Oh jee. Ik had Jur 'm laatst aangeraden. Als me dat maar geen permaban voor hun winkel oplevert.
Hoeveel games kunnen we uitspelen in 2024?
- kingoftherain
- Locatie: Puttershoek
Bericht
Wooloo = love, Wooloo = life
Re: Hoeveel games kunnen we uitspelen in 2024?
Wooloo = love, Wooloo = life
- Mark
- Locatie: Zoetermeer
Bericht
Re: Hoeveel games kunnen we uitspelen in 2024?
Haha, omdat je hem zelf wel leuk vond? Of omdat je weet dat Jur ook een fan van Suikoden is?kingoftherain schreef: ↑14 aug 2024, 19:38Oh jee. Ik had Jur 'm laatst aangeraden. Als me dat maar geen permaban voor hun winkel oplevert.
- kingoftherain
- Locatie: Puttershoek
Bericht
Wooloo = love, Wooloo = life
Re: Hoeveel games kunnen we uitspelen in 2024?
Beide, al ben ik nog niet zo heel ver met Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes.
Wooloo = love, Wooloo = life
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Bericht
Re: Hoeveel games kunnen we uitspelen in 2024?
Trinity Trigger voor Switch.
Toen Trinity Trigger werd aangekondigd als een door Secret of Mana geinspireerde game met local 2 player co-op was ik meteen geinteresseerd. Toen er publisher Furyu bij stond nam dat gevoel al enigszins af, en na een paar uur speeltijd kwam ik er achter dat het in de verste verten niet in de buurt komt van de Mana serie. Toch is het als co-op avontuur erg vermakelijk, met name doordat je verschilllende wapens kunt verzamelen die elk hun eigen move-set hebben en de gameplay de nodige variatie bieden. Ik heb Trinity Trigger samen met Nesrunner uitgespeeld in ongeveer 4 of 5 speelsessies.
Toen Trinity Trigger werd aangekondigd als een door Secret of Mana geinspireerde game met local 2 player co-op was ik meteen geinteresseerd. Toen er publisher Furyu bij stond nam dat gevoel al enigszins af, en na een paar uur speeltijd kwam ik er achter dat het in de verste verten niet in de buurt komt van de Mana serie. Toch is het als co-op avontuur erg vermakelijk, met name doordat je verschilllende wapens kunt verzamelen die elk hun eigen move-set hebben en de gameplay de nodige variatie bieden. Ik heb Trinity Trigger samen met Nesrunner uitgespeeld in ongeveer 4 of 5 speelsessies.
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Bericht
Re: Hoeveel games kunnen we uitspelen in 2024?
Lunaria: Virtualized Moonchild op Switch
Een van de nieuwste producties van ontwikkelaar Key die bekend staat om tranentrekkende drama, maar net als de tamelijk recente Loopers is dit vrij middelmatig. Het thema is eigenlijk een relatie tussen een eSports gamer en een AI van een androïde die op de maan woont, maarr heftige solar flares bedreigen haar voortbestaan.
Een van de nieuwste producties van ontwikkelaar Key die bekend staat om tranentrekkende drama, maar net als de tamelijk recente Loopers is dit vrij middelmatig. Het thema is eigenlijk een relatie tussen een eSports gamer en een AI van een androïde die op de maan woont, maarr heftige solar flares bedreigen haar voortbestaan.
- KillingRaptor
- Locatie: Izegem, België
Bericht
Re: Hoeveel games kunnen we uitspelen in 2024?
Tales from Toyotoki: Arrival of the Witch (PS5)
Dit is eigenlijk mijn eerste echte visual novel. En ik kan alleen maar zeggen dat ik er echt door gegrepen was, heel mooi verhaal die mij op momenten ook echt heeft weten te ontroeren. Blijkbaar kan ik nog wat extra dingen bekijken nu na de credits en dat ga ik zeker ook nog doen.
Dit is eigenlijk mijn eerste echte visual novel. En ik kan alleen maar zeggen dat ik er echt door gegrepen was, heel mooi verhaal die mij op momenten ook echt heeft weten te ontroeren. Blijkbaar kan ik nog wat extra dingen bekijken nu na de credits en dat ga ik zeker ook nog doen.
