gespeeld via Sega Ages op Nintendo Switch

Shenglong83 schreef: ↑23 feb 2023, 07:31Phantasy Star - Sega Master System
gespeeld via Sega Ages op Nintendo Switch
![]()
Dus dat is effectief zo dat het met knipperen van de ogen werkt? Zag die namelijk ook voorbijkomen in de State of Play als 1 van de VR titels en vroeg me dat al af. Voor iemand die meer knippert dan een normale persoon is dat ook niet echt handig dan lijkt me?Ok Impala! schreef: ↑27 feb 2023, 13:32Before Your Eyes (PC) is een zeer bijzonder game. Je speelt met de webcam en iedere keer dat je knippert met je ogen gaat de game door naar de volgende scene. Daar worden natuurlijk enkele mooie trucjes mee uitgehaald en het emotionele en persoonlijke verhaal zijn ook de moeite waard om eens te beleven. Ook hier kun je verschillende keuzes maken, dus meerdere keren doorspelen kan andere resultaten geven. Dit is een zeer innovatieve game die zeker de moeite waard is om eens op te pikken. De game duurt zo'n 1,5u om uit te spelen.
Nah... daar was ik ook bang voor... maar de game werkt daar goed omheen. Je merkt het vanzelf als je gaat spelen. Daarnaast heb je desnoods de mogelijkheid om het knipperen helemaal uit te zetten. Maar daarmee ruïneer je waarschijnlijk wel de experience vermoed ik. Ik zou 'm persoonlijk gewoon op PC spelen. Hij is daar vaak in de aanbieding voor 2 euro op Steam.KillingRaptor schreef: ↑27 feb 2023, 13:37Dus dat is effectief zo dat het met knipperen van de ogen werkt? Zag die namelijk ook voorbijkomen in de State of Play als 1 van de VR titels en vroeg me dat al af. Voor iemand die meer knippert dan een normale persoon is dat ook niet echt handig dan lijkt me?Ok Impala! schreef: ↑27 feb 2023, 13:32Before Your Eyes (PC) is een zeer bijzonder game. Je speelt met de webcam en iedere keer dat je knippert met je ogen gaat de game door naar de volgende scene. Daar worden natuurlijk enkele mooie trucjes mee uitgehaald en het emotionele en persoonlijke verhaal zijn ook de moeite waard om eens te beleven. Ook hier kun je verschillende keuzes maken, dus meerdere keren doorspelen kan andere resultaten geven. Dit is een zeer innovatieve game die zeker de moeite waard is om eens op te pikken. De game duurt zo'n 1,5u om uit te spelen.
Oh €2 is een mooi prijsje als je kijkt hoe snel hij uit is. Misschien ga ik het wel eens overwegen, mijn webcam is toch nog aangesloten momenteel.Ok Impala! schreef: ↑27 feb 2023, 13:32Nah... daar was ik ook bang voor... maar de game werkt daar goed omheen. Je merkt het vanzelf als je gaat spelen. Daarnaast heb je desnoods de mogelijkheid om het knipperen helemaal uit te zetten. Maar daarmee ruïneer je waarschijnlijk wel de experience vermoed ik. Ik zou 'm persoonlijk gewoon op PC spelen. Hij is daar vaak in de aanbieding voor 2 euro op Steam.![]()
Klopt, Supermodel! Maar eigenlijk zijn de enige die mij interesseren daarop van model 3 The Lost World en VF3.arjen1981 schreef: ↑27 feb 2023, 18:55Oe jij loopt op mij voor Raptor. Ik zit nu dus midden in de Model 2. maar uiteraard kwam daarna de Model 3
Gebruik je hiervoor de Supermodel emulator? Ik kwam daar al bij via Video Game Esoterica (Super Youtube kanaal, 1 van mijn favorieten op dit moment) vorig jaar. Dat is echt een prachtige emulator. Al is die nog work in progres er zijn zeker een aantal spelen al goed te spelen.
Oh juist, dat board was op Dreamcast gebaseerd zeker? Of omgekeerd.