Misschien kunnen wij gaan concurreren voor de een-na-laatste plaats?Ok Impala! schreef:Nog niet heel veel soeps. Maar ik moet ergens beginnen... 86.000

Misschien kunnen wij gaan concurreren voor de een-na-laatste plaats?Ok Impala! schreef:Nog niet heel veel soeps. Maar ik moet ergens beginnen... 86.000
Laten wij er inderdaad maar onze eigen strijd van maken!OldSchool schreef:
Ik kom er aan impala! Nog effe en dan sta jij laatste
Hoop ik... zelden mee gemaakt dat ik zo hard mijn best doe maar het gewoon echt niet lukt... Ik hoop nog boven de 100.000 uit te komen, maar dat is al uitdaging genoeg...
Met Wiimote/nunchuk set-up is het de Z of C knop.Ok Impala! schreef:Weet iemand wat de knop op de Wii is voor de speciale move om het hele screen leeg te vegen?
Dus je hebt al een hogere score dan ik zonder de bommen te gebruiken? Mijn hoop vervliegtOk Impala! schreef:Laten wij er inderdaad maar onze eigen strijd van maken!OldSchool schreef:
Ik kom er aan impala! Nog effe en dan sta jij laatste
Hoop ik... zelden mee gemaakt dat ik zo hard mijn best doe maar het gewoon echt niet lukt... Ik hoop nog boven de 100.000 uit te komen, maar dat is al uitdaging genoeg...Weet iemand wat de knop op de Wii is voor de speciale move om het hele screen leeg te vegen?
Ik ga dan maar extra van deze dag genietenOk Impala! schreef:Mijn score was inderdaad zonder bommen, dus vanavond veeg ik je van het bord!![]()
Ik voel nu wel je hete adem in mijn nek...toejam schreef:Ik schiet er niet zoveel mee op, maar wel een leuke verbetering van de vorige score
436.275
Ik had je liever een echte uitdaging gegevenFlozem schreef:Ik voel nu wel je hete adem in mijn nek...
Noooo! En ik vond dat ik mezelf al zo goed verbeterd had. Opnieuw aan de slag dan maar...OldSchool schreef:[/img]
Aangezien Impala van plan was om me in te halen, leek het me verstandig om nog een plaatsje te stijgen