Ik heb de Wii U naar Nintendo gestuurd voor reparatie. Ze gaven aan hem zelf niet te kunnen repareren. Ze konden hem omruilen voor een nieuwe voor €198,- of ze stuurden hem kosteloos terug. Een 'donor' Wii U kost me de helft, dus ik heb hem laten terug sturen. Toen ik hem vorige week aansloot, deed ie echter helemaal niets meer. Hij kan niet synchen met de gamepad en elke app die ik opstartte zorgde voor een vastloper van het systeem. Ik heb hem opnieuw naar Nintendo gestuurd met de mededeling dat ze hem daar gewoon gesloopt hebben, maar dat ontkennen ze glashard en ze weigeren me tegemoet te komen.
Nou is me ter ore gekomen dat anders dan bij een Switch je niet zomaar je account op een schoongeveegde Marktplaats Wii U kan zetten en dat Nintendo dit voor je moet ontkoppelen van je oude systeem. Daarnaast zijn niet alle games meer te downloaden uit de E-shop (Waaronder beide Eartbound games). Ik hoop dus gewoon dat het memory probleem op een andere manier op te lossen is. Iemand hier misschien ervaringen mee?