Secret Santa 2020 - laatste santa's :)

De agenda met de belangrijkste verzamelbeurzen, events en toernooien.
kingoftherain

Re: Secret Santa 2020 - BEDANKT EN FIJNE KERST!!! bijna alle pakketjes zijn aangekomen!

24 dec 2020, 03:04

Graag gedaan, man! Oh, wacht, ik deed niet mee. Oeps! Verluld!
"My life is a chip in your pile. Ante up!"
Setzer Gabiani - Final Fantasy III / VI

kingoftherain by day, N00b Extraordinaire by...er...whenever I feel like it. Watch me suck at games.
N00b Extraordinaire's YouTube channel
Swey

Re: Secret Santa 2020 - BEDANKT EN FIJNE KERST!!! bijna alle pakketjes zijn aangekomen!

24 dec 2020, 07:56

Ik nomineer wario of Bowser als de anti-mascotte van volgend jaar !
Ok Impala!
Contacteer:

24 dec 2020, 08:26

Dank voor de organisatie Daan! Nog één nachtje slapen en dan kan ik dat grote zwarte monster op m'n kast eindelijk openmaken! :evil2:
KillingRaptor

24 dec 2020, 08:54

Jij heel erg bedankt voor de organisatie hiervan! Het is jammer dat PostNL bij sommige mensen roet in het eten strooit, dat vind ik echt kut. Maar wat de organisatie hier betreft valt er niets op aan te merken!
Afbeelding
arjen1981
Animal Crossing Tour 2020

24 dec 2020, 10:32

Ook hier kwam gister het pakje aan!
Kunstschilder1987
Contacteer:

24 dec 2020, 11:15

kingoftherain schreef:
24 dec 2020, 03:04
Graag gedaan, man! Oh, wacht, ik deed niet mee. Oeps! Verluld!
hahaha toch heel erg bedankt amigo :D
Swey schreef:
24 dec 2020, 07:56
Ik nomineer wario of Bowser als de anti-mascotte van volgend jaar !
Oh? hadden we een anti-mascotte? is me niet opgevallen eigenlijk :D
klinken wel als 2 hele goede pics trouwens :cool: ik vind wario geweldig... had ik vroeger al toen ik m op de og gameboy moest verslaan :P
Ok Impala! schreef:
24 dec 2020, 08:26
Dank voor de organisatie Daan! Nog één nachtje slapen en dan kan ik dat grote zwarte monster op m'n kast eindelijk openmaken! :evil2:
hey hey... dat mag je tegenwoordig niet meer zeggen #BLM :doh:
Met liefde gedaan, en veel plezier alvast met openen! Hopelijk blijft het dan ook nog leuk! haha.
KillingRaptor schreef:
24 dec 2020, 08:54
Jij heel erg bedankt voor de organisatie hiervan! Het is jammer dat PostNL bij sommige mensen roet in het eten strooit, dat vind ik echt kut. Maar wat de organisatie hier betreft valt er niets op aan te merken!
:omg: :omg: :omg: you said a "no no word!" :omg: :omg: :omg:
:cursing: :cursing: :cursing: :cursing: :cursing: :cursing: :cursing: :cursing: :cursing: :cursing:
arjen1981 schreef:
24 dec 2020, 10:32
Ook hier kwam gister het pakje aan!
yes, helemaal goed man!!!! :thumbup:
ook voor jou een heel fijn uitpak moment alvast gewenst arjen!
voor mensen die het interessant vinden te zien wat ik maak:
:investigate: Link naar mijn website/schilderijen :investigate:
Afbeelding
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels :happy:
KillingRaptor

24 dec 2020, 11:25

Kunstschilder1987 schreef:
24 dec 2020, 11:15
:omg: :omg: :omg: you said a "no no word!" :omg: :omg: :omg:
:cursing: :cursing: :cursing: :cursing: :cursing: :cursing: :cursing: :cursing: :cursing: :cursing:
Afbeelding
Afbeelding
Kunstschilder1987
Contacteer:

24 dec 2020, 11:26

hahaha ja dat jij zomaar kut zegt vind ik eigenlijk ook maar zwaar kut, die gozerd daar hep wel een punt :D
Afbeelding
OldSchool
Contacteer:

24 dec 2020, 11:29

Dank voor de organisatie Daan! Ik krijg wel credits van ome Daan, maar niet geheel terecht. Mijn bijdrage ging niet veel verder dan af en toe een “ goed bezig” en een aanmoedigend virtueel schouderklopje. Dus bij deze: alle credits naar Daan!

