Geweldige game. Heerlijk ouderwets moeilijk. Laatste level is echt pittig maar ik had een goede run. Met mijn laatste leven de final boss verslagen. Topgame en tijdloze klassieker!

Mee eens. Echt een meesterwerkShmupz schreef:Super Mario Odyssey voor de 4e x uitgespeeld.Blijft een toffe game!
Dit lijkt me echt een heel gave game. Staat al een tijd op mijn lijstje. Mooi om te horen dat hij bevalt!Galious schreef:The Mummy Demastered (PS4)
Leuke en zeer compacte (3 uurtjes over gedaan) metroidvania van WayForward met lekkere pixel art. De nadruk ligt hier wat meer op run 'n gun actie dan exploratie. Speelt lekker weg![]()
Wow, heb je alle cups al gehad… de 50 cc had ik ook al snel. Maar begin met de 100 cc alKillingRaptor schreef: ↑06 jun 2025, 22:45Mario Kart World (Switch 2)
De Switch 2 is hier vandaag ook binnengekomen! Ik ben er nu al heel tevreden over, wat een upgrade tegenover de eerste Switch. Ik had geluk dat ik vandaag maar een halve dag moest werken dus heb al heel wat kunnen spelen. Zonet de credits van Mario Kart World zien voorbijkomen door alle cups uit te spelen. Dit is echt een supertoffe game! Speelt erg lekker, ziet er goed uit en de muziek is ook geweldig. Hier gaan nog heel wat uurtjes in kruipen, dat weet ik nu al zeker.
![]()
Heb deze even opgezocht. Wat is dit voor iets vaags joh haha.arjen1981 schreef: ↑11 jun 2025, 09:57Klinkt goed. Mummy Demastered.
Ik heb zelf:
Pu·Li·Ru·La
Gespeeld op: Arcade
Jaar uitgave: 1991
Credits screen: Link naar credits / ending screen
Wat vond ik er zelf van:
Taito F1 zit nu op de MiSter. Super dus. De eerste die ik al langer weelde spelen en nu gespeeld heb, is het vreemde Pu·Li·Ru·La. Zie ook episode 17 from High Score Girl.
Kort spel, nog geen 30 minuten. Ook heel makkelijk, bijna geen uitdaging. Maar ook heel erg verwonderlijk. Hier in gebeuren de vreemdste dingen. Vreemd maar erg leuk.
![]()
Ik ben gelijk naar 100cc gegaan. 50 vind ik altijd te traag in Mario Kart.