edit: ah hij stond al in de lijst, excuses! Had het kunnen weten dat HeatherGrace 'm natuurlijk al gespeeld had.

Mooi dat hij je ook bevalt! Dat het first person is stoort je dus niet bij deze? Ik vind dat je echt in die wereld gezogen word op die manier. Zeker met sommige hele toffe effecten op de helm van Samus zoals de regen of stoom.
Nee, het valt allemaal wel mee in first person moet ik zeggen. De besturing is erg strak dus platformen en schieten gaat allemaal wel goed tot dusver!KillingRaptor schreef: ↑07 mar 2023, 11:13Mooi dat hij je ook bevalt! Dat het first person is stoort je dus niet bij deze? Ik vind dat je echt in die wereld gezogen word op die manier. Zeker met sommige hele toffe effecten op de helm van Samus zoals de regen of stoom.
Haha ja dat is wel zo. Maar als je onthoud in welke sector je moet zijn en daar naartoe gaat toont de map het wel beter (staat een vraagteken in dat stuk dan). Maar meestal herinnert de game je er regelmatig wel aan waar je moet zijn.synergy schreef: ↑07 mar 2023, 11:48Nee, het valt allemaal wel mee in first person moet ik zeggen. De besturing is erg strak dus platformen en schieten gaat allemaal wel goed tot dusver!KillingRaptor schreef: ↑07 mar 2023, 11:13Mooi dat hij je ook bevalt! Dat het first person is stoort je dus niet bij deze? Ik vind dat je echt in die wereld gezogen word op die manier. Zeker met sommige hele toffe effecten op de helm van Samus zoals de regen of stoom.
Als ik één minpuntje moet noemen is het de world map. Soms gebeurd er iets, geeft ie aan op de map waar je naar toe moet, maar dan kan ik het niet meer terugvinden op de world map (met al die achthoeken). Dan moet ik willekeurig gaan klikken op die achthoeken om te achterhalen waar ik moet zijn. Of ik doe het helemaal verkeerd, kan ook.![]()
Ach ja, dat is natuurlijk zo. Gewoon naar die sector gaan en dan de map bekijken.KillingRaptor schreef: ↑07 mar 2023, 11:54Haha ja dat is wel zo. Maar als je onthoud in welke sector je moet zijn en daar naartoe gaat toont de map het wel beter (staat een vraagteken in dat stuk dan). Maar meestal herinnert de game je er regelmatig wel aan waar je moet zijn.