BB Bulletin - Het grote topic

Alles over onze uitzendingen en komende afleveringen.
marxkemp
Contacteer:

Re: BB Bulletin - Het grote topic

30 jan 2021, 18:23

Dynamike schreef:
marxkemp schreef:
30 jan 2021, 16:50
Vertelling over Cyber Shadow klopt. Ik ben er ook meteen mee gestopt, haha.
Haha, echt? Hoe ver ben je gekomen?
Ja joh, dit is niet goed voor me, haha. Uurtje op de bank gespeeld. Ik zei op Discord wel dat veel button bashers dit leuk gaan van vinden en warempel wat hoor ik vandaag?! :)
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

05 feb 2021, 23:32

BB Bulletin - 05-02-2021

Onderwerpen:
  • Perfect Dark Zero
  • Torchlight III
  • Google sluit Stadia development studio
  • Nintendo en Sony doen het goed in Q3 2020
  • Oprichter en CEO van Zenimax is overleden

Niels ontdekt dat niet alles wat glimt goud is met Perfect Dark Zero en Michael vraagt zich af wat mensen in Torchlight III zien. Verder sluit Google de ontwikkelaarstudio van Stadia en is de CEO en oprichter van Zenimax overleden. Gelukkig is er ook nog goed nieuws en dat is dat Nintendo en Sony in het derde kwartaal van 2020 spectaculaire verkoopresultaten hebben weten te bereiken.

Externe links:
    Link direct naar MP3
    Spotify
    SoundCloud
    iTunes
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

12 feb 2021, 13:03

BB Bulletin - 11-02-2021

Onderwerpen:
  • Atelier Ryza 2 Lost Legends & the Secret Fairy
  • The Medium
  • CD Projekt RED bestolen
  • Ubisoft wil meer en meer free-to-play en mobiele games uitbrengen
  • Sony hangt een rechtszaak boven het hoofd

Deze week trok Niels de scheikundedoos van zolder en begon diverse potions te maken in Atelier Ryza 2 Lost Legends & the Secret Fairy. Michael besloot de minder vrolijke kant van het leven op te zoeken in de horror adventure The Medium. Of is het eigenlijk een walkingsim? In het nieuws staat ook horror centraal, maar dan de horror voor CD Projekt RED. Zij werden gehackt en bestolen. Sony hangt wellicht ook horror boven het hoofd, mits genoeg mensen problemen hebben met met de DualSense controller.

Externe links:
    Link direct naar MP3
    Spotify
    SoundCloud
    iTunes
Afbeelding
kingoftherain

12 feb 2021, 20:01

Dat van Little Nightmares II is wel vervelend, Mike. Hopelijk krijg je 'm snel binnen.
"My life is a chip in your pile. Ante up!"
Setzer Gabiani - Final Fantasy III / VI

kingoftherain by day, N00b Extraordinaire by...er...whenever I feel like it. Watch me suck at games.
N00b Extraordinaire's YouTube channel
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

12 feb 2021, 21:37

kingoftherain schreef:
12 feb 2021, 20:01
Dat van Little Nightmares II is wel vervelend, Mike. Hopelijk krijg je 'm snel binnen.
Ik heb hem geannuleerd bij AllYourGames. Ze wisten nog niet of hij nog zou binnenkomen en aangezien ik er nog eentje kon scoren bij NedGame, de enige die nog TV Editions had voor de Xbox en op voorraad, heb ik hem daar besteld. Morgen binnen als het goed is :flex:
Afbeelding
kingoftherain

13 feb 2021, 02:35

Dynamike schreef:
12 feb 2021, 21:37
Ik heb hem geannuleerd bij AllYourGames. Ze wisten nog niet of hij nog zou binnenkomen en aangezien ik er nog eentje kon scoren bij NedGame, de enige die nog TV Editions had voor de Xbox en op voorraad, heb ik hem daar besteld. Morgen binnen als het goed is :flex:
Zou mooi zijn als-ie dan nog binnen komt. Ik weet wel dat PostNL de dikke schijt kan krijgen. :lol: :lol: :lol:
"My life is a chip in your pile. Ante up!"
Setzer Gabiani - Final Fantasy III / VI

kingoftherain by day, N00b Extraordinaire by...er...whenever I feel like it. Watch me suck at games.
N00b Extraordinaire's YouTube channel
arjen1981
Animal Crossing Tour 2020

15 feb 2021, 16:48

Ja is een mooie editie die TV editie! Super fijne game ook!
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

21 feb 2021, 15:36

BB Bulletin - 21-02-2021

Onderwerpen:
  • Project Triangle Strategy demo
  • Little Nightmares II
  • Nintendo direct

Voor het eerst in meer dan een jaar tijd bracht Nintendo een nieuwe Nintendo Direct uit met daarin aanstaande releases voor de Switch. Verder heeft Niels de Project Triangle Strategy demo gespeeld die na afloop van de Nintendo Direct in de eShop verscheen en kreeg Michael eindelijk de Little Nightmares II TV Edition binnen en vindt deze sequel zeer de moeite waard.

