"Take on my game library"

Daag jezelf uit in onze competities of zet juist zelf een uitdaging op.
AVGN

Re: "Take on my game library"

19 apr 2021, 10:26

Zo, Gekisō Sentai Car Ranger: Zenkai! Racer Senshi is helemaal klaar.

Een erg leuke game, jammer dat ie niet in het Engels is uitgebracht. Er zat weinig Japans in en er zijn ook andere Engelse Power Ranger games, dus een Engelse release was zeker mogelijk geweest.

Het spel zelf is erg gemakkelijk. Het is zeker mogelijk om het in een half uur uit te spelen (ook met het goede einde). Het enige enigszins pittige aan deze game was het verzamelen van genoeg parts voor het Super Hero einde. Maar door de omgeving goed te verkennen en door een beetje te grinden hier en daar, is dat ook zeker goed te doen.

Op naar game 8 :)
AVGN

19 apr 2021, 12:51

Afbeelding

Game #8

Naam: The Legend of Zelda - Twilight Princess
Platform: Wii (maar hier gespeeld op de Wii U)
Controller: Wii Remote / Nunchuck

Hoofddoel: Het spel uitspelen (10 dungeons => 9 main en 1 optionele) - status: gehaald
Subdoelen:
  • verzamel alle heart containers (20) - status: gehaald
  • verzamel alle pieces of heart (45) - status: gehaald
  • verzamel alle golden bugs (24) - status: gehaald
  • verzamel alle poe souls (60) - status: gehaald
  • verzamel alle zwaarden (3) - status: gehaald
  • verzamel alle schilden (3) - status: gehaald
  • verzamel alle armor (3) - status: gehaald
  • verzamel alle quivers (3) - status: gehaald
  • verzamel alle bomb bags (4) - status: gehaald
  • verzamel alle wallets (3) - status: gehaald
  • verzamel alle equipment - status: gehaald
  • verzamel alle inventory items - status: gehaald
  • verzamel alle bottles (4) - status: gehaald
  • leer alle hidden skills (7) - status: gehaald
  • speel alle Fairies vrij (4) - status: gehaald
  • verzamel alle brieven (16) - status: gehaald
  • leer alle geuren (5) - status: gehaald
  • speel Cave of Ordeals minimaal 2x rond - status: gehaald
  • alle soorten vissen in de tank in de fishing hole - status: gehaald
  • speel de frog lure en sinking lure vrij - status: gehaald
  • vang iedere vis minimaal 1x en vul daarmee de fish journal - status: gehaald
  • haal alle levels van Rollgoal (64) - status: gehaald
Opmerking: geloof het of niet, maar ik heb dit spel nooit gespeeld. Ik heb sowieso niet veel Wii gespeeld aangezien ik voornamelijk achievements op de Xbox 360 aan het halen was. Ik heb wel Wii games verzameld, alleen niet echt gespeeld.
Daar gaat dus nu verandering in komen :)

Ik ben benieuwd of deze game mijn favo Zelda game: Ocarina of Time, kan verslaan.......

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Laatst gewijzigd door AVGN op 01 aug 2021, 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.
AVGN

23 jun 2021, 12:03

Nou het heeft even geduurd voordat ik tijd had om The Legend of Zelda - Twilight Princess fatsoenlijk uit te spelen, maar het is gelukt :)

Ik ben er ruim 100 uur mee bezig geweest, maar heb dan ook alle cutscenes bekeken, met NPC's gepraat en alle "nooks and crannies" onderzocht.
Veder ben ik veel tijd nodig gehad om alle 64 levels van Rollgoal te halen, dit vanwege de zeer gevoelige Wii Remote. Maar uiteindelijk is dat ook gelukt :)

Kan deze game mijn favo Zelda game: Ocarina of Time, verslaan? Ja, ik denk het wel. Ik heb erg genoten van deze game. Mooie visuals en de gameplay met motion controls (waar ik een beetje tegenop zag) vielen reuze mee. Verder erg veel te ontdekken in deze game.

