Club Button Bashers - Animal Crossing New Horizons

Alles over onze uitzendingen en komende afleveringen.
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Club Button Bashers - Animal Crossing New Horizons

29 mar 2020, 23:46

Afbeelding

Uiteraard! Uiteraard kon het niet anders. De volgende Club Button Bashers zal geheel in het teken staan van Animal Crossing: New Horizons. De grote quarantaine-game van het moment. Overal is de game uitverkocht, ook de speciale Switch-uitgave is uitverkocht en digitaal vliegt de game (net als DAL) over de toonbank. En wij doen vrolijk mee!

Niels en Mike zijn inmiddels al begonnen met de game, net als zovelen van jullie, en dus zal de opname geen 5/6 weken op zich laten wachten. We houden zelfs een dagboek bij, in audiovorm, die geplakt zal worden aan de aflevering vast. Zoals altijd bij Club Button Bashers nemen we jullie input ook mee. Dus speel je AC:NH en wil je iets kwijt van tips, iets over je belevenissen, waar je staat in de game (pas op, zonder spoilers als het kan), welke toffe bewoners je hebt, wat je grootste vis is of is het je al gelukt om die vervelende tarantula te vangen? Deel het! Praten wij gezellig mee hier en nemen we je input meer in de volgende Club Button Bashers!
Afbeelding
Fing3r

Re: Club Button Bashers - Animal Crossing New Horizons

30 mar 2020, 08:33

Ik heb de game niet dus sla ik deze maand over, misschien laat ik nog wel even weten wat mijn zoontje er van vindt. Hij vermaakt zich in ieder geval prima.

Sent from my J9210 using Tapatalk

AfbeeldingAfbeelding
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

30 mar 2020, 18:13

Animal Crossing New Horizons is (waarschijnlijk) de grootste release van het jaar, dus we konden het simpelweg niet links laten liggen voor Club Button Bashers. Tot nu toe ben ik ook uiterst tevreden met dit nieuwe deel, en wat misschien nog wel mijn killer-feature is is de double-bass in de muziek. Klinkt zalig!
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

04 apr 2020, 11:16

Inmiddels heb ik 20 uur+ volgens mijn Switch in de game gestoken en ben ik druk bezig om alle recepten voor Bunny Day te verzamelen. Ben al aardig onderweg, ik zit op 24 stuks, maar het zijn er in totaal 40. Waarvan je de laatste 3 pas op 12 april kan scoren, als het internet het goed heeft. Dus ik moet er nog wel wat wil ik alles compleet hebben.

Hoe verlopen jullie eiland ervaringen?
Afbeelding
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

04 apr 2020, 15:18

Ik zit op 15 uur, en gisteren bezocht ik het dorp van mijn collega die er al 110 uur in heeft zitten. Nou, dat verschil zie je wel in hoe de dorpen er bij staan :)
Kunstschilder1987
Contacteer:

04 apr 2020, 15:46

ziet ernaar uit dat jullie veel lol aan de game beleven! ik heb geen switch en sowieso andermaal zoveel blijheid sla ik even over, haha. Maar fijn dat het jullie lijkt te bevallen zover! ik hoor sowieso louter goeds over de game.
voor mensen die het interessant vinden te zien wat ik maak:
:investigate: Link naar mijn website/schilderijen :investigate:
Afbeelding
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels :happy:
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

04 apr 2020, 17:59

Het is meer dan 10 jaar geleden dat we dit soort rijen in Japan zagen, maar Animal Crossing doet het em al drie weken op een rij. In het licht van social-distancing voelt het heel dubbel :/

Afbeelding

Zuid-Korea ook.

Afbeelding
Fing3r

04 apr 2020, 18:01

De oudste bij mij thuis wil hem graag spelen, maar de game is naar alle waarschijnlijkheid tot eind april niet te krijgen

AfbeeldingAfbeelding
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

04 apr 2020, 18:20

Fing3r schreef:
04 apr 2020, 18:01
De oudste bij mij thuis wil hem graag spelen, maar de game is naar alle waarschijnlijkheid tot eind april niet te krijgen Afbeelding

Klopt, het is echt heel erg. Enige is dan digitaal, maar goed, dat is wel een extra stapje.
Afbeelding
StarWolf

05 apr 2020, 07:48

Animal Crossing New Horizons heeft hier sinds we hem hebben zo goed als elke dag meerdere uren aan gestaan. Het eiland van mijn vriendin en mij heet Koholint (3 keer raden hoe we aan die naam komen).
We hebben gisteravond ons eerste K.K. Slider concert gehad :)
Afbeelding
arjen1981
Animal Crossing Tour 2020

07 apr 2020, 15:09

Mijn zoon heeft opnieuw allemaal vissen voor zijn huis bewaard:

Afbeelding

Ik: Waarom? We hebben toch inmiddels een museum.
Mijn zoon: Zaterdag is er toch de viswedstrijd!
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

07 apr 2020, 15:25

Hehe, nouja wel slim zo!