- ikk
- Contacteer:
- Locatie: Haarlem
- KillingRaptor
- Locatie: Izegem, België
Bericht
Re: Hoeveel games kunnen we uitspelen in 2024?
Knights of Valour Super Heroes (arcade / Switch)
Hij is zeker wel tof maar lang ook voor een arcadegame. En die eindbaas is zo cheap.
Hij is zeker wel tof maar lang ook voor een arcadegame. En die eindbaas is zo cheap.
- KillingRaptor
- Locatie: Izegem, België
Bericht
Re: Hoeveel games kunnen we uitspelen in 2024?
Oriental Legend (arcade / Switch)
Hij is tof maar om het in vaktermen te zeggen, een eersteklas quarter muncher. De laatste paar bazen zijn simpelweg extreme damage sponges en slaan extreem hard door.
Hij is tof maar om het in vaktermen te zeggen, een eersteklas quarter muncher. De laatste paar bazen zijn simpelweg extreme damage sponges en slaan extreem hard door.
- Joey
- Veteraan
Bericht
Reverie voor de PS Vita (reeds eerder uitgespeeld).
Re: Hoeveel games kunnen we uitspelen in 2024?
Reverie voor de PS Vita (reeds eerder uitgespeeld).
- ikk
- Contacteer:
- Locatie: Haarlem
Bericht
Re: Hoeveel games kunnen we uitspelen in 2024?
Ghoul School (NES):
Dit is 1 van de spellen uit de komende Big20, een NES speedrun race van 20 games achter elkaar.
Deze had wat hele eenvoudige glitches die ik wilde proberen, enige reden dat ik het gespeeld heb
Dit is 1 van de spellen uit de komende Big20, een NES speedrun race van 20 games achter elkaar.
Deze had wat hele eenvoudige glitches die ik wilde proberen, enige reden dat ik het gespeeld heb
- ikk
- Contacteer:
- Locatie: Haarlem
Bericht
Re: Hoeveel games kunnen we uitspelen in 2024?
Pocket Monsters Stadium (N64):
Dit was het 1e deel dat alleen in Japan is uitgebracht.
Dit was het 1e deel dat alleen in Japan is uitgebracht.
- ikk
- Contacteer:
- Locatie: Haarlem
- KillingRaptor
- Locatie: Izegem, België
Bericht
Re: Hoeveel games kunnen we uitspelen in 2024?
Ender Lilies: Quietus of the Knights (PS4) - Staat al in de lijst
Fantastische game, dit was echt volop genieten! Moet enkel nog level 100 worden om alle trophies te hebben nu en dat ga ik zeker doen ook.
Fantastische game, dit was echt volop genieten! Moet enkel nog level 100 worden om alle trophies te hebben nu en dat ga ik zeker doen ook.
- ikk
- Contacteer:
- Locatie: Haarlem
Bericht
Re: Hoeveel games kunnen we uitspelen in 2024?
Nog 2 spellen van de big 20.
Jackal (NES, al op de lijst):
Where's Waldo (NES):
Jackal (NES, al op de lijst):
Where's Waldo (NES):
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Re: Hoeveel games kunnen we uitspelen in 2024?
Jackal is ook echt wel een uitstekende poort naar de NES
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Re: Hoeveel games kunnen we uitspelen in 2024?
Mega Man X
Gespeeld op: SNES
Jaar uitgave: 1993
Credits screen: Link naar credits / ending screen
Wat vond ik er zelf van:
Ik ben duidelijk niet meer zo enthousiast over Mega Man X dan dat ik vroeger was. De verborgen power ups, vind ik nog steeds tof. En alles vanuit de de NES transitie zie ik nog steeds wel als een plus: Meer vertellend met korte in engine animaties. Maar ook de grafische stijl vind ik ook nog altijd mooier dan de voorgangers. Maar X vind ik wel echt achteruit gegaan in zijn herspeelbaarheid. Voor mij is Mega Man x in 2024 ingehaald door goede moderne vergelijkbare titels. Helemaal omdat de tweede helft van het spel zoveel herhaalt. Dat deed het opnieuw spelen voor mij echt naar beneden zakken. Ook denk ik dat het kleine scherm van de Evercade EXP en de d-pad op de Evercade EXP voor mij toch het plezier wat naar beneden haalde.