Externe links:
    Link direct naar MP3
    Spotify
    SoundCloud
    iTunes
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

27 feb 2021, 12:10

BB Bulletin - 25-02-2021

Onderwerpen:
  • Breath of the Wild: The Champions' Ballad
  • Ring Fit Adventure
  • Blizzcon 2021
  • Cyberpunk 2077, Tony Hawk Pro Skater en Sony

The Champions' Ballad is Niels zijn terugkeer naar The Legend of Zelda: Breath of the Wild in deze aflevering van Button Bashers Bulletin. Michael slingerende ook zijn Switch aan maar dan om een stukje fitter te worden met Ring Fit Adventure. In het nieuws staat Blizzcon 2021 in de schijnwerpers, maar of het daar ook hoort betwijfelen de heren. Cyberpunk 2077 mag deze week natuurlijk niet ontbreken en ook Sony speelt een belangrijke rol, al was het prettiger geweest als dat niet zo was. Dit en meer, in BB Bulletin van 25-02-2021.

Externe links:
    Link direct naar MP3
    Spotify
    SoundCloud
    iTunes
Afbeelding
seffen99

28 feb 2021, 22:07

Dynamike schreef:BB Bulletin - 25-02-2021

Onderwerpen:
  • Breath of the Wild: The Champions' Ballad
  • Ring Fit Adventure
  • Blizzcon 2021
  • Cyberpunk 2077, Tony Hawk Pro Skater en Sony

The Champions' Ballad is Niels zijn terugkeer naar The Legend of Zelda: Breath of the Wild in deze aflevering van Button Bashers Bulletin. Michael slingerende ook zijn Switch aan maar dan om een stukje fitter te worden met Ring Fit Adventure. In het nieuws staat Blizzcon 2021 in de schijnwerpers, maar of het daar ook hoort betwijfelen de heren. Cyberpunk 2077 mag deze week natuurlijk niet ontbreken en ook Sony speelt een belangrijke rol, al was het prettiger geweest als dat niet zo was. Dit en meer, in BB Bulletin van 25-02-2021.

Externe links:
    Link direct naar MP3
    Spotify
    SoundCloud
    iTunes
Leuke aflevering weer mannen!

Mooi om te horen dat je iets hebt gevonden dat leuk en ‘gezond’ voor je is Mike. Het zou zomaar kunnen dat dit net dat zetje in de juiste richting zijn. Ik vraag me dan gelijk af of er niet meer van dit soort initiatieven zijn waarin ze (net als deze game) echt verder gaan dan alleen een fitness game.

Tof ook om te horen dat Niels nog een keer heeft kunnen genieten en ontdekken in Zelda BOTW. Ik ga steeds meer van deze game houden. Zoveel te beleven.
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

01 mar 2021, 15:09

Zolang je dat gevoel nog hebt zou ik de aanschaf van de DLC / expansion uitstellen Sven :)
Fing3r

01 mar 2021, 16:21

Was weer een leuke aflevering mannen, het klopt inderdaad dat Cyberpunk op PC gewoon goed draait. Ben ook van mening dat ze de current gen consoles hadden moeten overslaan en volledig op Xbox X/S en PS5 hadden moeten focussen. Maar geld is hierbij waarschijnlijk te belangrijk geweest 🤔

Diablo 2 Resurrected kan ik ook niet op wachten, waarschijnlijk schaf ik hem gewoon twee keer aan. Onderweg lekker op de Switch spelen om vervolgens op PC s'avonds weer verder te kunnen gaan 😁

Helaas is Blizzard tegenwoordig niet meer een garantie voor succes, Activision heeft gewoon teveel invloed op het bedrijf en ik kan mij niet anders voorstellen dat een persoon als Mike Morhaime hierom ook is vertrokken. Als het hem om zijn pensioen was gegaan dan had hij niet een nieuwe uitgever gestart. Chris Metzen, Frank Pearce en Rob Pardo zijn ook al niet meer werkzaam bij Blizzard, wat er eigenlijk op neerkomt dat het hart van Blizzard allang niet meer binnen het bedrijf aanwezig is.
Afbeelding
arjen1981

03 mar 2021, 13:14

Die hond die niet luisterd ;) Ja maar ook eens wat betreft cyberpunk. Dat zou maar zo de beste game kunnen zijn die ik dit jaar speel.
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

05 mar 2021, 14:31

BB Bulletin - 04-03-2021

Onderwerpen:
  • Lapis x Labyrinth
  • Gears 5
  • State of Play
  • Klein nieuws en heel veel Pokemon

Lapis x Labyrinth is de game waarin Niels zich de afgelopen tijd in liet verdwalen. Soms door tijdsdruk en soms door zijn eigen gretigheid. Michael keerde terug naar Gears 5 om jacht te gaan maken op de collectables in die game. Het nieuws vouwde zich voornamelijk om Sony heen met hun State of Play en Nintendo met hun Pokemon plannen voor dit jaar en 2022. En natuurlijk was iedereen weer boos.

Externe links:
    Link direct naar MP3
    Spotify
    SoundCloud
    iTunes
Afbeelding

Terug naar “Afleveringen en discussie”