Is er hier iemand, die een CD-i speler kan repareren ?
Het betreft oa het aanpassen van de timekeeper batterij.
CD-i speler
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Ik gebruik hierdoor de CD-I helemaal niet meer. Ik heb er 4, maar ben bang dat ze er allemaal mee gaan kappen.
Ik weet ook niet wie bij Philips verantwoordelijk was voor dit stomme idee, maar een batterij plaatsen die je niet kunt vervangen is natuurlijk het domste wat je kunt doen.
Mocht je iemand vinden, laat het vooral even weten.
Re: CD-i speler
Het bekende probleem... ik heb wel mods gezien waardoor je de batterij voortaan kunt vervangen, maar je moet dus een chip openmaken om dit te kunnen repareren.
Ik gebruik hierdoor de CD-I helemaal niet meer. Ik heb er 4, maar ben bang dat ze er allemaal mee gaan kappen.
Ik weet ook niet wie bij Philips verantwoordelijk was voor dit stomme idee, maar een batterij plaatsen die je niet kunt vervangen is natuurlijk het domste wat je kunt doen.
Mocht je iemand vinden, laat het vooral even weten.
- Ruud
- Koningsdag Koning 2017
- Contacteer:
- eBay gebruikersnaam: nesfountain
Bericht
Ja erg irritant probleem.
Ik heb nog een CD-i speler gehad waarbij de batterij nog werkte. Heb toen nog Hotel Mario kunnen uitspelen maar kort daarna was het ook over.
Ik heb nog een CD-i speler gehad waarbij de batterij nog werkte. Heb toen nog Hotel Mario kunnen uitspelen maar kort daarna was het ook over.
Bericht
Er zijn momenteel geen mensen die willen repareren ivm drukte en sommige ontlopen liever de problemen van sommige CD-i spelers.
Dit zit hem dan in het lasergebeuren.
De batterij is letterlijk te doen door de chip open te zagen/snijden en de draden te solderen aan een batterijhouder.
Heeft Blaasvis nooit werk aan CD-i spelers geleverd?
Dit zit hem dan in het lasergebeuren.
De batterij is letterlijk te doen door de chip open te zagen/snijden en de draden te solderen aan een batterijhouder.
Heeft Blaasvis nooit werk aan CD-i spelers geleverd?
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Ik heb Blaasvis destijds gevraagd, maar ik weet even niet hoe dat is afgelopen. In ieder geval heeft hij toen niets gedaan, dus je zou hem alsnog kunnen vragen.