Ik ben er dit weekend niet, dus je hebt extra oefen tijd

Daar heb ik echt helemaal geen last van.toejam schreef:Hey dat is niet eerlijk, ik had je nog helemaal niet ingehaald![]()
Maar mooie score man!![]()
Dat van 1 leven doe je alles mee en de rest verpruts je gewoon is wel herkenbaar trouwens
Top, ben benieuwd!Gozert schreef:Haha.Ik heb nog geen foto gemaakt, maar ik heb vanmiddag twee keer de 90k aangetikt. Ik zal de volgende sessie wel een foto maken.
![]()
Volgens mij heb ik nog nooit een spel uitgespeeld waarbij ik al mijn bommen gebruikt heb. Je gaat namelijk altijd dood op een punt dat je denkt dat het zonder bom ook wel kan en je wil er natuurlijk wel 1 bewaren voor het punt dat het echt niet anders gaatgekkehenkie schreef:Nette score Toejam! Zie ik daar nog een ongebruikt bommetje?
Ik heb natuurlijk ook niet stil gezeten en zal na dit weekend mijn score updaten. Geniet maar nog even van de toppositie.
Sterker nog, het totale aantal punten voor een bomb-kill, ongeacht hoeveel vijanden er op dat moment actief zijn, is 0Flozem schreef:Nice.
Herkenbaar van die bommen. Bovendien heb ik het idee dat je minder punten krijgt voor bomb-kills.
Dit weekend mijn score maar eens proberen te verbeteren...
Wat tips voor iedereen die nog moeite heeft met deze challenge:
https://www.ign.com/faqs/2006/geometry- ... ata-682704
Eigenlijk precies wat ik al de hele tijd onbewust doe...