En verder iedereen bedankt die mee deed! Zonder Santa’s geen Secret Santa natuurlijk! Mooi om te zien dat we dit zelf alsnog zo snel voor elkaar gekregen hebben. Hopelijk een mooi signaal naar de BB directie dat ze volgend jaar gewoon weer kunnen organiseren!

Nu maar hopen dat postnl alles snel bijwerkt en iedereen die het niet met kerst kan openen, dat alsnog snel wel kan doen.
Kunstschilder1987
Contacteer:

24 dec 2020, 11:55

OldSchool schreef:
24 dec 2020, 11:29
Dank voor de organisatie Daan! Ik krijg wel credits van ome Daan, maar niet geheel terecht. Mijn bijdrage ging niet veel verder dan af en toe een “ goed bezig” en een aanmoedigend virtueel schouderklopje. Dus bij deze: alle credits naar Daan!

En verder iedereen bedankt die mee deed! Zonder Santa’s geen Secret Santa natuurlijk! Mooi om te zien dat we dit zelf alsnog zo snel voor elkaar gekregen hebben. Hopelijk een mooi signaal naar de BB directie dat ze volgend jaar gewoon weer kunnen organiseren!

Nu maar hopen dat postnl alles snel bijwerkt en iedereen die het niet met kerst kan openen, dat alsnog snel wel kan doen.
ooh shooks, you lovely man hug teddybear thingy you ;) :kiss:
Afbeelding
koekiemonster
Contacteer:
eBay gebruikersnaam: Ruud_Luiten

24 dec 2020, 13:20

aaah such beauty!

Have fun vrienden!
- portable-games.nl
dlbyvisual

24 dec 2020, 13:53

Ik heb 'm nog niet binnen, maar geen probleem hoor! Veel plezier allemaal met uitpakken!
TheDarkWanderer

24 dec 2020, 14:30

Het pakje is trouwens ook binnen hier. Dank aan Santa! En aan Kunstschilder!
I sense a soul in search of answers...
dlbyvisual

24 dec 2020, 14:45

EDIT! Toch wel. Buurvrouw kwam 'm net afgeven. Zin in!
Kunstschilder1987
Contacteer:

24 dec 2020, 15:40

TheDarkWanderer schreef:
24 dec 2020, 14:30
Het pakje is trouwens ook binnen hier. Dank aan Santa! En aan Kunstschilder!
Score! Helemaal lekker!
Hoezo ik? De kerstman en zn rendiertjes waren t... en de elfjes, haha
dlbyvisual schreef:
24 dec 2020, 14:45
EDIT! Toch wel. Buurvrouw kwam 'm net afgeven. Zin in!
Top buurvrouwtje!

Die van mij mag mn surprise nog niet aanraken van me... iets dat ironisch genoeg geen verrassing zal zijn!

Voor mensen die denken nu:
"kunst, dat is niet de betekenish van de term ironisch!"
Die mensen kan ik geruststellen. Ik heb het voor de zekerheid nagevraagd op whatsapp bij alanis morisette :happy: :wallbash: :doh:
Afbeelding
Kunstschilder1987
Contacteer:

Re: Secret Santa 2020 - UITPAKKEN MAAR!!!!!

25 dec 2020, 08:07

Euhm... alvorens ik met jullie mijn uitpakmoment deel... heb ik nog 1 onnozel iets dat ik met jullie wil delen. 1:11 minuut, oftewel 71 seconden die je van je leven nooit meer terug zult krijgen! waarvoor excuus bij voorbaat :D
Als gamers kijken we weleens trailer video's. ook hebben we weleens unboxing video's die op het scherm voorbijkomen.... echter... waarom doet nooit iemand die 2 combineren????
Dit is -zover ik weet- de eerste cinematic (no gameplayfootage) UNBOXING TRAILER! en dat voor de secret-santa-unboxing fotoverslagen van kunstschilder1987 op het BB forum! enjoy...

opgenomen in een beetje dolby niet al te surround, 0,4 K, Fable- zachte g -style :cool:

WEG MET ALLE ONGEIN <SHOW US ALREADY!!!!>
- Jullie hebben gelijk!

