Ja joh, dit is niet goed voor me, haha. Uurtje op de bank gespeeld. Ik zei op Discord wel dat veel button bashers dit leuk gaan van vinden en warempel wat hoor ik vandaag?!

Ja joh, dit is niet goed voor me, haha. Uurtje op de bank gespeeld. Ik zei op Discord wel dat veel button bashers dit leuk gaan van vinden en warempel wat hoor ik vandaag?!
Ik heb hem geannuleerd bij AllYourGames. Ze wisten nog niet of hij nog zou binnenkomen en aangezien ik er nog eentje kon scoren bij NedGame, de enige die nog TV Editions had voor de Xbox en op voorraad, heb ik hem daar besteld. Morgen binnen als het goed iskingoftherain schreef: ↑12 feb 2021, 20:01Dat van Little Nightmares II is wel vervelend, Mike. Hopelijk krijg je 'm snel binnen.
Zou mooi zijn als-ie dan nog binnen komt. Ik weet wel dat PostNL de dikke schijt kan krijgen.
Leuke aflevering weer mannen!Dynamike schreef:BB Bulletin - 25-02-2021
Onderwerpen:
- Breath of the Wild: The Champions' Ballad
- Ring Fit Adventure
- Blizzcon 2021
- Cyberpunk 2077, Tony Hawk Pro Skater en Sony
The Champions' Ballad is Niels zijn terugkeer naar The Legend of Zelda: Breath of the Wild in deze aflevering van Button Bashers Bulletin. Michael slingerende ook zijn Switch aan maar dan om een stukje fitter te worden met Ring Fit Adventure. In het nieuws staat Blizzcon 2021 in de schijnwerpers, maar of het daar ook hoort betwijfelen de heren. Cyberpunk 2077 mag deze week natuurlijk niet ontbreken en ook Sony speelt een belangrijke rol, al was het prettiger geweest als dat niet zo was. Dit en meer, in BB Bulletin van 25-02-2021.
Externe links:
Link direct naar MP3
Spotify
SoundCloud
iTunes