Gespeeld op: SNES
Jaar uitgave: 1993
Credits screen: Link naar credits / ending screen
Wat vond ik er zelf van:
Ik ben duidelijk niet meer zo enthousiast over Mega Man X dan dat ik vroeger was. De verborgen power ups, vind ik nog steeds tof. En alles vanuit de de NES transitie zie ik nog steeds wel als een plus: Meer vertellend met korte in engine animaties. Maar ook de grafische stijl vind ik ook nog altijd mooier dan de voorgangers. Maar X vind ik wel echt achteruit gegaan in zijn herspeelbaarheid. Voor mij is Mega Man x in 2024 ingehaald door goede moderne vergelijkbare titels. Helemaal omdat de tweede helft van het spel zoveel herhaalt. Dat deed het opnieuw spelen voor mij echt naar beneden zakken. Ook denk ik dat het kleine scherm van de Evercade EXP en de d-pad op de Evercade EXP voor mij toch het plezier wat naar beneden haalde.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Re: Hoeveel games kunnen we uitspelen in 2024?
Mercs
Gespeeld op: Arcade
Jaar uitgave: 1990
Credits screen: Link naar credits / ending screen
Wat vond ik er zelf van:
Een waardige Commando opvolger. De life bar voegt veel toe, deze houdt het tempo erin. Later doet Shock Troopers het nog beter (met strafen etc.), maar Mercs is zeker 1 van de beste in zijn genre.
Ik speelde deze nog uit in juni van dit jaar en vond het een mooie vergelijking om deze daarom juist ook even op de Evercade EXP spelen. Mercs is ook zo lekker herspeelbaar! En waar ik met Mega Man echt problemen had met dashes is Mercs goed speelbaar met de d-pad en ook juist in de TATE mode van de Evercade EXP. Wel had ik regelmatig crashes juist in Mercs en verloor ik door waarschijnlijk deze crashes ook mijn speler stats. En dat is iets dat toch niet zo mogen gebeuren op een apparaat als deze.
Gespeeld op: Arcade
Jaar uitgave: 1990
Credits screen: Link naar credits / ending screen
Wat vond ik er zelf van:
Een waardige Commando opvolger. De life bar voegt veel toe, deze houdt het tempo erin. Later doet Shock Troopers het nog beter (met strafen etc.), maar Mercs is zeker 1 van de beste in zijn genre.
Ik speelde deze nog uit in juni van dit jaar en vond het een mooie vergelijking om deze daarom juist ook even op de Evercade EXP spelen. Mercs is ook zo lekker herspeelbaar! En waar ik met Mega Man echt problemen had met dashes is Mercs goed speelbaar met de d-pad en ook juist in de TATE mode van de Evercade EXP. Wel had ik regelmatig crashes juist in Mercs en verloor ik door waarschijnlijk deze crashes ook mijn speler stats. En dat is iets dat toch niet zo mogen gebeuren op een apparaat als deze.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Re: Hoeveel games kunnen we uitspelen in 2024?
R-Type
Gespeeld op: Arcade
Jaar uitgave: 1987
Credits screen: Link naar credits / ending screen
Wat vond ik er zelf van:
Een absolute favoriet van mij. Die ook aantoont dat de Evercade EXP toch echt geen device is voor mij. Deze precisie shooter is niet fijn te doen met de kleine disc style d-pad op dit apparaat. De tikjes die de controle vereist zijn gewoon te moeilijk uit te voeren met mijn vingers. Ook op lagere snelheden. Mercs is prima, maar R-Type zeker weten niet. Ook de LCD komt met R-Type ontzettend slecht uit de verf. R-Type kent veel donkere achtergronden en dan heeft het LCD ontzettend veel bleed. Dan merk je toch dat het een budget apparaat is en dat vind ik erg jammer.
Ongeacht de hoge moeilijkheid na de tweede helft van het spel is R-Type voor mij nog altijd één van de meest plezierige shooters. Ik kan me hier oneindig mee vermaken en zitten veel van de levels en baas/speciale momenten nog altijd vastgeroest in mijn geheugen.
