SECRET SANTA 2021 - VEEL PLEZIER ALLEMAAL!

De agenda met de belangrijkste verzamelbeurzen, events en toernooien.
Flozem

Re: SECRET SANTA 2021 - VEEL PLEZIER ALLEMAAL!

25 dec 2021, 15:49

Ik zie leuke pakketjes langs komen. Deze Button Bashers Secret Santa kan met recht een succes genoemd worden.

Ook ik mag niet klagen:
AfbeeldingAfbeelding
Een mooie gepersonaliseerde kaart, en een hele lading cadeaus!

Afbeelding
Vier toffe games voor de collectie. En de bonus mag er ook zijn! De ster gaat mijn gameroom opvrolijken, en de toffe Transformers SE disc gaat de tv kast in. :party3:

Bedankt Ikk! :thumbup:

@Retrogamepappa:
Veel plezier met de games! ;)
Laatst gewijzigd door Flozem op 26 dec 2021, 10:31, 6 keer totaal gewijzigd.
TheDarkWanderer

25 dec 2021, 16:01

Flozem schreef:
Ik zie leuke pakketjes langs komen. Deze Button Bashers Secret Santakan met recht een succes genoemd worden.

Ook ik mag niet klagen:
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding
Vier toffe games voor de collectie. En de bonus mag er ook zijn! De ster gaat mijn gameroom opvrolijken, en de toffe Transformers SE disc gaat de tv kast in. :)

Bedankt Ikk!

@Retrogamepappa:
Super Monkey Ball is echt een gouden game. Enjoy!
I sense a soul in search of answers...
Kunstschilder1987
Contacteer:

25 dec 2021, 17:06

OldSchool schreef:
25 dec 2021, 14:55
Button Basher Secret Santa, 2021 editie!

Toen ik dit jaar niet Apenheul had geloot, had ik het kunnen weten: Apenheul heeft mij geloot! Want dat is inmiddels een traditie aan het worden!
Spoiler: weergeven
Afbeelding
Zie alhier het doosje dat al eventjes op me lag te wachten! Gezien het feit we tegenwoordig pubers hebben die zelden voor 11.00u hun bed uitkomen, heb ik de rust maar even gebruikt om mijn pakketje te openen!

Afbeelding
Wat bleek? Mijn kado zat op slot! Ik werd aan het werk gezet, en dat nog wel met Kerstmis!

Afbeelding
Zoals je ziet: alles op slot! Gelukkig ben ik een escape room veteraan. Ik ben niet zomaar door een of ander slotje te vangen. Drie cijfers houden mij niet tegen!

Afbeelding
Één slot, drie cijfers. En drie opdrachten! Bring it on!

Afbeelding
De eerste opdracht. Hoeveel zuivere rechthoeken kan pac-man maken? Dit bleek de moeilijkste opdracht, want ik kwam elke keer op een andere oplossing uit. Het cijfer voor het slot bleek uiteindelijk 6 te zijn.

Afbeelding
Opdracht twee. Een Pokemon. Niels weet zo te zien dat ik niet alleen fan ben van Pac-man, maar dat ik ook Pokemon Go fan ben. De enige hint was een #. Maar daar wist ik wel raad mee. Want deze starters Pokemon is nummer één in de Pokédex! 6 en 1. Two Down, one to go!

Afbeelding
Hmmm. Een code blad. Blauwe puzzle stukken. En een hint briefje. Buitenaards… Aliens… wacht eens even, die stukken doen me aan iets denken!

Afbeelding
Juist ja! Space Invaders! En het laatste getal is een feit: ACHT leest u hier. De cijfers compleet: 6 1 8!

Afbeelding
En hoppa! Het slot is open! Open maken die handel!

Afbeelding
En tadaaa! Drie pakketjes om uit te pakken!

Afbeelding
En wat een kado’s! Super blij mee! Als Evercadian mistte ik nog de originele Evercade pouch. Daar woont inmiddels al de purple edition Evercade in.
Phoenix ken ik als game van de C64, maar schijnt op de Atari 2600 een goede game te zijn. Een kunstig hoogstandje voor de beperkte hardware. Die game staat al een tijdje op mijn wishlist, en nu met doosje en al in de collectie! Als ik me niet vergis is deze game ook wel eens besproken in een BB podcast. Echt een top kado!
Het zakje is ook erg tof. We zijn hier allemaal spelletjes gek, en deze game is ontworpen door een collega van Niels. We gaan ongetwijfeld veel plezier hebben als we deze gaan uitproberen!

