Ik dacht vanochtend even Sid Meier's Pirates! voor XBOX 360 (digitaal) te kopen. Dit is een XBOX classic game en ik was in de veronderstelling dat als je een game digitaal koopt deze ook gewoon werkt op je console... Dus niet... Resultaat was een rabbit hole van mogelijke oplossingen, maar uiteindelijk lijkt de simpelste oplossing een officiële XBOX 360 Hard Drive installeren in m'n XBOX 360 S. Maar ja... die dingen zijn natuurlijk nergens meer te vinden. Nu las ik dat sommige WD HDD ook werken als ze gehackt zijn en daar "partition 2" op geïnstalleerd is.
Iemand toevallig een officiële HDD liggen of zo'n gehackte WD variant met partition 2? Of een goede tip hoe ik daar nog aan zou kunnen komen? Het gaat dus om de versie die in de S past. Alvast dank voor het meedenken, mede namens de Pirates! Argh!
Hulp gezocht: XBOX classic game op XBOX 360
- Kunstschilder1987
- Veteraan
- Contacteer:
Bericht
Re: Hulp gezocht: XBOX classic game op XBOX 360
ah shit ik kan je niet helpen, anders dan dat het wel zo zou moeten zijn. wat je misschien ook kunt overwegen, is een eerste model xb1 aan te schaffen voor bvb deze digitale games.
Ik heb de mijne, tijden terug al, voor 150 euro gekocht. mogelijk is dat dus as we speak goedkoper uit te halen! En pirates heb ik fysiek (idd de xb classic versie) en die speelt ie dan gewoon vanaf de disc. nouja, vanaf de disc... oke het digitale spel wordt dan door de disc gelanceerd. je weet de ins en outs vast beter dan ik daarmee.
Sorry dat ik je eigenlijk geen antwoord op je vraag geef maar mogelijk wel een overweging rijker maak. stel je kan het voor 100 euro uithalen heb je al je xb360 digigames, een aanzienlijk deel fysieke 360 games en een xb1 library om te spelen tot je beschikking.... voor mogelijk niet veel meer dan je huidige plan. ben benieuwd wat m gaat worden, succes ermee!
Ik heb de mijne, tijden terug al, voor 150 euro gekocht. mogelijk is dat dus as we speak goedkoper uit te halen! En pirates heb ik fysiek (idd de xb classic versie) en die speelt ie dan gewoon vanaf de disc. nouja, vanaf de disc... oke het digitale spel wordt dan door de disc gelanceerd. je weet de ins en outs vast beter dan ik daarmee.
Sorry dat ik je eigenlijk geen antwoord op je vraag geef maar mogelijk wel een overweging rijker maak. stel je kan het voor 100 euro uithalen heb je al je xb360 digigames, een aanzienlijk deel fysieke 360 games en een xb1 library om te spelen tot je beschikking.... voor mogelijk niet veel meer dan je huidige plan. ben benieuwd wat m gaat worden, succes ermee!
voor mensen die het interessant vinden te zien wat ik maak:
Link naar mijn website/schilderijen
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels
Link naar mijn website/schilderijen
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels
- Ok Impala!
- Contacteer:
Bericht
Het is opgelost! Via E-Bay een 2e hands officiële Microsoft HDD voor de slim gevonden. Helemaal uit China... dus je zou denken... dat gaat nooit werken... maar het was het proberen waard. Gisteren binnen gekomen... en wat denk je? Het is gewoon écht een 2e hands HDD inclusief verschillende games en savefiles erop van de vorige eigenaar.
En hij werkt! Dus gisteren is de piratenvloot weer uitgevaren! Wat een heerlijke game is dit toch! En ziet er ook prima uit op de XBOX360!
De XBOXOne optie heb ik ook aan gedacht. Dus dat wordt 'm mocht deze HDD het ooit gaan begeven, het blijven tenslotte wel erg kwetsbare dingen... Maar so far, so good! Arrrr!!
En hij werkt! Dus gisteren is de piratenvloot weer uitgevaren! Wat een heerlijke game is dit toch! En ziet er ook prima uit op de XBOX360!
De XBOXOne optie heb ik ook aan gedacht. Dus dat wordt 'm mocht deze HDD het ooit gaan begeven, het blijven tenslotte wel erg kwetsbare dingen... Maar so far, so good! Arrrr!!
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Nice man! Welke games stonden nog op die HDD? Ben wel benieuwd wat ze speelde op de 360 in China