De Retro Challenge - Juli 2019 - Win €12,50 en meer!
- Galious
- Moderator
Bericht
Re: De Retro Challenge - Juli 2019 - Win €12,50 en meer!
Netjes! Het wordt nog spannend aan de top 

nmkl pjkl ftmch
Bericht
Sorry segatarian, dit is mijn laatste poging:

Het blijft ook hierbij. Ik ga ook geen andere pogingen doen.

Het blijft ook hierbij. Ik ga ook geen andere pogingen doen.
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht 
Oke... ik ben er niet zo goed in... maar meedoen is belangrijker dan winnen, toch?
6.450
Oke... ik ben er niet zo goed in... maar meedoen is belangrijker dan winnen, toch?
6.450
- Ruud
- Koningsdag Koning 2017
- Contacteer:
- eBay gebruikersnaam: nesfountain
- segatarian
Bericht
Mooie scores, mensen.
Yep. De challenge opzich is al leuk om te proberen.OldSchool schreef:
6.450
- toejam
Bericht
Nog steeds tot donderdag, maar nu wel met twee extra subscribers en alle keren de bonusronde gehaald.

32650

32650
Professional dabbler
- segatarian
Bericht
Goed gespeeld mannen!
Vond aan deze game nooit zoveel aan en nu eigenlijk nog niet zo. Maar ik kan nu in ieder geval zeggen dat ik hem geprobeerd heb.
Terug op de plank wmb;-)
Vond aan deze game nooit zoveel aan en nu eigenlijk nog niet zo. Maar ik kan nu in ieder geval zeggen dat ik hem geprobeerd heb.
Terug op de plank wmb;-)
- Galious
- Moderator
Bericht
Stop the presses! We have a winner!

Gefeliciteerd met de eerste prijs, segatarian! Je hebt een geweldige score neergezet. Dat geldt natuurlijk ook voor de runner-up, MHZ, die er met de 2e prijs vandoor fietst. En als ik kijk in de classifieds, dan zie ik dat de troostprijs deze maand in de mailbox belandt van... Ruud! Congrats, heren!
Iedereen bedankt voor het meedoen. Ik hoop dat jullie het een leuke challenge vonden. Op naar de volgende!

Gefeliciteerd met de eerste prijs, segatarian! Je hebt een geweldige score neergezet. Dat geldt natuurlijk ook voor de runner-up, MHZ, die er met de 2e prijs vandoor fietst. En als ik kijk in de classifieds, dan zie ik dat de troostprijs deze maand in de mailbox belandt van... Ruud! Congrats, heren!
Iedereen bedankt voor het meedoen. Ik hoop dat jullie het een leuke challenge vonden. Op naar de volgende!
nmkl pjkl ftmch
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Dank voor de organisatie en gefeliciteerd winnaars!
Jammer dat er drie vakantie weken tussen uit vielen, anders had ik meer pogingen kunnen ondernemen en in ieder geval de 5 cijfers kunnen halen.
Jammer dat er drie vakantie weken tussen uit vielen, anders had ik meer pogingen kunnen ondernemen en in ieder geval de 5 cijfers kunnen halen.
Bericht
Thanks allen en bedankt voor de challenge. Op naar Alleyway ;-)
- segatarian
Bericht
Thanks gallious! Ben er blij mee. Tof ook dat kranten bericht:-)
- toejam
Bericht
Congrats Segatarian en de andere winnaars. Heb uiteindelijk iets te lang op mijn lauweren gerust op de eerste plaats en ineens was daar alweer het einde van de maand. Er was zeker nog ruimte voor verbetering
Professional dabbler
- Ok Impala!
- Contacteer:
Bericht
Gefeliciteerd Segatarian en de andere winnaars. Was weer leuk om mee te doen deze maand!