wat foto's plaatsen van ons eiland. Het begint zo langzamerhand echt een klein paradijsje te worden. Maar ben er wel achter gekomen nu de bloemen ons eiland opfleuren dat bloemen het echte onkruid zijn. Die groeien als kool op alle plekken waar je ze niet wilt hebben.

En gister ochtend waren de knollen 152. Mijn zoon had toen alles verkocht. In de middag barste hij in tranen uit want toen waren ze 500+. Dit hadden we nog niet eerder mee gemaakt. Mijn vrouw is nu multimiljonair. Helaas had ik zelf de knollen gemist verleden week.
Ik lig voorlopig elke zondagochtend nog in bed. Dus geen dure knollen voor mij.

En om eerlijk te zijn heb ik AC sinds ik met FFVII ben begonnen niet meer opgestart...
Afbeelding
arjen1981

09 mei 2020, 20:14

Ik ben vooral veel met NioH 2 bezig matar voor AC maak ik ook elke dag nog even tijd. En ik denk dat ik dat nog voor een lange tijd zal doen.
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

10 mei 2020, 11:05

Ik merk bij mezelf dat AC een soort dagelijkse baseline is qua gaming, mijn dag begint ermee en misschien speel ik 's avonds nog een keer een half uurtje maar daarbuiten speel ik Gears Tactics, FF7 Remake en sinds gisteren ook Cosmic Star Heroine.

Als ik naar anderen in mijn friend list kijk dan gaat dat kennelijk niet voor iedereen op; de meesten in mijn friend list hebben zo tussen de 150 en 200 uur speeltijd in AC zitten en spelen volgens mij echt niets anders. Ik zit daarentegen op 55 uur maar zie me dit ook nog maanden doen (en ik vraag me af of mensen die AC bingen niet relatief veel sneller erop uitgekeken zullen raken).
arjen1981

12 mei 2020, 14:29

Het zal ook afhangen wat we nog voor toevoegingen krijgen. Zolang ik het gevoel nog niet heb dat het eiland klaar is blijf ik wel uren spelen. En nieuwe toevoegingen zullen daar aan bij dragen. Meestal speel ik ook niet meer dan een uur ter ontspanning maar soms ga ik ook echt even zitten om wat groots op te bouwen en ben je zo weer 4 uren verder.

Ik heb nu een park met basketbal court (zelf het speelveld ontworpen)
Koffie terras
Italiaans restaurant
Game room (in opbouw, krijg die arcade kasten maar niet en wil het ook zonder nookazon doen)
Bos met kampeer plek
Museum plein
De zen tuin
Voetbal veld (ook zelf de lijnen ontworpen)
Onderzoekersplek voor de sterrenkundige
Laan waar de woon huizen aan staan

Er is nu nog amper plek voor iets nieuws maar voelt het nog altijd niet helemaal af en blijf ik doorgaan ;) helemaal met de ontwerp tool kun je details blijven toevoegen. Ook denk ik wel dat juist doordat ons hele gezin speelt dat je elkaar blijft aansteken om ook weer even te gaan zitten met de Switch.

Terug naar “Afleveringen en discussie”