Zo.... wat een geweldig uitpakmoment heb ik gehad!!!!!! Zodra ik wakker werd, heb ik in het donker nog even mn tanden gepoetst, en daarna ben ik er goed voor gaan zitten. want wie kan er überhaupt aan ontbijt denken op zo'n moment???? voor dramatisch effect en niet gelijk alles weg te geven heb ik de foto verslagen lekker in 2 spoilers gezet... ik had nota bene 2 pakjes om uit te pakken! :cool: :party: :love: :party:
Waarschuwing: er zitten actiefoto's met mijn gezicht tussen. Niet bedoeld voor kijkers met een zwakke maag of onder de 21!
VIEWER DISCRETION IS ADVISED
#1:
Hier heb ik het kleine gevaarlijke neppakketje fotoverslag geplaatst:
Spoiler: weergeven
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

IK DACHT: TOCH EVEN LUISTEREN WAT ERIN ZIT! GEEN PAPPEGAAI EN OOK GEEN "WAKKA WAKKA - GELUIDEN" TE HOREN.
HIER WORD IK NIETS WIJZER VAN!

verder uitpakken dan maar :)
Afbeelding
:party3: :party3: :party3: :party3: :party3: FAR EAST OF EDEN!!!! :party3: :party3: :party3: :party3: :party3:
WOW!!! 1 van mijn favoriete games op de snes aller tijden. eentje die buiten japan nooit een officiele release heeft gekregen... deze game is zelfs moeilijk te emuleren! zo heb ik m (met vertaalpatch) gespeeld! en nu... nu heb ik m gewoon echt fysiek! supermooie versie CIB met posters, manual, map.... WOW WOW WOW

:party3: :party3: :party3: :omg: :omg: :omg: :party3: :party3: :party3: :party3: :omg: :omg: :omg:

En ik heb nu voor het eerst ooit ever een echte verzameling van SUPER FAMICOM GAMES!
oké; bestaande uit 1 stuks, maar je moet klein beginnen :party1:

Ik weet nu precies van wie dit onwijs bijzondere geschenk komt... deze persoon heb ik namelijk zelf getipt over de game om te emuleren! Ik onthul hem zelf niet... ik heb wel een privéberichtje verstuurd. Jij weet zelf wie je bent en ik laat de keus aan jou om je te onthullen, of niet. :smile:
man wat geweldig dit...
En om antwoord te geven.... dit krijgt zeker een speciaal plekje in mijn verzameling!!!!
Afbeelding
DANKJEWEL - MERCI - DANKE SCHÖN & THANK YOU TEGELIJKERTIJD!
samen met het briefje staat t te pronken in mijn vitrinekastje! Echt geweldig :love: :love: :love:
Om eerlijk te zijn... dit was, zoals jullie wel begrijpen, zo tig veel meer dan enkel een nepsecretsanta pakketje waar ik vooraf al zoveel lol om heb gehad door hoe onwijs grappig dit aangepakt is! maar door de inhoud en dat voor mij veelbetekenende briefje erbij echt een pronkstuk in mijn verzameling!
En dan... dan moet ik nog aan de "echte santa-surprise" beginnen! ik voel me een verwend nest, zoals we in Limburg zeggen. :blushing:

Maar ook die was beter, mooier en leuker dan ik vooraf had kunnen bedenken! Mijn santa heeft er ook onwijs veel moeite in gestoken! en dat zie je hier:
# 2
Het fotoverslag van het uitpakmoment van de "échte-secret-santa":
Spoiler: weergeven
Afbeelding
Afbeelding
Ohjee... ik ga eerlijk zijn... even was ik bang....
:omg: ER SCHEEN ZOVEEL GEEL DOOR DE VERPAKKING HEEN!!!! HET ZOU TOCH NIET!!??!! :omg:
Afbeelding
GELUKKIG NIET, HET IS ONZE VRIEND BOBBY!!! WOOHOO!!!
Afbeelding
ZOEK DE 7 VERSCHILLEN! :dontknow: :doh: :dontknow:
Afbeelding
Afbeelding
Een mooi geschreven stukje. Ja als 'loterd' wist ik natuurlijk wie mijn surprise voor zijn rekening moest nemen... iemand moest de pineut zijn! ontzettend leuk op ingespeeld in dit briefje, niet zo secret, maar wel HEEL ERG SANTA! :thumbup:
uiteraard houd ik hier, in kader van de andere uitpakmomenten, de supersanta nog even geheim :innocent:
Afbeelding
Afbeelding
nee ik ben niet mijn duim kwijtgeraakt in een vuurwerkongeluk: maar...
:party3: :party3: :omg: :omg: VIER!!!! VIER PAKJES MAAR LIEFST!!! MY SANTA WENT ALL OUT! :omg: :omg: :party3: :party3:
en wat voor pakjes!!!!
Afbeelding
- Voor de xbox heb ik Area 51 gescoord!
- Voor de PS3 heb ik 'the orange box' mogen ontvangen met zoveel goodness erop!
- voor de ps2 heb ik 1945 1&2 "the arcade games gekregen!
- óók voor de ps2 heb ik 'the adventures of manny rivera!' n.a.v. de cartoon van nickelodeon gescoord
(voor wie het niet kent: de nickelodeon cartoon hiervan heeft in zowel de artstyle als de mexicaanse foute grappen veel weg van guacamelee!)
Wow... wat een te gekke surprise actie! ik heb het gevoel dat ik niet 2 volwaardige santa-acties heb ontvangen, maar 2 santa over de top pakketjes!

