BB Bulletin - Het grote topic

Alles over onze uitzendingen en komende afleveringen.
synergy
Winnaar Gameroom Award 2018
Winnaar Gameroom Award 2018

Re: BB Bulletin - Het grote topic

27 mar 2021, 22:18

Gefeliciteerd Niels!

En even over Ori, dat stukje in die ijslevel vond ik wel meevallen, maar had ook enorme moeite met die Ginso Tree escape. Net zoals dat stuk met die omgekeerde zwaartekracht. :lol:

Zo voor m'n TV zeg maar

Afbeelding
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

28 mar 2021, 17:25

synergy schreef:
Gefeliciteerd Niels!

En even over Ori, dat stukje in die ijslevel vond ik wel meevallen, maar had ook enorme moeite met die Ginso Tree escape. Net zoals dat stuk met die omgekeerde zwaartekracht. :lol:

Zo voor m'n TV zeg maar

Afbeelding
Haha snap ik. Dat was wel even goed puzzelen met die zwaartekracht inderdaad, maar daar kwam ik wel redelijk door heen. Maar die vallende ijspegels... wat een frustratie :rolleyes:
Afbeelding
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

28 mar 2021, 17:50

synergy schreef:
Gefeliciteerd Niels!
Thanks Synergy!
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

05 apr 2021, 13:21

BB Bulletin - 31-03-2021

Onderwerpen:
  • Monster Hunter Rise
  • It Takes Two
  • PS3, PSP en PS Vita store gaan dicht
  • CD Projekt RED heeft grootse plannen

Niels trok de dappere schoenen aan en besloot om monster te gaan bevechten in Monster Hunter Rise, terwijl Michael juist het tegenovergestelde ging doen en de liefde op zocht in It Takes Two. In het nieuws van deze week staat Sony uiteraard even centraal met het sluiten van de stores voor de PS3, PS Vita en de PSP en CD Projekt RED heeft een hoop plannen voor de toekomst.

Externe links:
    Link direct naar MP3
    Spotify
    SoundCloud
    iTunes
Afbeelding
Fing3r

09 apr 2021, 13:27

Ik mag dan wel even niet op het forum zijn geweest, maar de podcast heb ik nog beluisterd 😁

Alsnog gefeliciteerd Niels!

It Takes Two lijkt mij ook wel leuk om eens met de kids te spelen, maar ik ben bang dat hij moet wachten tot volgend jaar. We hebben er al weer drie maanden opzitten en ik heb nog steeds geen game gekocht, wat inhoud dat ik nog steeds mijn drie tokens heb. Twee zijn al gereserveerd voor Diablo 2 Resurrected en Axiom Verge 2, dus ik kan nog maar één andere game kopen dit jaar en ik ga er vanuit dat er nog wel een game uitkomt dit jaar die nog niet is aangekondigd maar die ik wel graag wil hebben.

Ik hou mijn hart vast voor wat betreft CD Project Red, het hele gebeuren met Cyberpunk heeft ze geen goed gedaan en nu willen ze nog meer games gaan ontwikkelen. Of dit worden wat kleinere projecten of ze gaan meerdere games ontwikkelen om met meer regelmaat games uit te poepen met de visie op langere termijn, al zal dat wel even duren voordat we daar iets van zullen merken.
Afbeelding
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

09 apr 2021, 13:46

Thanks Fing3r!

Interessant budgetteringssysteem heb je bedacht met je 3 tokens per jaar, bij mij ligt ie bij de 3 per maand en meestal ga ik daar twee- of driemaal overheen maar mocht beperking wenselijk zijn dan zal ik aan dit systeem denken ^_^
Fing3r

09 apr 2021, 14:22

Dat is meer ontstaan uit een discussie met vrouwlief, zij vertelde mij dat ik te veel geld uitgaf aan games en dat ik mij nooit in kan houden. Toen heb ik haar het voorstel gedaan om een heel jaar lang geen games te kopen met een aantal uitzonderingen van games die ik wel wilde hebben. Ik wilde er eerst vijf maar dat achtte ze te makkelijk, dus nu maar drie games dit jaar. Maar met alle gratis games die weggegeven worden en dat ik al een Gamepass en PS Plus abonnement had maken het wel een stuk makkelijker 😋
Afbeelding
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

09 apr 2021, 14:36

Ah ja met PS+ en Game Pass ben je grotendeels voorzien ja :)

Ik heb er wel bewondering voor dat je je ertoe committeert.
Ok Impala!
Contacteer:

09 apr 2021, 14:37

Ik heb vorig jaar ook vrijwel geen games gekocht en me puur gericht op de games in mijn backlog, gratis games en ROM hacks. Dat is heel erg leuk om te doen, want je stuit zo op games die je normaal nooit gevonden zou hebben door al het marketing geweld van de big budget titels. Dit bevalt eigenlijk nog altijd prima, dus zelfs nu mijn backlog weg is blijf ik heel weinig nieuwe games kopen.

De hidden gems video's op YouTube zijn trouwens ook een mooi startpunt als je goedkopere, oude, games wil spelen. :smile:
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

09 apr 2021, 14:45

Fing3r schreef:
09 apr 2021, 13:27
It Takes Two lijkt mij ook wel leuk om eens met de kids te spelen, maar ik ben bang dat hij moet wachten tot volgend jaar.
Wanneer is hij jarig? Dan moet hij hem gewoon vragen voor z'n b-day! :party1: :party1: :party1:
Afbeelding
Fing3r

09 apr 2021, 15:04

Oktober en december zijn ze pas jarig en ikzelf ben 4 mei jarig maar mijn cadeau staat eigenlijk al vast, maar ik kan hem wel bij mijn broer op mijn verlanglijstje zetten 😁
Afbeelding

Terug naar “Afleveringen en discussie”