Ik sprak net met Kunstschilder op Discord om eens een avondje/competitie op te zetten voor een klassieke RTS game, bijvoorbeeld Warcraft 2, CnC Red Alert, Total Annihilation of misschien heeft iemand anders nog suggesties.
Mocht hier genoeg animo voor zijn dan kan ik wel een roster opstellen.
RTS avond/competitie
- marxkemp
- Contacteer:
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
- Kunstschilder1987
- Contacteer:
Bericht
Re: RTS avond/competitie
leuk om het zo op te zetten, ik ben natuurlijk ook voor, maar dat was al duidelijk!
voor mensen die het interessant vinden te zien wat ik maak:
Link naar mijn website/schilderijen

BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels

BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels

- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Ik ben wel van partij.
AoA II heeft nu een Battle Royale mode (maar goed daar moet je dan wel game pass voor hebben)
Open Red Alert en Starcraft zijn beiden gratis. Mij lijkt het leuk om mee te doen! Vooral die twee al herinner ik mij van de Build Orders nog weinig.
AoA II heeft nu een Battle Royale mode (maar goed daar moet je dan wel game pass voor hebben)
Open Red Alert en Starcraft zijn beiden gratis. Mij lijkt het leuk om mee te doen! Vooral die twee al herinner ik mij van de Build Orders nog weinig.
- Fing3r
Bericht
Als we een stuk of 10 geinteresseerden hebben dan zal ik even een poll plaatsen voor welke RTS we het liefst willen spelen en dan maak ik een rooster, ik zal dan een deadline instellen voor wanneer de wedstrijden gespeeld moeten zijn.
Bericht
Red Alert 2 en ik ben van de partij!
A little C4, knocking at your door!
A little C4, knocking at your door!
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Gaan we hier nog voor inderdaad? De Remastered C&C en Red Alert zit nu ook in Game Pass. Wellicht is dat ook een idee?