marxkemp schreef:Klopt. Dit is pas mn tweede beurs ooit. Als je een rondje gelopen hebt, dan heb je t wel gezien.
Toffe pick-ups, ben vooral fan van Dr. Dan & Dr. Don!

marxkemp schreef:Klopt. Dit is pas mn tweede beurs ooit. Als je een rondje gelopen hebt, dan heb je t wel gezien.
marxkemp schreef:Goeie gangpaden, Niet druk, aardige gasten vaak wel.
iStreet schreef:Zelf maar een aankoop gedaan, omdat ik specifiek zoek. Maar zit te twijfelen of weer een heleboel weg te doen.. veel hobbies kosten geld..
c4ke schreef:iStreet schreef:Zelf maar een aankoop gedaan, omdat ik specifiek zoek. Maar zit te twijfelen of weer een heleboel weg te doen.. veel hobbies kosten geld..
Ja hoor, daar gaat 'ie weer! Maar ik herken het gevoel hoor. Misschien toch weer de focus beperken tot 1 a 2 systemen?
@marxkemp: Mooi setje light gun games! Ga je vast en zeker veel arcade plezier mee hebben.
Nice! Die Point Blank-games zijn tof. 1 van m'n eerste aanvaringen met een game met RPG-elementen.marxkemp schreef:Klopt. Dit is pas mn tweede beurs ooit. Als je een rondje gelopen hebt, dan heb je t wel gezien.
Die Pokémon-guides zijn gaaf man. Ik heb die van Red en Blue vroeger gehad. Die wil ik ooit nog eens oppikken ergens. Volgens mij is die van Yellow daar op gebaseerd.Carl2 schreef:Ook ik ben vandaag even naar Apeldoorn geweest, samen met MrSirius. Ik vond het op zich nog best gezellig druk. Hierbij mijn aankopen:
Carl2 schreef:Ook ik ben vandaag even naar Apeldoorn geweest, samen met MrSirius. Ik vond het op zich nog best gezellig druk. Hierbij mijn aankopen:
Mario Football is echt goud! Standaard kost met de Button-Bashersdag in Awesome Space.Fing3r schreef:Was een leuke beurs, gezellig druk en een paar leuke aankopen kunnen doen. Wel wat mensen gesproken maar helaas niemand van BB
Heb me nog enigzins in kunnen houden en maar €30 uitgegeven, had bijna Lufia nog voor de SNES gekocht.
Fing3r schreef:Was een leuke beurs, gezellig druk en een paar leuke aankopen kunnen doen. Wel wat mensen gesproken maar helaas niemand van BB
Heb me nog enigzins in kunnen houden en maar €30 uitgegeven, had bijna Lufia nog voor de SNES gekocht.
haka77 schreef:Geen foto's van mijn aankopen. Doodsimpel omdat ze er niet zijn
Het was leuk om weer eens een aantal mensen te spreken. Zeker omdat ik al bijna anderhalf jaar geen beurs meer heb meegemaakt (kan ook langer zijn).
Maar qua aanbod was er weinig voor me bij (en niks voor prijzen waar ik het niet voor kon laten liggen)
En btw, Zelda voor de CD-i €250????
In het noorden Zwolle en in het zuiden Tilburg. Ik vind daar het aanbod het grootst en meest divers qua standhouders. Alle beurzen hebben dezelfde vaste kern die sr altijd wel staat en die beurzen hebben daar een uitbreiding op.Duke Nukem schreef:Voor mij als leek, wat is nou "de beurs" waar je bij moet zijn wat betreft retro gaming in Nederland?