BB Bulletin - Het grote topic

Alles over onze uitzendingen en komende afleveringen.
dlbyvisual

Re: BB Bulletin - Het grote topic

30 apr 2020, 21:55

Nice. Lekker bezig met de content gasten.
Fing3r

30 apr 2020, 22:08

Staat in mijn playlist voor mijn wandeling van morgen :biggrin:
Afbeelding
Ok Impala!

01 mei 2020, 08:56

Ik ben nog bezig met de AC podcast! Wat een tempo jongens! :thumbup1:
seffen99

BB Bulletin - Het grote topic

01 mei 2020, 14:14

Nee lekker dan! Wordt m’n naam gedropt én in verband gebracht met de slechtste franchise waar ik echt niks mee heb, en zit ik pas halverwege m’n hardlooprondje. En dan wil je reageren dus wordt het extra hard hollen naar huis.

@apenheul als je me echt kent weet je toch dat ik met AC niks kan . Verder is het wel zo dat ik ‘in de ban kan raken’ van footage anders dan gameplay als dit in dienst staat van de game (goede sfeer neerzetten). Een beetje zoals de achterkant van een boek het boek zelf kan verkopen. Niks mee toch?

En @dynamike je hebt me over de streep getrokken. A plaque’s tale stond al in mijn schijnwerper door de recensie van Jurjen van de PU. Ik neem zijn woord vaak voor waar aan, daar ons beeld van games veel overeen komt. Jouw woord neem ik ook serieus dus deze game gaat er komen. Het verbaast me en ik vindt het best knap dat het verhaal je zo kan boeien zonder dat jij je identificeert met characters in het algemeen. Maarrrrr dat geeft voor mij alleen maar aan hoe sterk deze game verhalend moet zijn als dit jou trekt.

Verder weer een heerlijke aflevering mannen!
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

01 mei 2020, 17:01

Hehe, toen ik het uitsprak voorspelde ik je bericht in mijn hoofd al, maar ik dacht achteraf meteen dat ik het er te dik bovenop had gelegd ;)
Galious
Moderator
Moderator

01 mei 2020, 17:24

Button Bashers Bulletin Boekjes Bonanza! Ik ontving vandaag het boekje uit de giveaway actie van vorige maand :)
Bedankt voor de toffe actie, mannen! Zin in om het te gaan lezen. En Niels, ook bedankt voor de mooie kaart die erbij zat :thumbup1:

Afbeelding

* Objects may appear bigger than they are.
nmkl pjkl ftmch
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

01 mei 2020, 17:32

Hulde! :love:
Fing3r

01 mei 2020, 21:15

Was weer een leuke aflevering! Ik heb zelf ook erg genoten van A Plague Tale. En er komt nog wel wat variatie later in de game, maar het verhaal blijft wel het sterkste onderdeel van de game.
Afbeelding
Galious
Moderator
Moderator

01 mei 2020, 22:29

Misschien moet ik A Plague Tale ook nog eens een kans geven. Ik vond de setting erg gaaf, maar de stealth gameplay in de demo vond ik niet zo best. De enemy AI was daar zo beroerd dat het me compleet uit de game haalt. Wordt dat nog beter, of moet de game het echt van het verhaal hebben?
nmkl pjkl ftmch
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

07 mei 2020, 23:08

BB Bulletin - 07-05-2020

Onderwerpen:
  • Death Mark
  • Forza Street
  • Xbox Inside met eerste Xbox Series X gameplay

Niels betrok deze week de wereld van de paranormale horrorgames door midden in de nacht een telefooncel en een school te bezoeken. Michael trok, ook in de nacht, door de straten van Miami om zich daar te bewijzen tegenover de grote mannen en vrouwen van het straatracen in Forza Street. Gezamenlijk keken we naar de Xbox Inside van 07 mei waarin Microsoft voor het eerst gameplay zou tonen van de Xbox Series X.

