Sinds kort zie ik bij "ongelezen berichten" slechts een handjevol topics en bij "toon nieuwe berichten" helemaal niets.
Hebben andere users hier ook last van?
Ongelezen & nieuwe berichten
- KillingRaptor
Bericht
Re: Ongelezen & nieuwe berichten
Daar heb ik nooit last van gehad. Of er moeten geen nieuwe posts zijn natuurlijk.
- synergy
- Winnaar Gameroom Award 2018
Bericht
Ik heb het sinds het probleem met het trage forum in de ochtend is opgelost. Weet natuurlijk niet of dat iets met elkaar te maken heeft.
Heb gisteren alle forums gelezen als gemarkeerd, dus nu is er sowieso weinig nieuws te lezen. Ik zal het eens in de gaten houden komende dagen.
Heb gisteren alle forums gelezen als gemarkeerd, dus nu is er sowieso weinig nieuws te lezen. Ik zal het eens in de gaten houden komende dagen.
- c4ke
Bericht
Ik heb het alleen bij de optie "Toon nieuwe berichten". Deze vult iedere ochtend weer opnieuw aan. Lijkt mij eerder een dagelijkse cronjob dat even een opschoonactie doet, gezien er onlangs ook 2,5GB aan cache is opgeschoond (en sindsdien geen problemen meer ervaar met bereikbaarheid). Ik gebruik nu gewoon de optie "Toon ongelezen berichten" (deze werkt bij mij goed).synergy schreef:Sinds kort zie ik bij "ongelezen berichten" slechts een handjevol topics en bij "toon nieuwe berichten" helemaal niets.
Hebben andere users hier ook last van?
I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED (。◕‿‿◕。)
~ NTSC/J Verzamelaar ~
~ NTSC/J Verzamelaar ~
- Shmupz
Bericht
Ik heb dit ook, met de nieuwe berichten. Er is iets anders aan de manier waarop dit overzicht tot stand komt. Ik gebruik nu ook vaak de knop 'ongelezen berichten,' waar ik voorheen eigenlijk alleen de 'nieuwe berichten'-knop gebruikte.
- Seroczynski
Bericht
Ik heb dit ook gemerkt. Ging er vanuit dat alle topics die dus géén nieuwe berichten hebben (en voorheen nog wel getoond werden) nu niet meer getoond worden, wat op zich logisch is.
Bericht
Ja, ik heb ook het idee, dat de huidige werking misschien wel de juiste is. Het is echter anders dan voorheen, dus dat is altijd even slikken 

- KillingRaptor
Bericht
Misschien daarom dat ik geen problemen ondervond, ik gebruik namelijk altijd 'Toon ongelezen berichten'. Vind ik de makkelijkste methode.
Bericht
Ik heb het ook sinds een paar dagen en vind het niet prettig inderdaad!
----------------------------------------------------------
LEUK MEISJE MET ZEER GROTE FRIKANDEL IN HAAR HANDEN ------ RIP
- MrSirius
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht 
Kain is deified. The Clans tell tales of Him. Few know the truth. He was mortal once, as were we all.
Gaan we naar kijken. Voor nu zou ik 'toon ongelezen berichten' gebruiken als workaround.

Kain is deified. The Clans tell tales of Him. Few know the truth. He was mortal once, as were we all.
- Pius
Bericht
Ik heb er, net als Killingraptor, geen last van omdat ik dezelfde methode gebruik.
"Come back when you can put up a fight."
- boomstronk
- Marktplaats ID: 0
- MrSirius
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht 
Is het ook voor de andere mensen opgelost? Redah heeft volgens mij iets veranderd aan de caching.

Bericht
Bij mij is het nog hetzelfde
- boomstronk
- Marktplaats ID: 0
Bericht
Ik moet op het minnetje drukken dan kan ik naar andere paginas
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Het moet zich denk ik weer vullen, maar het lijkt erop dat het werkt. Bij Toon nieuwe Berichten zie ik nu namelijk ook de topic die ik al heb gelezen. Dus even aankijken.
- Galious
- Moderator
Bericht
Het lijkt voor mij te zijn opgelost, er blijven nu meer berichten staan bij "Toon nieuwe berichten".
nmkl pjkl ftmch
Bericht
Nu lijkt het weer goed idd..
- Gozert
- Moderator
- eBay gebruikersnaam: gozert
Bericht
Wellicht biedt het linkje van "Toon nieuwe berichten" vervangen door Toon actieve onderwerpen uitkomst.
- c4ke
Bericht
Ah, dat is inderdaad de juiste link die ik nodig ben. Thnx Gozert! :D
I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED (。◕‿‿◕。)
~ NTSC/J Verzamelaar ~
~ NTSC/J Verzamelaar ~
- Gozert
- Moderator
- eBay gebruikersnaam: gozert
Bericht
Geen probleem.
Het is in principe gewoon hetzelfde als "Toon nieuwe berichten", maar dan aangevuld met de meest recent actieve onderwerpen zonder nieuwe berichten.