Ik kende hem voorheen ook niet maar kon enkele jaren terug 3 fan translated games op cart kopen en deze zat erbij. Vond de art tof dus de kans gewaagd.

Ik kende hem voorheen ook niet maar kon enkele jaren terug 3 fan translated games op cart kopen en deze zat erbij. Vond de art tof dus de kans gewaagd.
Oh dat zeker hoor, maar bedoel meer dat er zo weinig variatie in die skills zit. Ik gebruik elke keer hetzelfde, crescent arc, dash strike/sunball, etc. Zou tof zijn geweest als er wat meer keus was naarmate je verder komt in de game.KillingRaptor schreef: ↑21 sep 2023, 21:14Ik vond de combat dan weer totaal niet repetitief eigenlijk, de locks breken zorgde voor toffe afwisseling en het timen van de aanvallen enzo gaf je ook telkens wat te doen tijdens de gevechten. Zit best wat strategie in soms.
Oh op die manier snap ik je wel ja! Zelf had ik er geen problemen mee maar meer skills mochten altijd wel ja.synergy schreef: ↑22 sep 2023, 07:15Oh dat zeker hoor, maar bedoel meer dat er zo weinig variatie in die skills zit. Ik gebruik elke keer hetzelfde, crescent arc, dash strike/sunball, etc. Zou tof zijn geweest als er wat meer keus was naarmate je verder komt in de game.
Zo te zien moet ik nog behoorlijk wat doen voor dat andere einde. Zin in!![]()
Yes, ik weet welk stukje jij bedoelt! Kwam ook behoorlijk onverwachts.KillingRaptor schreef: ↑22 sep 2023, 08:24Dit was voor mij overigens ook 1 van de eerste games die mij op een bepaald punt ook emotioneel best raakte, je weet vast wel welk stukje ik bedoel.
Had je de Messenger referenties opgemerkt overigens? 1 van die eilanden zit er vol mee.