Externe links:
    Link direct naar MP3
    Spotify
    Soundcloud
    iTunes
Afbeelding
arjen1981
Animal Crossing Tour 2020
Animal Crossing Tour 2020

08 mei 2020, 08:51

Ik was gister een dagje vrij en heb overdag een stuk of 8 sub en twilight missions gespeeld in NioH 2 met BB Bulletin op de achtergrond. Direct een hele rits afleveringen ingehaald. Ik blijf het echt een leuk formaat vinden. Ook al excuseert Dynamike zich in elke aflevering over het uitlopen van de show ;) juist die 30+ min maakt het erg leuk tegenover de andere podcast waar ik al snel weer een 3 uur in vast zit ;) Mooi tempo dit. Nu ben ik zelf altijd bovenop het nieuws dus echt geupdate hoef ik niet te worden maar het blijft leuk om jullie invalshoek te horen. Meer geupdate wordt ik dan door te horen wat jullie gespeeld hebben. Ik denk dat SoR4 ook mijn favoriet is geworden en A Plague Tale vond ik er ook heel interessant uit zien. Mooi dat ook deze zo bevalt. Disgaea was voor mij een mooie PS2 titel. Wat heb ik daar veel tijd in gestopt. Ik zie dan af en toe ene nieuw deel uit komen en denk: dat doe ik niet weer voor ik met pensioen ben. Toch interessant dat ook het origineel opnieuw verschenen is.
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

08 mei 2020, 13:00

Dynamike schreef:
02 apr 2020, 23:15
BB Bulletin - 02-04-2020

Onderwerpen:
  • Old Man's Journey
  • DOOM Eternal
  • Bravely Default 2 Demo
  • Mini-nieuws overzicht
  • Geschiedenis van Guerrilla Games
Een nieuwe week, maar weinig nieuw nieuws. En omdat het nieuws van de afgelopen week een deel is van het recept van BB Bulletin, hadden we mooi de tijd om het nieuwe boekje van Tom Lenting te bespreken. En dat ging over het ontstaan en reilen en zeilen van Guerrilla Games. Ook trok Niels er op uit in Old Man's Journey, keerde Mike terug naar DOOM Eternal en verwijderde beide heren de demo van Bravely Default 2 sneller dan dat deze was gedownload.

Externe links:
Link direct naar MP3
Spotify
Soundcloud
iTunes
Toevallig is Old Man's Journey in de aanbieding
Old Man's Journey -80% € 1,99
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

14 mei 2020, 23:40

BB Bulletin - 14-05-2020

Onderwerpen:
  • Cosmic Star Heroine
  • Resident Evil Revelations
  • De backlash van Xbox Inside en de Unreal Engine 5

Deze week doken beide heren een schip in. Michael een schip dat op het water vaart en Niels een ruimteschip. Maar dat is dan ook het enige dat de games Resident Evil: Revelations en Cosmic Star Heroine met elkaar gemeen hebben. Verder bespraken we de aftershock van de Xbox Inside van vorige week en moesten we het natuurlijk hebben over de Unreal Engine 5 die deze week op de PS5 getoond werd.

Externe links:
    Link direct naar MP3
    Spotify
    Soundcloud
    iTunes
Afbeelding
Fing3r

14 mei 2020, 23:59

Staat in mijn playlist! Sinds vandaag ook weer deels op locatie aan het werk!
Afbeelding
Fing3r

15 mei 2020, 18:16

Toffe aflevering weer, Niels kan erg goed uitleggen en ik begrijp weer beter hoe graphics werken! En Mike probeer even door te zetten met A Plague Tale, de game verdient het echt.

Sent from my J9210 using Tapatalk

Afbeelding
Ok Impala!