Gespeeld op: Arcade
Jaar uitgave: 1987
Credits screen: Link naar credits / ending screen
Wat vond ik er zelf van:
Een absolute favoriet van mij. Die ook aantoont dat de Evercade EXP toch echt geen device is voor mij. Deze precisie shooter is niet fijn te doen met de kleine disc style d-pad op dit apparaat. De tikjes die de controle vereist zijn gewoon te moeilijk uit te voeren met mijn vingers. Ook op lagere snelheden. Mercs is prima, maar R-Type zeker weten niet. Ook de LCD komt met R-Type ontzettend slecht uit de verf. R-Type kent veel donkere achtergronden en dan heeft het LCD ontzettend veel bleed. Dan merk je toch dat het een budget apparaat is en dat vind ik erg jammer.
Ongeacht de hoge moeilijkheid na de tweede helft van het spel is R-Type voor mij nog altijd één van de meest plezierige shooters. Ik kan me hier oneindig mee vermaken en zitten veel van de levels en baas/speciale momenten nog altijd vastgeroest in mijn geheugen.
- KillingRaptor
- Locatie: Izegem, België
Bericht
Re: Hoeveel games kunnen we uitspelen in 2024?
Knights of Valour 2 (arcade / Switch)
Deze is in alle opzichten beter dan zijn voorganger. Minder lang (de eerste duurde bijna 2 uren), betere gameplay, betere muziek, bazen zijn meer fair,...
Deze is in alle opzichten beter dan zijn voorganger. Minder lang (de eerste duurde bijna 2 uren), betere gameplay, betere muziek, bazen zijn meer fair,...
- ikk
- Contacteer:
- Locatie: Haarlem
- Mark
- Locatie: Zoetermeer
Bericht
Final Fantasy X, gespeeld op de PS4. Onderdeel van de HD-remaster-bundel met FF X2. Lastig te zeggen wat ik er van vond, maar ik ga toch een onsamenhangende poging doen.
FFX is een goede game, zonder twijfel. Je merkt aan alles dat er goed over nagedacht is. De muziek is goed, grafisch is het allemaal in orde. Technisch ook in orde, slechts één crash in ongeveer 50 - 55 uur speeltijd. Anno 2024 ben ik daar tevreden over. Af en toe wat buggy en soms moest ik op mijn TV switchen van kanaal omdat het beeld volledig zwart werd, al weet ik niet of dat door de game zelf komt.
Dan de belangrijkste graadmeters voor mij in een RPG: de gameplay, het verhaal, de sfeer en de uitdaging. De core loop van het spel is in principe prima. Je loopt van A naar B, hebt random encounters, opent wat treasure chests. Standaard RPG-praktijken, dik in orde. Eenmaal bij B doe je een soort mini dungeon met wat puzzels, die ook allemaal best leuk waren.
Gameplay voelt wel enorm lineair aan; zonder te spoilen ervaar je na 90 tot 95% van de game ineens pas een relatieve vrijheid. Je loopt over een vooraf gedefinieerd pad met weinig vertakkingen. De replay value is in mijn ogen vrij laag; je pad staat eigenlijk vast. Hoe je je karakters upgrade is wel erg leuk gedaan en geeft enorm veel voldoening.
Het verhaal is op zich goed. De gebeurtenissen volgen elkaar razendsnel op; 'never a dull moment'. Dat was erg goed gedaan. Ik snapte achteraf lang niet alles van het verhaal, maar dat kan ook door mijn eigen gebrek aan fantasie komen. Denk dat ik redelijk snap waar het uiteindelijk over ging. Qua sfeer merk je wel echt de tijdsgeest van de release periode. Dan doel ik niet op de gameplay-elementen of de graphics, maar op wat er begin 2000 'cool' was. Dat vind ik wel jammer en niet bij een FF-game passen. Sommige karakters, ook al zijn ze wel sympathiek, lijken rechtstreeks uit een early 2000's boy band te komen. FF hoort in mijn beleving een beetje tijdloos te zijn.
Ik was enorm blij dat 'blitzball', een soort balspoort, na het begin niet echt een grote rol van betekenis meer speelde. Hoewel er nog wel veel referenties naar gemaakt worden, wordt het godzijdank volledig optioneel.
De game was qua uitdaging eigenlijk precies goed. Ik heb denk ik een keer of 10 tot 15 het 'Game over' scherm gezien waarvan zeker 6 bij dezelfde boss, wat een enorme difficulty spike was. Je moet soms bij de bosses wel erg goed nadenken hoe je het gaat oplossen, maar als je eenmaal een strategie hebt ontwikkeld die werkt geeft dat wel veel voldoening.
