Hallo allemaal!
Normaal gesproken zou de Button Bashers Dag nog ongeveer een maand of 1,5 van ons verwijderd zijn. We hoeven niet uitvoerig te bespreken waarom dat niet is doorgegaan, maar we zouden wel graag willen weten of jullie het zouden doen nu? Zou je, als wij ergens in oktober/november een Button Bashers Dag zouden organiseren komen?
We pinnen je nergens aan vast, het is geen toezegging en natuurlijk moeten we er vanuit gaan dat de situatie met Covid-19 net zo blijft als nu. Word het weer slechter, dan is het logisch dat het sowieso niet kan. Maar we zouden wel graag willen weten of er überhaupt animo is. Of dat we het gewoon een jaartje over moeten slaan. Een hoop tekst voor de simpele vraag: zou jij?
Button Bashers Dag 2020 - Zou jij het doen?
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
- Fing3r
Bericht
Re: Button Bashers Dag 2020 - Zou jij het doen?
Ik ben wel voor, lijkt mij ook logisch dat mensen die verschijnselen hebben niet zullen komen. En mogelijk is de situatie dan ook alweer anders.
Sent from my J9210 using Tapatalk
Sent from my J9210 using Tapatalk
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Ik ben ook voor. Kleine gezelschappen mogen weer en als we allemaal ons gezonde verstand gebruiken, zou het goed moeten komen. Ik ben niet zo van de mondkapjes en de desinfecteer alles wat is aangeraakt. Maar ik denk wel na. Ik houd afstand waar mogelijk en als ik iemand zich ziek voelt, zoals finger al aangeeft, moet hij of zij gewoon thuisblijven.
Als de omstandigheden blijven zoals nu, of misschien zelfs beter worden, dan ben ik voor!
Als organisatie goed om de regels te checken. Handen desinfecteren bij binnenkomst, looprichting, is horeca toegestaan, etc.
Lang verhaal kort: ik zou er bij zijn!
Als de omstandigheden blijven zoals nu, of misschien zelfs beter worden, dan ben ik voor!
Als organisatie goed om de regels te checken. Handen desinfecteren bij binnenkomst, looprichting, is horeca toegestaan, etc.
Lang verhaal kort: ik zou er bij zijn!
- Galious
- Moderator
Bericht
Nee, ik zou het niet doen. Het is misschien logisch dat mensen die klachten hebben thuis moeten blijven, maar het blijkt dus ook dat een aanzienlijk deel van de gevallen mensen betreft die geen klachten hebben, maar wel besmet én besmettelijk zijn. En 1,5 meter afstand houden in een Awesome Space of waar dan ook lijkt me erg lastig zo niet ondoenlijk, en zo'n afstand is sowieso niet erg bevorderlijk voor een gezellig dagje samen gamen.
Als het allemaal weer veilig kan zonder al dat gedoe ben ik van de partij, maar zolang het net zo blijft als nu, zou ik het nog niet doen.
Als het allemaal weer veilig kan zonder al dat gedoe ben ik van de partij, maar zolang het net zo blijft als nu, zou ik het nog niet doen.
nmkl pjkl ftmch
- toejam
Bericht
Ik zou niet komen. Dat zit voor mij vooral in de gedachte dat zulke evenementen een feestje horen te zijn en dat ik dat voor mijn plezier doe. En als daar allerlei beperkingen aan gaan kleven dan vervalt voor mij het plezier.
Professional dabbler
Bericht
Persoonlijk zou ik er niet bij zijn zolang er beperkingen gelden. Als die gelift zijn is het een ander verhaal uiteraard
- Ok Impala!
- Contacteer:
Bericht
Ik zou erg graag weer een BB dag meemaken, het was supergezellig vorig jaar! Maar ik ben al een tijdje tot de conclusie gekomen, dat het niet echt haalbaar lijkt. Een groep van ca 20 mensen in een krappe, slecht geventileerde, ruimte. En dan delen we ook nog controllers en speelkaarten... Hoe graag ik het ook zou willen, dat lijkt gewoon niet echt verstandig.
En als je dan nadenkt over virtuele alternatieven is dat ook best lastig om te organiseren. @Mike en @Niels, hebben jullie wellicht slimme ideeën over hoe we toch op een andere manier contact kunnen houden / samen kunnen gamen?

En als je dan nadenkt over virtuele alternatieven is dat ook best lastig om te organiseren. @Mike en @Niels, hebben jullie wellicht slimme ideeën over hoe we toch op een andere manier contact kunnen houden / samen kunnen gamen?

- Fing3r
Bericht
Samen gamen kan natuurlijk altijd wel, we hebben een Discord kanaal waarop we makkelijk zouden kunnen afspreken voor het spelen van een MP of Coöp game. Als je op DEZE link klikt krijg je toegang tot het kanaal. Een aantal van ons zijn daar geregeld te vinden, ikzelf kom ook bijna elke avond wel online.Ok Impala! schreef: ↑23 jul 2020, 09:03Ik zou erg graag weer een BB dag meemaken, het was supergezellig vorig jaar! Maar ik ben al een tijdje tot de conclusie gekomen, dat het niet echt haalbaar lijkt. Een groep van ca 20 mensen in een krappe, slecht geventileerde, ruimte. En dan delen we ook nog controllers en speelkaarten... Hoe graag ik het ook zou willen, dat lijkt gewoon niet echt verstandig.![]()
En als je dan nadenkt over virtuele alternatieven is dat ook best lastig om te organiseren. @Mike en @Niels, hebben jullie wellicht slimme ideeën over hoe we toch op een andere manier contact kunnen houden / samen kunnen gamen?![]()
- Ok Impala!
- Contacteer:
Bericht
True. Maar dat is dan vooral handig voor PC MP neem ik aan? (ik heb nog een ervaring met Discord). Anyway, ik heb maar vast een account aangemaakt. 

- Fing3r
Bericht
Voor pc gaming is het inderdaad het meest geschikt, maar je kunt ook prima via de telefoon Discord volgen en een chatroom ingaan voor voicechat.
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Ik ben zelf ook niet voor een fysieke BB dag zo lang er nog aanzienlijk besmettingsgevaar is. De 1,5 meter afstand zou nog wel bewaard kunnen blijven maar met name de hygiëne is lastig op een plek als AwesomeSpace zoals Ok Impala! al aangaf.
- Shmupz
Bericht
Ik zou ook overslaan. Ik val sowieso in een risico groep. Verder zijn hierboven al genoeg andere redenen genoemd waarom ik ook liever over sla. Jammer, maar het is wat het is!
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Inmiddels hebben we Awesome Space laten weten dat we niet langskomen dit jaar. In mijn hoofd spelen wel wat digitale mogelijkheden, maar daar is nog niks concreets bij. Komen we nog op terug.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Ja jammer dat het zo loopt. Ik had er ook wel naar uit gekeken maar sta ook achter deze keuze. Wellicht trekt een digitale variant ook juist wel de mensen die anders niet fysiek waren gekomen? Daar kun je wel wat mee maar is het natuurlijk leuker om elkaar fysiek te zien dan in table top simulator, de grote BB Quiz en de online Unreal Tournament competitie.