En alsof ik nog niet verwend en spoiled genoeg ben is er zoals jullie weten nog een als "secret santa" neppakketje naar me onderweg ook! hiervan doe ik later ook nog verslag uiteraard.

Beste 2 santa's,
wow... dat jullie zoveel moeite voor me doen. het heeft me optrecht geraakt en ik ben niet té macho om gewoon eerlijk toe te geven dat het me best heeft laten tranen. Het is een zoveelste bewijs dat deze community zo mooi is! maar vooral ook een bewijs dat jullie allebei SUPER zijn. jullie weten wie je bent...
nu is dit tegenwoordig door een paar vervelende volkszangers bijna een scheldwoord geworden, echter bedoel ik de term met de betekenis die de van Dale aanhoudt:
:party: JULLIE ZIJN TOPPERS! :party:
:heart: DANKJEWEL SANTA MET PLAKBAARD, EN DANKJEWEL ECHTE SANTA !!!! :heart:
:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
me so heppie! :party3: :party3: :party3: :party3:

Wanneer degene waar ik een pakketje voor heb gemaakt ook maar een fractie van mijn plezier heeft dan ben ik al supertevreden... ik vrees dat ik het echt niet ZO goed als dit heb gedaan, al hoop ik van wel!!!
En nu ben ik benieuwd naar (meer van) jullie avonturen! :innocent: :blushing: :innocent: :evil2:
Afbeelding
Kunstschilder1987
Contacteer:

25 dec 2020, 08:41

Swey had zichtbaar ook een top surprise ontvangen!
ik link het effe omdat het in zijn aankopentopic staat: dan hebben we alles bij elkaar.
Supermooi Swey!!!! en goed gedaan santa van dienst!
viewtopic.php?f=26&t=4952&p=296201#p296201
Afbeelding
KillingRaptor

25 dec 2020, 09:21

Heel erg mooie pakketjes wat je hebt ontvangen! En zelfs niets van Pac-Man, je hebt heel veel geluk deze Kerstmis lijkt me zo. :lol:

Ook ik heb mijn pakje opengedaan zonet! Unboxing time!

Afbeelding

Uiteraard wil ik starten met jullie allemaal een vrolijk Kerstfeest toe te wensen! Toen ik deze morgen opstond was het eerste wat ik deed uiteraard naar de kerstboom gaan en mijn pakje openmaken. Het voelde net als toen ik een kind was op Kerstmis, I was excited!

Afbeelding

Het pakketje opengemaakt en toch maar even voor de zekerheid gekeken of er geen papegaai in zat, dat was niet toepassing dus! Ik kan nu dus al melden: no parrots were harmed during the unboxing of this present! Er zat een kaartje in en een pakje. Spannend allemaal!

Afbeelding

Toen ik het kaartje openmaakte werd ik al verrast, het was een heus knutselwerkje! En ja, als er op staat 'open mij' dan doe je dat toch? It felt more and more like Christmas. Het werkje deed me al vermoeden wat er in het pakje zat en ik werd er al blij van.

Afbeelding

Dan het pakje opengemaakt en jawel hoor, mijn vermoedens waren correct! Mijn secret santa heeft mij Mario + Rabbids Kingdom Battle op de Switch gegeven, een game die ik al zeer lang eens wou hebben maar het kwam er nooit van. Heel heel erg bedankt beste santa, wie je ook mag zijn!

Afbeelding

Hier ga ik vandaag zeker al aan beginnen, lijkt me echt een hele toffe game dit! Ik ben expres nog niet aan een andere game begonnen na het uitspelen van inFAMOUS: First Light gisteren in afwachting van vandaag en dat heeft beloond. Nogmaals wil ik mijn secret santa heel erg bedanken, ben hier echt heel blij mee!