Volgens mij zit er nog wel een hoop in de game verstopt wat ik niet heb ontdekt. Af en toe kwam ik ineens wat tegen wat ik niet begreep en ook de achievements tonen me dat er nog een heleboel te zien en te doen is wat ik nog niet heb meegemaakt (of ze moeten over FF-X2 gaan maar volgens mij is dat gesplitst). Dat kun je echter grotendeels pas tegen het einde doen volgens mij, op het moment dat je de vrijheid krijgt die ik eerder omschreef. Wie weet dat ik de komende dagen nog wat dingen ga onderzoeken. Opzoeken doe ik principieel niet aan (ben een zeer groot tegenstander van de manier waarop men walkthroughs vaak gebruikt), dus er zit nog wel wat uitdaging voor me in.
Conclusie: FFX is een erg goede game die op de standaard score list van een review een dikke voldoende scoort. Mooie ervaring en heeft toch meer invloed op me gehad dan ik vooraf zou denken.
Re: Hoeveel games kunnen we uitspelen in 2024?
Final Fantasy X, gespeeld op de PS4. Onderdeel van de HD-remaster-bundel met FF X2. Lastig te zeggen wat ik er van vond, maar ik ga toch een onsamenhangende poging doen.
FFX is een goede game, zonder twijfel. Je merkt aan alles dat er goed over nagedacht is. De muziek is goed, grafisch is het allemaal in orde. Technisch ook in orde, slechts één crash in ongeveer 50 - 55 uur speeltijd. Anno 2024 ben ik daar tevreden over. Af en toe wat buggy en soms moest ik op mijn TV switchen van kanaal omdat het beeld volledig zwart werd, al weet ik niet of dat door de game zelf komt.
Dan de belangrijkste graadmeters voor mij in een RPG: de gameplay, het verhaal, de sfeer en de uitdaging. De core loop van het spel is in principe prima. Je loopt van A naar B, hebt random encounters, opent wat treasure chests. Standaard RPG-praktijken, dik in orde. Eenmaal bij B doe je een soort mini dungeon met wat puzzels, die ook allemaal best leuk waren.
Gameplay voelt wel enorm lineair aan; zonder te spoilen ervaar je na 90 tot 95% van de game ineens pas een relatieve vrijheid. Je loopt over een vooraf gedefinieerd pad met weinig vertakkingen. De replay value is in mijn ogen vrij laag; je pad staat eigenlijk vast. Hoe je je karakters upgrade is wel erg leuk gedaan en geeft enorm veel voldoening.
Het verhaal is op zich goed. De gebeurtenissen volgen elkaar razendsnel op; 'never a dull moment'. Dat was erg goed gedaan. Ik snapte achteraf lang niet alles van het verhaal, maar dat kan ook door mijn eigen gebrek aan fantasie komen. Denk dat ik redelijk snap waar het uiteindelijk over ging. Qua sfeer merk je wel echt de tijdsgeest van de release periode. Dan doel ik niet op de gameplay-elementen of de graphics, maar op wat er begin 2000 'cool' was. Dat vind ik wel jammer en niet bij een FF-game passen. Sommige karakters, ook al zijn ze wel sympathiek, lijken rechtstreeks uit een early 2000's boy band te komen. FF hoort in mijn beleving een beetje tijdloos te zijn.
Ik was enorm blij dat 'blitzball', een soort balspoort, na het begin niet echt een grote rol van betekenis meer speelde. Hoewel er nog wel veel referenties naar gemaakt worden, wordt het godzijdank volledig optioneel.
De game was qua uitdaging eigenlijk precies goed. Ik heb denk ik een keer of 10 tot 15 het 'Game over' scherm gezien waarvan zeker 6 bij dezelfde boss, wat een enorme difficulty spike was. Je moet soms bij de bosses wel erg goed nadenken hoe je het gaat oplossen, maar als je eenmaal een strategie hebt ontwikkeld die werkt geeft dat wel veel voldoening.