Niels, super bedankt! Het was een erg leuke en creatieve secret santa, die daarnaast me ook nog eens super toffe kado’s heeft opgeleverd.
Dank voor de moeite van de puzzles, erg leuk! En ik denk oprecht, dat de twee kado’s van mijn lijstje ook daadwerkelijk mijn nummer 1 en 2 wens zijn geweest.

Thanks! Merry Christmas!
Jemig wat een gave constructie en extra mooi wanneer je favo kadootjes eruit gepikt worden! en terecht amigo, dat er met zoveel zorg en liefde ook naar jouw pakket is omgekeken. helemaal te gek!
Apenheul schreef:
25 dec 2021, 15:03
Gaaf om te zien dat je ze alle drie hebt op weten te lossen, en op de manier waarop ze bedoeld waren :)

Merry Christmas!
heel knap opgezet zeg! ik moest enorm lachen toen ik dat fysieke hangslot ook zag, heerlijk! haha. maar echt knap uitgedokterd. hulde!
OldSchool schreef:
25 dec 2021, 15:21
En dan is er nog het fenomeen “nep-pakketjes”! Ik weet niet waar die traditie er ingeslopen is, maar hij is er. En ik was één van de gelukkige die dit jaar een nep pakketje mocht ontvangen. De nep pakketjes zijn overigens net zo echt als de echte pakketjes 😉!
Ik denk dat Ok Impala! dat in gang heeft gezet, toen hij me vorig jaar als dank voor de organisatie een super te gekke S. Famicom game heeft gestuurd. Die staat nog steeds vol trots te shinen in mijn vitrinekastje :love:
OldSchool schreef:
25 dec 2021, 15:21
En beste Daan, ik stel voor dat je mee gaat doen aan de Lotto. Want dat gokken gaat je goed af!

Super bedankt voor dit attente secret santa extraatje!
hahaha nieuw carrièrepad! Lottowinner1987... het heeft wel iets! :evil2:
met liefde gedaan amigo, voor de constante steun met organiseren, maar zeker ook buiten alles Button Basherigs om
voor mensen die het interessant vinden te zien wat ik maak:
:investigate: Link naar mijn website/schilderijen :investigate:
Afbeelding
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels :happy:
Kunstschilder1987
Contacteer:

25 dec 2021, 17:11

Flozem schreef:
Ik zie leuke pakketjes langs komen. Deze Button Bashers Secret Santakan met recht een succes genoemd worden.
Spoiler: weergeven
Ook ik mag niet klagen:
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding
Vier toffe games voor de collectie. En de bonus mag er ook zijn! De ster gaat mijn gameroom opvrolijken, en de toffe Transformers SE disc gaat de tv kast in. :)

Bedankt Ikk!

@Retrogamepappa:
Dat doet me veel plezier dat iedereen het zo lijkt te ervaren!
En man zowel in geven als ontvangen heb je inderdaad een mooi jaar zo te zien. na de mooie kadootjes aan RGP nu zon gaaf pakket uitgepakt, die transformer is erg gaaf! leuke games en leuke ster erbij, echt ook een top-santa!

Heerlijk, fantastisch.
Er is denk ik zover geen enkel pakket voorbij gekomen waarvan je niet vrolijk wordt :innocent:
Terwijl ik vroeger op school, toen we weleens dit soort evenementen hielden, daar exact tegenover naar keer bij iedereen om me heen, hahaha. echt geweldig bezig mensen, en geniet er maar lekker van Flozem! :party1:
Afbeelding
Kunstschilder1987
Contacteer:

25 dec 2021, 17:20

ik zie trouwens nu pas de Flozemlogos in de kijker van Santa!
hahaha briljant :D
Afbeelding
Flozem

25 dec 2021, 17:54

Kunstschilder1987 schreef:
25 dec 2021, 17:20
ik zie trouwens nu pas de Flozemlogos in de kijker van Santa!
hahaha briljant :D
Inderdaad! Dat is echt geniaal gedaan. :cool:
ikk
Contacteer:

25 dec 2021, 20:59

Retrogamepapa schreef:
25 dec 2021, 14:37
Ik zal nog even eerst bekendmaken wie ik had: ikk! Hopelijk bevalt t allemaal!
Het bevalt zeker, ontzettend bedankt! En heel tof hoe je een PSP hebt gemaakt :)
Flozem schreef:
Vier toffe games voor de collectie. En de bonus mag er ook zijn! De ster gaat mijn gameroom opvrolijken, en de toffe Transformers SE disc gaat de tv kast in. :party3:

Bedankt Ikk! :thumbup:
Mooi dat je er blij mee bent! :)

Misschien nog een leuk verhaal;
Little King's Story heb ik ooit zelf met een secret santa gekregen en is 1 van mijn favoriete Wii games. Toen ik op je lijstje de Wii zag staan en zag dat je deze nog niet had, heb ik deze gelijk ergens besteld. Hopelijk bevalt hij jou even goed als mij destijds en de andere games natuurlijk ook :biggrin:
Flozem

25 dec 2021, 21:06

Ik ga morgen meteen de Wii weer aansluiten. :D
Kunstschilder1987
Contacteer:

26 dec 2021, 05:06

ook wel leuk om dat hier effe te zetten, de eerste Secret Santa game is al uitgespeeld :evil2:
Astérix and the secret mission was een geweldig leuke game!
KoekieSanta heeft me geweldig verwend :) andermaal dank en hulde voor mijn grote blauwe superheld! 💙 💙 💙 💙 💙

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ok Impala!
Contacteer:

26 dec 2021, 06:52

Zo! Die Santa heeft weer goed uitgepakt zie ik! :biggrin:

Bij mij was het ook een zéér bijzondere Secret Santa met een uniek cadeau dat ik voor altijd in mijn hart gesloten heb! Read on! :smile:

De grote vierkant doos stond nu al weken mij te tarten, maar nu was het dan eindelijk zover dat het papier eraf gescheurd kon worden. Mijn dochter vond het wat maar wat leuk om mee te helpen en de blijdschap werd nog veel groter toen dit er eruit kwam...

Afbeelding

Een kassa....?! Kinderen blij... ik confused! :happy:
.
.
.
.
.
Bij openen bleek het gelukkig voor mij ook kassa!

Afbeelding
.
.
.
.

Ik weet niet hoe Santa het voor elkaar heeft gekregen, maar deze Rupee bleek een daadwerkelijk goudmijn! Hij zat vol met stuff! Wit spul... I know what you are thinking! :evil2:

Afbeelding

.
.
.
.

Bij nadere bestudering toch meer gamer gerelateerd... En moet je zien... wat een weelde!

Afbeelding

De XBOX360 gaat weer wat vlieguren maken en de 3DS is ook komend jaar nog springlevend in huize Impala! :biggrin: Zeer veel dank aan deze Secret Santa! :smile:

.
.
.
.
Maar wacht... er is nog een pakketje...
.
.
.
.
Zeer voorzichtig behandelen staat erop....
.
.
.
.
Let's open it up!
.
.
.
.
Oh my oh my. Dit is by far het tofste cadeau wat ik ooit heb mogen ontvangen! :biggrin: :love:
.
.
.
.
Afbeelding Afbeelding

Onze grote Kunstschilder had nog een verrassing in petto voor mij! Een originele Boxart voor Zelda II - Amida's Curse. Ik wilde al een custom cartridge laten maken zodra er weer onderdelen beschikbaar zijn, en dit maakt het natuurlijk helemaal af! Kinderdroom die uitkomt, een NES doosje van je eigen NES game in handen hebben. Het was al een heel bijzoner jaar met de succesvolle launch van Amida's Curse en alle positieve feedback die nog altijd dagelijks binnenkomt. Maar dit... Wow... Heel veel dank Daan! Deze krijgt een mooi plekje in mijn kast! :love:

.
.
.
.
Afbeelding

Wat een gaming rijkdom. Ziet er goed uit, toch?! :smile:
Kunstschilder1987
Contacteer:

26 dec 2021, 07:06

Wow zeg, wat leuk gemaakt zon grote rupee, en toffe games ook! Ontzettend mooie santa suprise heb je te pakken impala!
Fable!! :drool:
Ok Impala! schreef:
26 dec 2021, 06:52
Maar dit... Wow... Heel veel dank Daan! Deze krijgt een mooi plekje in mijn kast! :love:
Ik was nerveus of dit je prachtige game eervol zou benadrukken... ik vond dat je game het verdiende om een eigen box te krijgen. Ik hoop wel dat ik geen advocaat op mijn dak krijg nu ik zoveel artwork van je site in het ontwerp heb gebruikt zonder toestemming van het intellectueel eigendom! hahaha, ik waag de gok maar :D
Nee ontzettend fijn dat je het zo ontvangen hebt, en dat je er zo blij mee bent.
Ik vond jouw reactie hierop eigenlijk net zo spannend als de reactie van mijn "echte secret santa slachtoffer" :blushing:

Fijne kerst Impala, en veel plezier met alles! :innocent:
Afbeelding
Joey
Veteraan
Veteraan

26 dec 2021, 08:56

Wow, mijn Secret Santa heeft echt zijn/haar best gedaan om een glimlach op mijn gezicht te toveren deze kerst. Met Donkey Kong Country als mijn favoriete gamereeks is dit een erg goed gevonden suprise. Echt blij met de games ook!AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Kunstschilder1987
Contacteer:

26 dec 2021, 10:18

Zo zeg Joey! uiteraard superleuke games maar wat een parchtig geweldig mooie DK tribute! de ton is al leuk, die stropdassen maken het af! Chapeau aan deze Santa!
Afbeelding
OldSchool
Contacteer:

26 dec 2021, 10:35

We hebben misschien nog niet alles gezien, maar ik denk dat jaar de boeken in gast als het beste secret santa toch nog toe!

Complimenten allemaal!
KillingRaptor

26 dec 2021, 10:36

Wow man! Die verpakkingen zijn geweldig! Zowel de rupee als de DK one. Ik wou dat ik ook zo creatief was.
Flozem

26 dec 2021, 11:31

KillingRaptor schreef:
Wow man! Die verpakkingen zijn geweldig! Zowel de rupee als de DK one. Ik wou dat ik ook zo creatief was.
Same here. Ik ben al blij als ik de cadeaus op conventionele wijze ingepakt krijg. :p
ikk
Contacteer:

26 dec 2021, 14:39

Flozem schreef:
26 dec 2021, 11:31
KillingRaptor schreef:
Same here. Ik ben al blij als ik de cadeaus op conventionele wijze ingepakt krijg. :p
Het inpakken was hier ook al een uitdaging, kan dat al niet netjes en dan had ik dit jaar ook nog glitter inpakpapier gekocht waar geen plakband op bleef zitten. Heb op discord lekker kunnen klagen, maar uiteindelijk zat alles ingepakt :lol:
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

26 dec 2021, 14:55

Zo die DK surprise is wel echt super goed gemaakt! Haast zonde om open te maken :)
Joey
Veteraan
Veteraan

26 dec 2021, 15:15

Apenheul schreef:Zo die DK surprise is wel echt super goed gemaakt! Haast zonde om open te maken :)
Vond ik ook! Gelukkig kun je de bovenkant van de barrel eraf halen zonder iets kapot te hoeven maken. Deze krijgt een leuk plekje in m'n gameroom! :)

Fing3r

28 dec 2021, 09:51

Wat geweldig om alle reacties en foto's langs te zien komen! Allereerst mijn dank aan de organisatie, het was allemaal uitstekend voor elkaar! Ik ben voor mijn slachtoffer gewoon gegaan voor een normaal ingepakt cadeau maar zie nu ook dat ik voor de volgende keer wel wat meer aandacht aan de verpakking mag besteden 😁

Ik deed zelf voor de eerste keer mee en wist eigenlijk niet wat ik zoal kon verwachten, op het moment dat mijn pakketje binnenkwam twijfelde ik even of het voor het BBSS evenement was, na even na te vragen bij dhr. kunstklieder bleek dat inderdaad het geval!

Ik moest echter nog even wachten vooraleer ik het kon gaan uitpakken, moest toch echt een paar weken het pakketje laten liggen hoe moeilijk het ook was. Doordat het het formaat had van twee dvd-doosjes op elkaar zat ik steeds te twijfelen of het nou films zouden zijn of misschien games (was eigenlijk ook al vergeten wat ik op mijn lijstje had geschreven).

En toen brak het moment aan dat we mochten beginnen aan het uitpakken, al moest ik daarvoor wachten tot het einde van eerste kerstdag omdat we al snel onderweg waren naar familie voor het vieren van de kerst. Toen we in de avond weer thuiskwamen heb ik als eerste mijn pakketje erbij gepakt, na het verwijderen van het papier kwam er een bekend gezicht tevoorschijn.

Afbeelding

Het moest toen wel zeker van iemand afkomstig zijn die ook actief is op Discord, want daar heb ik meerdere keren kenbaar gemaakt dat ik groot fan ben van de geweldige sport F1. Na het openen van het doosje kwam er een game voor de Switch tevoorschijn waar ik al een poosje op zat te azen, en zodra ik klaar ben met Pokémon Sword duik ik zeker in de wereld van Immortals Fenix Rising!