En even mijn beste zangstem opzetten om nog een kerstliedje te zingen, 12 uren zelfs!

Afbeelding
Kunstschilder1987
Contacteer:

25 dec 2020, 09:27

hahaha Killing Raptor wat een top pakket, en superleuke post ook gemaakt!
jouw santa heeft ook super super zijn best gedaan en mooi interessant geknutseld! echt te gek! Veel plezier ermee ook!
KillingRaptor schreef:
25 dec 2020, 09:21
Heel erg mooie pakketjes wat je hebt ontvangen! En zelfs niets van Pac-Man, je hebt heel veel geluk deze Kerstmis lijkt me zo. :lol:
haha mijn kerst kon niet beter hoor, klopt helemaal! pacman vrije kerst! ;)
tenzij foppakketje 2 dat nog moet komen.... :omg:
Afbeelding
arjen1981

25 dec 2020, 09:38

Wat een prachtige ochtend is het zo! Ik zie echt kado's die exact bij de mensen passen mooi is dat. En wat een geweldige inleiding. Maar de schatkaart van Limburg deed mij aan het speur zoeken en kwam ik zo tot de volgende aanwizjing:

Afbeelding

Afbeelding

Opnieuw een spel van zoek de verschillen.
Laatst gewijzigd door arjen1981 op 25 dec 2020, 10:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Kunstschilder1987
Contacteer:

25 dec 2020, 09:42

arjen1981 schreef:
25 dec 2020, 09:38
Wat een prachtige ochtend is het zo! Ik zie echt kado's die exact bij de mensen passen mooi is dat. En wat een geweldige inleiding. Maar de schatkaart van limbeurg deed mij aan het speur zoeken en kwam ik zo tot de volgende aanwizjing:

Opnieuw een spel van zoek de verschillen.
hahaha arjen, . ik had het door vanwege het geschenk zelf... en na de post van KR viel me dat ook gelijk op...
ontzettend scherp Arjen! the plot thickens....
overigens de enige situatie dat iemand een foto van mijn bakkus vrijwillig zal her-posten :D
Laatst gewijzigd door Kunstschilder1987 op 25 dec 2020, 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
kingoftherain

25 dec 2020, 09:45

Kunstschilder1987 schreef:
25 dec 2020, 09:42
overigens de enige situatie dat iemand een foto van mijn bakkus vrijwillig zal her-posten :D
Tenzij de politie je zoekt vanwege een misdrijf. :lol: :kiss: :wink: :giggle: :cool: :party3: :lit: :happy: :party1: :innocent:

Ik zie al hele mooie creaties voorbij komen. Fijne kerst allemaal. :thumbup:
"My life is a chip in your pile. Ante up!"
Setzer Gabiani - Final Fantasy III / VI

kingoftherain by day, N00b Extraordinaire by...er...whenever I feel like it. Watch me suck at games.
N00b Extraordinaire's YouTube channel
Kunstschilder1987
Contacteer:

25 dec 2020, 10:01

kingoftherain schreef:
25 dec 2020, 09:45
Tenzij de politie je zoekt vanwege een misdrijf.
please niemand zeggen...
Afbeelding
Afbeelding
arjen1981

25 dec 2020, 10:13

Ook ik heb een prachtige game gekregen. Opnieuw een erg royaal en cadeau en zeker één waar mijn naam op geschreven staat. Weinig titels passen zo goed bij mij als deze. Wellicht is dit zelfs mijn game van 2020:

Afbeelding

Echter was de titel al in mijn bezit op de XBOX. Misschien wel aangeschaft rond hetzelfde moment? Of ja ik had eerst ook niet verwacht dat ik voor deze voor de XBOX ging. Nu kan ik deze houden voor de collectie gezien het een ander platform is. Maar niet gespeeld worden is eigenlijk ook wel zonde. Vandaar dat ik toch even de oproep doe om te checken of een ruil bij de winkel nog mogelijk is. Misschien iets om even via Daan te spelen? Zodat de secret santa een secret blijt.
Kunstschilder1987
Contacteer:

25 dec 2020, 10:26

dat is jammer arjen. uiteraard stel ik me beschikbaar om te "bemiddelen" waar kan :)
wel een mooi geschenk idd!
Afbeelding

Terug naar “Beurzen en evenementen”