Volgens mij zit er nog wel een hoop in de game verstopt wat ik niet heb ontdekt. Af en toe kwam ik ineens wat tegen wat ik niet begreep en ook de achievements tonen me dat er nog een heleboel te zien en te doen is wat ik nog niet heb meegemaakt (of ze moeten over FF-X2 gaan maar volgens mij is dat gesplitst). Dat kun je echter grotendeels pas tegen het einde doen volgens mij, op het moment dat je de vrijheid krijgt die ik eerder omschreef. Wie weet dat ik de komende dagen nog wat dingen ga onderzoeken. Opzoeken doe ik principieel niet aan (ben een zeer groot tegenstander van de manier waarop men walkthroughs vaak gebruikt), dus er zit nog wel wat uitdaging voor me in.
Conclusie: FFX is een erg goede game die op de standaard score list van een review een dikke voldoende scoort. Mooie ervaring en heeft toch meer invloed op me gehad dan ik vooraf zou denken.
- kingoftherain
- Locatie: Puttershoek
Bericht
Wooloo = love, Wooloo = life
Re: Hoeveel games kunnen we uitspelen in 2024?
Voor veel mensen is Final Fantasy X de laatste goede uit de reeks, mede doordat dat de laatste mainline game was met een turn-based vechtsysteem. Dat je tijdens de gevechten teamleden kan wisselen vind ik een erg toffe toevoeging. X-2 speelt redelijk anders omdat het spel is opgedeeld in hoofdstukken en je alleen een groep van drie vrouwen bestuurt. XII had een MMO-achtig systeem, XIII wil ik het geeneens over hebben en bij XV gingen ze all-out emo boyband.
Het lineaire hoort deels een beetje bij het verhaal, maar je ziet hier inderdaad al het begin van de hallways die ze met Final Fantasy XIII 'geperfectioneerd' hebben. Ik denk ook wel te weten welke baas dat was met die difficulty spike. Heb ik zelf ook effe vastgezeten toen het spel uitkwam.
Dit was ook het eerste deel met voice acting, dat was toen ook wel een big deal. Daarvoor mochten we alles nog lezen. Ik weet ook nog wel dat ik lichtelijk teleurgesteld was toen ik het doosje voor het eerst openmaakte. Final Fantasy VII, VIII en IX stonden op drie of vier schijfjes, dus ik vroeg me vantevoren al af hoeveel dvd's het nieuwe avontuur zou beslaan. Maar eentje? Wat is dat nou!?
Zonder iets te spoilen, ik heb het verhaal altijd erg tof gevonden. De laatste scene voor de aftiteling vind ik ook echt geweldig. Als mensen vragen met welke Final Fantasy ze moeten beginnen, dan raad ik altijd deze aan.
Het lineaire hoort deels een beetje bij het verhaal, maar je ziet hier inderdaad al het begin van de hallways die ze met Final Fantasy XIII 'geperfectioneerd' hebben. Ik denk ook wel te weten welke baas dat was met die difficulty spike. Heb ik zelf ook effe vastgezeten toen het spel uitkwam.
Dit was ook het eerste deel met voice acting, dat was toen ook wel een big deal. Daarvoor mochten we alles nog lezen. Ik weet ook nog wel dat ik lichtelijk teleurgesteld was toen ik het doosje voor het eerst openmaakte. Final Fantasy VII, VIII en IX stonden op drie of vier schijfjes, dus ik vroeg me vantevoren al af hoeveel dvd's het nieuwe avontuur zou beslaan. Maar eentje? Wat is dat nou!?
Zonder iets te spoilen, ik heb het verhaal altijd erg tof gevonden. De laatste scene voor de aftiteling vind ik ook echt geweldig. Als mensen vragen met welke Final Fantasy ze moeten beginnen, dan raad ik altijd deze aan.
Wooloo = love, Wooloo = life
- KillingRaptor
- Locatie: Izegem, België
Bericht
Re: Hoeveel games kunnen we uitspelen in 2024?
Axiom Verge 2 (PS5) - Staat al in de lijst
Hij begon minder maar uiteindelijk vond ik hem echt wel heel tof. Mooi op tijd uitgespeeld want ik verwacht vandaag Astro Bot in de brievenbus!
Hij begon minder maar uiteindelijk vond ik hem echt wel heel tof. Mooi op tijd uitgespeeld want ik verwacht vandaag Astro Bot in de brievenbus!