14 november 2021 in Sporthal Margriet vanaf 10 uur
Tot dan!!!
Ga je dingen weg doen dan Jelle? Misschien moet ik dan ook maar komen om je stand leeg te kopen!Carl2 schreef:Erg blij met deze aankondiging. Ik ben er weer bij, deze keer zelfs als standhouder :-)
Dat zou mooi zijn Joey :-) Dan kan ik m'n tafel snel weer opdoeken en koffie gaan drinken in de kantine ;-)Joey schreef:Ga je dingen weg doen dan Jelle? Misschien moet ik dan ook maar komen om je stand leeg te kopen!Carl2 schreef:Erg blij met deze aankondiging. Ik ben er weer bij, deze keer zelfs als standhouder :-)
Alleen vaccinatiebewijs volstaat niet?
Grote prijsverschil viel me ook op. Maar dat kwam ook omdat er handelaren waren die voor veelvoorkomende Wii games (non-Nintendo) soms wel 25 euro vroegen, terwijl ze elders voor 7 á 10 euro lagen.Sigma schreef: ↑14 nov 2021, 14:05Was weer zeer geslaagd! Voor mijn gevoel drukker dan de vorige keer óf mensen bleven langer hangen..
Inderdaad veel Pokémon kaarten en daar heb ik helemaal niks mee. Maar dat mocht de pret niet drukken. Behoorlijk veel titels gescoord voor soms zeer goede prijzen. Dit keer ging ik eerst alles langs zonder iets te kopen (tenzij de prijs wel heel goed was) en daarna nog een kooprondje gedaan. Wederom lagen de prijzen soms extreem ver uit elkaar.
Op naar de volgende! Maar die zal denk ik pas in Maart/April zijn gok ik?