Het Grote "Broken? Lets fix it together!" Topic

Modding, reparatie en randapparatuur
Kunstschilder1987
Contacteer:

Re: Het Grote "Broken? Lets fix it together!" Topic

01 mar 2021, 12:51

Ribbelchips schreef:
01 mar 2021, 10:43
Alles geprobeerd, maar is echt een hardware matig probleem. Gelukkig viel de console nog onder de garantie. Vandaag stuur ik hem op! Thnx
oh dan is er in ieder geval een oplossing voorhanden, dat is wel mooi nieuws! hopelijk heb je m gauw gefixed terug, of anders een vervanger ofzo. Lang leve garantie! :party3:
voor mensen die het interessant vinden te zien wat ik maak:
:investigate: Link naar mijn website/schilderijen :investigate:
Afbeelding
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels :happy:
Mark

18 aug 2021, 20:00

Geen idee of het aan de game of de PSP ligt, maar mijn hemel, wat is dat ding traag. Ik speel een SRPG, zou allemaal niet te zwaar voor de console moeten zijn. Elke zoveel seconde staat rechtsonder in mijn scherm 'disc access' en hoor ik de CD spinnen.

Iemand enig idee? De game is Spectral Souls. Volgens mij is het de goedkope PSP console zonder netwerkmogelijkheden o.i.d.. Zou het helpen om een ander model aan te schaffen? Hij is voor zo ver ik weet niet aangepast / modded / ....
Mark

19 aug 2021, 19:47

Mark schreef:
18 aug 2021, 20:00
Geen idee of het aan de game of de PSP ligt, maar mijn hemel, wat is dat ding traag. Ik speel een SRPG, zou allemaal niet te zwaar voor de console moeten zijn. Elke zoveel seconde staat rechtsonder in mijn scherm 'disc access' en hoor ik de CD spinnen.

Iemand enig idee? De game is Spectral Souls. Volgens mij is het de goedkope PSP console zonder netwerkmogelijkheden o.i.d.. Zou het helpen om een ander model aan te schaffen? Hij is voor zo ver ik weet niet aangepast / modded / ....
Ik heb even wat gegoogled en de game heeft gewoon ontzettend lange laadtijden. Zelfs als een karakter twee zinnen wil zeggen, moet er tussendoor even 'disc access'... Weet iemand of er krachtiger PSP's zijn qua CPU? Die dus de laadtijden wat kan verminderen? De game zelf lijkt me zeer interessant, maar dit verpest het speelplezier wel een beetje.
KillingRaptor

19 aug 2021, 20:20

Van wat ik kan vinden online is de PSP-1000 de enige die wat trager is dan de andere, weet niet welk model jij hebt?
Mark

19 aug 2021, 22:13

KillingRaptor schreef:
19 aug 2021, 20:20
Van wat ik kan vinden online is de PSP-1000 de enige die wat trager is dan de andere, weet niet welk model jij hebt?
Dank voor je moeite. Ik heb de E1000 (of de PSP street), zonder netwerkmogelijkheden.
OldSchool
Contacteer:

20 aug 2021, 11:02

Ik zou er cfw op zetten en dan de game spelen vanaf het memory kaartje.
Zach

02 mar 2022, 07:50

Ieamand ervaring met gba ips v2 mods?
Ik heb onlangs een originele gba gekocht en ben geschokt hoe donker het is. Ik vond de gba sp al erg, maar dit slaat echt alles.

https://retrogamerepairshop.com/
https://youtu.be/WTkWXb52JJg

Op deze site hebben ze een mooie mod zonder solderen, maar incl shipping is het iets van 100 euro excl invoerkosten. Weet iemand anders een alternatief? Voor dat geld had ik beter een ips gba op marktplaats kunnen kopen.

Terug naar “Tech”