Afbeelding

Secret Santa, ontzettend bedankt voor dit cadeau! En nogmaals een bedankje richting Daan en Dennis, en natuurlijk onze geweldige community!
Afbeelding
Kunstschilder1987
Contacteer:

28 dec 2021, 10:56

Nice Finger, ziet er tof uit! geweldig leuk gemaakt voor aan max fan natuurlijk! altijd mooi wanneer je echt ziet dat de ander nadenkt vanuit empathie, met de vraag hoe je de ander blij maakt. heel leuk pakket met hartstikke mooie game waar ik veel goeds over blijf horen :) Hulde ook aan deze santa!
Afbeelding
Joey
Veteraan
Veteraan

31 dec 2021, 20:48

Ik ben stiekem wel erg benieuwd wie mijn Secret Santa was. Mijn pakketje werd door iemand afgeleverd die geen pakketbezorger was, dus wellicht is het iemand die in de buurt woont. :)
Kunstschilder1987
Contacteer:

31 dec 2021, 21:19

Joey schreef:
Ik ben stiekem wel erg benieuwd wie mijn Secret Santa was. Mijn pakketje werd door iemand afgeleverd die geen pakketbezorger was, dus wellicht is het iemand die in de buurt woont. :)
ik kan informeren bij je santa van dienst of die zich bekend wil maken? uiteraard weet ik het wel na de loting maar vind dat niet aan mij om te bepalen :)
kijk maar, ik hoor het wel. :thumbup:
Afbeelding
arjen1981
Animal Crossing Tour 2020
Animal Crossing Tour 2020

03 jan 2022, 14:20

Kunstschilder1987 schreef:
31 dec 2021, 21:19
Joey schreef:
ik kan informeren bij je santa van dienst of die zich bekend wil maken? uiteraard weet ik het wel na de loting maar vind dat niet aan mij om te bepalen :)
kijk maar, ik hoor het wel. :thumbup:
Dat was ik Joey :thumbup:

Om het op dat moment niet helemaal te verklappen had ik voor de zekerheid mijn vrouw op pad gestuurd. Ik zat gebukt in de auto op een pakker plek ;)

Ook het knutselwerk heb ik samen met mijn vrouw aangepakt. Ik was nog even aan overwegen of we in plaats van de ton niet een majora's masker maakte. Maar de ton had toch een grotere kans op slagen en vond dat deze er goed is uit gekomen. Echt op het laatste moment heb ik de opener nog op de deksel bevestigd. Dan hoefde deze inderdaad niet kapot maar kon je de suprise eventueel ook bewaren.

Dat jaar daar voor had ik Kunschilder zelf. Dat was de sponcebob. Het geniale idee van de schoonmaak doekjes als spons zijn lichaam kwam toen ook van mijn vrouw.

Er zo over pratend heb ik al weer zin in de suprice voor volgend jaar ;)
Kunstschilder1987
Contacteer:

03 jan 2022, 22:13

Joey schreef:
Kijk, het mysterie is al opgelost, haha. Zelf ben ik altijd juist vrij open geweest over het secret gedeelte, maar ook dit is natuurlijk totaal briljant! haha. het geheime gebeuren van iemand die snel wegduikt in de auto, heerlijk! :lol: :evil2:
Kan me daarbij ook héél goed voorstellen dat Joey hier even wilde weten wie nou te kunnen bedanken voor zo'n mooie surprise!
arjen1981 schreef:
03 jan 2022, 14:20
Dat jaar daar voor had ik Kunschilder zelf. Dat was de sponcebob. Het geniale idee van de schoonmaak doekjes als spons zijn lichaam kwam toen ook van mijn vrouw.

Er zo over pratend heb ik al weer zin in de suprice voor volgend jaar :wink:
Deze heb ik zelf ook dik een half jaar bewaard, mijn kleine buurmeisje is echter (ook! :D) heel groot spongebob fan en die heb ik dan ook aan haar uiteindelijk gegeven. Ze bewaard er tot op de dag van vandaag haar viltstiften in :innocent:

Kortom, beide surprises zijn zo bijzonder gebleken dat ze ook ná de kerst in ere gehouden worden en een prachtige functie hebben :)
Das heel gaaf toch Arjen? Ik hoop dat je vrouw ook beseft hoe geweldig haar creativiteit en hulp gewaardeerd wordt. Duidelijk niet alleen vorig jaar, maar ook dit jaar een echte hit :party:

Overigens, de laatste zin, dat je er zóveel plezier in hebt (herkenbaar!) da's zó leuk om te lezen! :love:
Afbeelding

Terug naar “Beurzen en evenementen”