1. Ik game graag in gezelschap
2. Ik vindt het leuk om mijn kennis en collectie te delen (niet te verwarren met uitdelen

3. Ik vind het leuk om high scores te halen en te verbeteren.
Dit bracht mij op het volgende idee. Het zou mij heel leuk lijken om een soort Retro Game Kampioenschappen te organiseren. Het ruwe idee is als volgt: kies een willekeurige zaterdag middag en een willekeurige lokatie. Op deze middag zullen er een aantal games te spelen zijn, ik denk aan 5-8 games op diverse consoles. Je krijgt bij elke game een bepaalde tijd of aantal pogingen om een high score neer te zetten. Per game worden er punten verdeeld en aan het einde van de dag heb je een top 3. Daarvoor een leuke prijsuitreiking.
Dit zal de kern van de dag zijn. Daarnaast zou het tof zijn om dit samen te laten gaan met een hapje en of drankje, vrij spelen op arcades of consoles en eventueel een kleine beurs met verkopers. Zodat je ook tussentijds wat te doen hebt. Deze aanvullende ideeen hebben alleen zin natuurlijk bij voldoende animo.
Eventueel een kleine bijdrage als toegang (max 5 euro) om de kosten te dekken en prijzen ter beschikking te stellen.
De algemene vraag: wat vind je van het idee? Er zullen vast soortgelijke initiatieven zijn, maar het is de bedoeling het enigszins kleinschalig te houden en vooral een gezellige middag op te zetten. Ik heb een lokatie in gedachte waar ook een bar bij zit en er zijn meerdere ruimtes te gebruiken. Of de groep moet zo klein zijn dat het bij thuis kan

Concrete vragen:
1. Zou jij interesse hebben om te komen?
2. Zou je er voor naar de omgeving van Nijmegen willen reizen?
3. Vind je een toegangsprijs acceptabel?
4. Welke verwachtingen heb je bij een dergelijke middag?
Denk vooral mee en spuien maar!