Bedankt allemaal!
Voor wie zonder schade voorbij scene 34 wil komen. Ik heb ontdekt dat je gewoon naar rechts kunt rennen. Dus bij het einde van scene 33 naar rechts lopen en de knop niet meer los laten. Dan hoef je alleen maar over de steen te springen en ren je vanzelf onder de blauwe ballen door.
De grootste moeite heb ik nog met het touwtje zwaaien. Vaak spring ik net mis en land ik in het water.
De Retro Challenge - December 2019 - Win €12,50 en meer!
Bericht
Re: De Retro Challenge - December 2019 - Win €12,50 en meer!
Tijdens mijn pogingen het spel uit te spelen had ik natuurlijk al een hogere score gehaald. Ik was bijna vergeten dat we alweer op de laatste dag van de maand zitten dus toch nog op de valreep:
134.600

134.600

Consider yourself a hero.
- Galious
- Moderator
Bericht
Gekkehenkie mag zich de Athletic Kid van Button Bashers noemen! Gefeliciteerd met de eerste prijs! Maar niet minder atletisch is onze Dynamike, die er met de tweede prijs vandoor gaat. De troostprijs gaat volgens mijn Gilles de la Roulette naar.... OldSchool!

Gefeliciteerd, mannen! En iedereen natuurlijk bedankt voor het meedoen, en special thanks aan MHZ voor deze toffe game

Gefeliciteerd, mannen! En iedereen natuurlijk bedankt voor het meedoen, en special thanks aan MHZ voor deze toffe game

nmkl pjkl ftmch
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Tof! Toch nog een prijs binnengesleept! Gefeliciteerd winnaars!
- toejam
Bericht
50% kans met 5% inzet
Congrats OldSchool met de troostprijs en de rest natuurlijk ook met de mooie scores. Is er bij mij verder deze maand doorheen geglipt

Professional dabbler
Bericht
Mijn felicitaties aan de winnaars en aan iedereen super bedankt voor het spelen van dit spel. Jullie hebben het spel weer een kans gegeven :-)
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Gefeliciteerd iedereen met de prijzen. Het was weer leuk om iets anders te spelen dan ik gewend ben. Is nog steeds het enige spel op mijn laptop.
Consider yourself a hero.