Op naar game 9 (waar ik stiekem al aan was begonnen omdat ik nog geen tijd had om Zelda te completen)

Tot slot nog 2 tips van mijn kant :)

Tip 1: mocht je ook alle 64 levels van Rollgoal willen halen, dan kan ik je vertellen wat mij erg heeft geholpen.
Voor de levels zonder de rode "ramps" heb ik de Wii Remote naar beneden gericht zodat de ball ging rollen en bewoog ik de Remote niet meer verder naar beneden. Vervolgens heb ik de Nunchuck gebruikt om de camera iedere keer te switchen. Zo blijft de bal altijd recht vooruit rollen.
Voor de levels met een rode "ramp" heb ik de Remote verticaal op tafel gelegd en de camera geswitcht naar een zijaanzicht. Verder subtiele bewegingen naar links en rechts zonder de remote op te tillen. Je zult wat moeten oefenen om de feeling te krijgen hiervoor, maar je gaat er uiteindelijk handig in worden.

Tip 2: om de Cave of Ordeals wat makkelijker te maken kan ik als tip geven dat je voordat je naar beneden springt in een kamer, al vijanden aan kan vallen van bovenaf en de kamers zo wat kan 'clearen'
Laatst gewijzigd door AVGN op 23 jun 2021, 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.
AVGN

23 jun 2021, 12:46

Afbeelding

Game #9

Naam: Donkey Kong Country - Tropical Freeze
Platform: Wii U
Controller: Wii U GamePad

Hoofddoel: Het spel uitspelen (63 levels) - status: gehaald
Subdoelen:
  • speel Hard mode vrij - status: gehaald
  • speel het spel uit op hard (63 levels) - status: gehaald
  • alle puzzelstukjes verzamelen - status: gehaald
  • alle KONG letters verzamelen op Normal - status: gehaald
  • alle KONG letters verzamelen op Hard - status: gehaald
  • alle Figurines verzamelen - status: gehaald
  • alle Dioramas verzamelen - status: gehaald
  • alle Images verzamelen - status: gehaald
  • alle muziek verzamelen - status: gehaald
  • time attack: alle shiny gold medals + no damage icons - status: pending
Opmerking: net zoals bij de Wii het geval was, heb ik wel voor de Wii U games verzameld, maar nooit gespeeld. Daar gaat dus nu verandering in komen :)

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Laatst gewijzigd door AVGN op 01 aug 2021, 23:55, 1 keer totaal gewijzigd.
AVGN

01 aug 2021, 22:30

Nou, Donkey Kong Tropical Freeze is eindelijk klaar..... nou ja, alles behalve mijn subdoel: time attack: alle shiny gold medals + no damage icons
Dit omdat ik denk dat ie best wel pittig zal zijn haha. Ik ga dit subdoel proberen te completen door verspreid over een langere periode, iedere keer een stukje te doen.
Dit om te voorkomen dat ik een hele lange tijd geen andere game meer spel.

Verder vond ik Donkey Kong Tropical Freeze een supertoffe game. Goede graphics, goede muziek, strakke controls, een pittige uitdaging en veel replay value :)

Op naar de volgende game, dat eigenlijk een game voor de PS3 zou worden, maar omdat ik een PS5 wist te bemachtigen en ik daarop wil gaan spelen gaat de volgende completion voor dat systeem zijn :)
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

01 aug 2021, 22:47

Donkey Kong Tropical Freeze is mijn favoriete game in de Donkey Kong serie. Bewonderenswaardig dat je je subdoel wilt bereiken :)
AVGN

01 aug 2021, 23:01

Afbeelding

Game #10

Naam: Astro's Playroom
Platform: Playstation 5
Controller: PlayStation 5 DualSense wireless controller

Hoofddoel: Het spel uitspelen (4 levels) - status: pending
Subdoelen:
  • verzamel alle artefacts - status: pending
  • verzamel alle puzzle pieces - status: pending
  • verzamel alle gatcha prizes - status: pending
  • speel het spel uit en verzamel alle New Generation artefacts. - status: pending
Fing3r

02 aug 2021, 13:34

Ik heb respect voor je inzet, meestal probeer ik wel zoveel mogelijk te doen in mijn playthrough maar het is maar zelden dat ik voor alle trophies of unlockables ga. Sommige games speel ik wel meerdere keren en dan wil ik wel eens mijzelf extra opdrachten te geven in een nieuwe playthrough. Tropical Freeze is trouwens wel een bijzonder goede game en heb ik ook veel plezier aan beleeft, maar de eerste DK Country blijft nog steeds mijn favoriet omdat die ook zoveel toffe herinneringen terug brengt.
Afbeelding
TheDarkWanderer

04 nov 2021, 22:05

Mooie manier van games benaderen. Voor mij niet weggelegd want games grinden gaat me op een gegeven moment tegenstaan. Keep us updated!
I sense a soul in search of answers...

Terug naar “Highscores, competities en uitdagingen”