Ik heb afgelopen zaterdag een vis laten plastificeren door een bever, of zoiets ^_^
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

09 apr 2020, 10:33

Het is gelukt! Ik heb alle Bunny Day-event recepten binnen. In totaal 37 stuks, als alle informatie online klopt over welke er zijn. Ik weet wel dat het enige event gelijk is waar ik echt vol voor ga, want het is wel een hoop werk. En dat allemaal voor straks een reward van... Nou goed, maakt niet uit, het was grappig om er een keer aan mee te doen. Dan kan de focus nu weer liggen op het verbeteren van het eiland.
Afbeelding
Joey
Veteraan
Veteraan

14 apr 2020, 09:07

Dynamike schreef:Het is gelukt! Ik heb alle Bunny Day-event recepten binnen. In totaal 37 stuks, als alle informatie online klopt over welke er zijn. Ik weet wel dat het enige event gelijk is waar ik echt vol voor ga, want het is wel een hoop werk. En dat allemaal voor straks een reward van... Nou goed, maakt niet uit, het was grappig om er een keer aan mee te doen. Dan kan de focus nu weer liggen op het verbeteren van het eiland.
Ik heb me totaal niet beziggehouden met het event, maar heb blijkbaar wel alles gecraft ook en dat item gekregen. Wel fijn dat die irritante eieren nu weg zijn...
Fing3r

14 apr 2020, 19:37

Dankzij kunstschilder hebben wij hem nu ook binnen, helaas kan ik hem zelf niet spelen. De kids hebben hem al in beslag genomen AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

14 apr 2020, 20:20

Jouw tijd komt nog wel Fing3r
komt nog wel Fing3r
Joey
Veteraan
Veteraan

16 apr 2020, 08:55

Na 50+ uur gameplay hier mijn 2 centen. De game geeft een leuk gevoel van progressie door alles langzaam te unlocken. Ik kijk er elke dag naar uit om te ontdekken wat ik kan kopen bij de Nooklings en in de catalogus van de Nook Stop. Het craften vind ik wat minder. Ik vind het leuk dat je bepaalde meubels en andere ornamenten kan craften, maar de tools hadden van mij wel iets minder snel mogen breken. Als je voor de 50ste keer naar een werkbank moet lopen om een nieuwe schep te maken ben je er wel een beetje klaar mee. Het zou al helpen als je tools een soort durability-meter hadden, zodat je kan zien dat je schep bijna kapot is en je alvast een nieuwe achter de hand kan houden. Nog een minpuntje van het craften is dat je dingen niet in bulk kan maken. Vissenvoer moet je bijvoorbeeld 1 voor 1 craften, wat soms best wat tijd in beslag kan nemen. Verder werkt het online echt ruk. Het is traag en slecht, precies wat we van Nintendo gewend zijn. Conclusie: leuke en verslavende game die met een paar (vrij simpele) verbeteringen nog beter kan worden.
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

16 apr 2020, 09:16

Joey schreef:
Na 50+ uur gameplay hier mijn 2 centen.
Oh sweet summer child..

Je zit pas 50+ uur in de game, er moet nog zo veel gebeuren ;)
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

16 apr 2020, 22:56

Aankomend weekend gaan we opnemen, dus drop je belevenissen, je ergernissen of andere avonturen. Dan nemen wij ze mee!
Afbeelding
Joey
Veteraan
Veteraan

17 apr 2020, 08:23

Apenheul schreef:
Joey schreef:
Na 50+ uur gameplay hier mijn 2 centen.
Oh sweet summer child..

Je zit pas 50+ uur in de game, er moet nog zo veel gebeuren ;)
Zeker! Ik ben er ook nog lang niet klaar mee. :)
arjen1981

23 apr 2020, 10:13

Ik ben mij de laatste tijd behoorlijk aan het verbazen om de kleine details in Animal Crossing New Horizon. Neem bijvoorbeeld een simpele ventilator. Zet je deze in je huis en zet je er planten omheen dan zul je zien dat de blaadjes ook realistisch gaan bewegen door de wind. Of de koekoksklok die ook elk uur echt gaat luiden. Animal Crossing zit echt vol met dit soort details. Wat is jullie zoal opgevallen?

Ook onze buurt begint behoorlijk op te starten. Het is al een ware soap. Zo is er Sproket. Echt een coole gast. Hij geeft mij mooie complimenten op mijn gespierde lichaam. Mijn zoon is echter niet zo'n fan. Sproket vind dat mijn zoon toch echt stukken beter moet gaan trainen. Hij had mijn zoon zelfs eens weg geduwde met de opmerking 'jij hebt geen spieren'. Die zelfde Sproket loopt meer bewoners te eriteren. Vooral ook Ursela. Die twee blijven ruziën.

Helemaal met een jongen thuis van 8 zorgt dat voor prachtige verhalen. S'ochtends als ik wakker wordt heeft hij vaak al een uur gespeeld en weer hele verhalen over Sproket. Wat hij nu weer had gezegd en met wie hij nu weer ruzie had gemaakt. Het zijn geweldige verhalen. Ondertussen heeft mijn vrouw juist al een consult aangegaan met Isabella over diezelfde Usrsela. Ursela doet namelijk ronduit irritant naar mijn vrouw. Isabella spreekt morgen met Ursela om te vragen of ze minder storend gaat doen.

Wat een prachtige game!
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

23 apr 2020, 12:26

arjen1981 schreef:
23 apr 2020, 10:13
Ik ben mij de laatste tijd behoorlijk aan het verbazen om de kleine details in Animal Crossing New Horizon.
Ik heb een paar van dit soort anekdotes in de aflevering van Club Button Bashers :)

Iets wat mij compleet verbaasde was dit:

arjen1981

23 apr 2020, 15:00

Wow inderdaad.

Terug naar “Afleveringen en discussie”