Hallo iedereen,
Ik ben benieuwd of dat er inmiddels vanuit de organisatoren meer inzicht is in mogelijke gamebeurzen die gepland kunnen worden. Ik sta de laatste jaren namelijk regelmatig op verschillende beurzen als verkoper maar koop ik er ook graag regelmatig wat.
Ik begrijp dat er nog al veel bij komt kijken gezien de huidige regelgeving, ik kan me goed voorstellen dat er nog veel onduidelijkheden zijn en dat er daarom afgewacht wordt. Maar ik ben benieuwd of dat er zich is op een mogelijke beurs nog in 2020 of dat alle zinnen gezet worden op 2021. Ikzelf sta namelijk te trappelen om mijn mooie waar weer aan te mogen bieden, binnen de gestelde perken natuurlijk. Alvast bedankt voor de reactie(s).
Inzicht in geplande beurzen?
- Galious
- Moderator
Bericht
Re: Inzicht in geplande beurzen?
Alles wat tot dusver bekend is, is verwerkt in de Beursagenda:
viewtopic.php?f=20&t=6203
Er staan beurzen gepland vanaf september, maar het is natuurlijk nog niet zeker of die door kunnen gaan...
viewtopic.php?f=20&t=6203
Er staan beurzen gepland vanaf september, maar het is natuurlijk nog niet zeker of die door kunnen gaan...
nmkl pjkl ftmch
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Het is natuurlijk allemaal wel wat werk maar waarom open je niet een topic op aangeboden. Je kun dan ook voor een minimum buy van 50 gaan bijvoorbeeld.
Ik mis ook echt wel de rommelmarkten. Helemaal nu het seizoen is. Mijn Youtube kanalen uit Amerika zijn al weer vol aan de gang en zijn de rommelmarkte daar weer open. Lijkt mij zeer onverstandig tho. Ik gok er op dat alles nog wel even duurt hier.
Ik mis ook echt wel de rommelmarkten. Helemaal nu het seizoen is. Mijn Youtube kanalen uit Amerika zijn al weer vol aan de gang en zijn de rommelmarkte daar weer open. Lijkt mij zeer onverstandig tho. Ik gok er op dat alles nog wel even duurt hier.
Bericht
25 oktober Schiedam
Er zijn wat veranderingen vanwege de covid-19....
En we willen het als volgt gaan doen....
We gaan open om 10 uur
Dragen van mondkapje is niet verplicht en kaartjes via emailadres verkrijgbaar.....
Dus wil je er bij zijn stuur op tijd een mail naar retrogamebeurstilburg@gmail.com
Ik behandel alle mails op volgorde dus wie eerst reserveert komt als eerst.
Kaartjes worden netjes per post bezorgd na betaling.... €4 per kaartje.
Deze worden de eerste week van oktober verstuurt.
Er is geen mogelijkheid voor een loterij dus bewaar je kaartje goed....daar zitten prijzen aan vast
Tot binnenkort!!!!
We gaan open om 10 uur
Dragen van mondkapje is niet verplicht en kaartjes via emailadres verkrijgbaar.....
Dus wil je er bij zijn stuur op tijd een mail naar retrogamebeurstilburg@gmail.com
Er is geen mogelijkheid voor een loterij dus bewaar je kaartje goed....daar zitten prijzen aan vast
Tot binnenkort!!!!
Laatst gewijzigd door Gerreke op 23 aug 2020, 09:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Bericht
Gerreke schreef: ↑16 jul 2020, 23:1925 oktober Schiedam
We zijn open van 10 tot 15
Dragen van mondkapje is niet verplicht maar wenselijk en kaartjes via emailadres verkrijgbaar.....
Tot binnenkort!!!!