16 mei 2020, 16:35

Jammer voor Mike dat hij niet zo genoten heeft van Resident Evil Revelations. Ik heb die op de WiiU gespeeld en vond het echt een heerlijke game met boeiend B-stijl verhaal. Het feit dat het ook de enige Resident Evil game is die ik tot nu toe gespeeld heb, geeft mij nog meer motivatie om de andere games te gaan spelen. Als ik hoor dat Mike dit vindt tegen vallen, dan kunnen de andere games alleen maar fantastisch zijn voor mij! :thumbup1:

@Mike: Laat even weten als je bij "Mayday" komt... ben benieuwd wat je van dat stuk vindt.
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

22 mei 2020, 00:10

Wegens "klusdingen" is de opname van de nieuwe BBB een stuk later op de avond geweest, daarom is de edit nog niet klaar en zal die morgen verschijnen.
Afbeelding
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

22 mei 2020, 11:27

BB Bulletin - 21-05-2020

Onderwerpen:
  • Gunbird en de Psikyo collection
  • Call of Duty: Warzone
  • Animal Crossing: New Horizons en Ghost of Tsushima

Een wereld vol kogels is waar toevallig beide heren het deze week over wilden hebben. Michael speelt namelijk regelmatig Call of Duty: Warzone en Niels knalde verticaal en horizontaal een buslading aan Ninja-mechs kapot. Omdat het een trage nieuwsweek was, was Animal Crossing: New Horizons een mooi gespreksonderwerp om nog eens aan te halen. De State of Play van vorige week over Ghost of Tsushima komt nog aan bod en tot slot is er nog wat klein non-nieuws, dat wij dan toch bestempelen als nieuws.

Externe links:
    Link direct naar MP3
    Spotify
    Soundcloud
    iTunes
Afbeelding
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

28 mei 2020, 22:54

BB Bulletin - 28-05-2020

Onderwerpen:
  • Might & Magic: Clash of Heroes
  • La-Mulana
  • State of Play: The Last of Us Part II, SEGA en het Dragon Quest-event

Might & Magic: Clash of Heroes en La-Mulana zijn de games die wij afgelopen week speelden. En daar hadden we genoeg tijd voor want het nieuws was schaars. Maar er was wel een State of Play over The Last of Us Part II en ook bleek er een Dragon Quest event te zijn geweest dat Niels bekeken heeft. En ook Sega komt langs want die hebben iets in de planning. Spannend!

Externe links:
    Link direct naar MP3
    Spotify
    Soundcloud
    iTunes
Afbeelding
Galious
Moderator
Moderator

28 mei 2020, 23:20

La-Mulana! Mooi om te horen dat de game tot dusver bevalt, Mike. De fysieke versie is gelukkig geen release van Strictly Limited of Limited Run of iets dergelijks; het is wel een limited edition maar van NIS America en gewoon in de retail te koop :)
De originele WiiWare versie kwam hier overigens pas uit in 2012, vrijwel tegen het einde van de Wii levensduur.
nmkl pjkl ftmch
Ok Impala!

29 mei 2020, 19:48

Weer een lekkere aflevering mannen. Kon 'm vandaag meteen in de auto luisteren! :smile:
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

29 mei 2020, 19:53

Thanks mannen! Ik hoop dat de volgende wat mijn audio betreft beter is en dichtbij dat van Niels. De eerste testen zijn positief.
Afbeelding
Fing3r

29 mei 2020, 21:59

Leuke aflevering weer, ook leuk om te horen dat Niels geniet van zijn kado en Michael zoveel plezier heeft met La Mulana. Kijk al weer uit naar volgende week, inclusief de aankondigingen van Sony en Sega kan het een lekkere aflevering gaan worden van ongeveer een uurtje

Afbeelding
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

29 mei 2020, 23:11

Fing3r schreef:
29 mei 2020, 21:59
Leuke aflevering weer, ook leuk om te horen dat Niels geniet van zijn kado en Michael zoveel plezier heeft met La Mulana. Kijk al weer uit naar volgende week, inclusief de aankondigingen van Sony en Sega kan het een lekkere aflevering gaan worden van ongeveer een uurtje Afbeelding

Sony is om 22:00 uur, dan zijn de opnames al geweest, dus die zullen niet in de uitzending van volgende week zitten.
Afbeelding
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

30 mei 2020, 00:58

Ik vind BBB vooral fijn om meer te kunnen vertellen over wat ik speel, bij reguliere podcast heb ik vaak dat ik 5 titels gespeeld heb maar dat ik er maar 2 kan noemen.

Terug naar “Afleveringen en discussie”