Ik vind de oude Nintendo of Playstation lichtbakken altijd zo mooi. Lijkt mij gaaf om in de gameroom te hebben.
Echter zijn ze niet of nauwelijks te koop en erg prijzig.
Nu zit ik er aan te denken om van MDF een bak te maken met een lamp er in. De voorkant van plexiglas met een lichtdoorlatende sticker. Als het hout dan zwart is geschilderd denk ik dat de sfeer in onze gameroom versterkt wordt.
Nu is mijn vraag of iemand weet of dat soort stickers te koop zijn? Zat te denken aan minimaal 50 cm breed.
Zelf stickers laten maken kan natuurlijk ook. Maar dan moet wel een goed bestand gevonden worden.
Mocht iemand handige tips of sites weten om dit soort bakken te maken, let me know.
Bedankt alvast.
Retro lichtbak maken voor gameroom
- Arnold
Bericht
Retro lichtbak maken voor gameroom
Gameroom: 3 x 5.5 meter
Vooral Playstation en Nintendo, maar ook Atari, Sega en een arcadekast.
Vooral Playstation en Nintendo, maar ook Atari, Sega en een arcadekast.
- marxkemp
- Contacteer:
Bericht
Re: Retro lichtbak maken voor gameroom
Beetje google op marquee, plexiglas en vynil stickers, dan kom je er wel. Ooit is gedaan voor het lichtbakje boven mn icade bartop.
- Kunstschilder1987
- Contacteer:
Bericht
op etsy kun je veel van deze stickers vinden, ook op ali express. arcade sticker en derg zijn goede zoektermen 

voor mensen die het interessant vinden te zien wat ik maak:
Link naar mijn website/schilderijen

BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels

BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels

- unstablewarpfield
Bericht
Ik maakte wel eens star trek lcars die ik dan op vinyl stickers liet printen met opaal plexiglas erachter. Destijds met tl buizen. Nu zou ik een led lichtpaneel kiezen denk ik. Zoiets werkt vast prima.
Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
"I cannae change the laws of physics, captain!"