De meeste van jullie hebben gemerkt dat de activiteit omtrent Magix Buttons ietwat minder is geworden. We hebben een paar vragen gehad of Magix Buttons ermee gaat stoppen, maar dat is verre van waar. In ons vorige bericht hadden wij een kleine teaser geplaatst voor een grote announcement!
Vol trots en blijdschap kunnen we jullie vertellen dat wij momenteel druk bezig zijn om alles over te zetten naar een gloednieuwe website!
Met een nieuwe, shiny look, vallen wij jullie browser groter, beter en meer badass binnen en brengen we jullie binnenkort de beste deals in video games en collectibles!
Door de transitie zijn we lichtelijk overladen met producten die overgezet moeten worden. Gezien wij onze focus op onze nieuwe voorraad willen leggen hebben wij een uitverkoop op onze resterende voorraad met een actie van 40% korting!
De actie geld van 8/m 11 maart dus wees er snel bij, want op is dus echt op!
Tot snel ( vanaf de nieuwe site) en happy gaming!
Magix Buttons 2.0
- magix buttons
- Contacteer:
- Marktplaats ID: 0
- eBay gebruikersnaam: magix_buttons
- Shiroe
- eBay gebruikersnaam: oertrooper
Bericht 
C(I)B: 231 | Carts: 51 | Total: 288/347
Re: Magix Buttons 2.0
Mooi nieuws! Succes en ik ben benieuwd 

C(I)B: 231 | Carts: 51 | Total: 288/347
- Kjeld
- Koningsdag Koning 2019
Bericht
Succes met de nieuwe website. Ik ben erg benieuwd.
Helaas zit er niets meer voor mij tussen van het huidige assortiment.
Helaas zit er niets meer voor mij tussen van het huidige assortiment.
- iStreet
- eBay gebruikersnaam: Aerox_Boy_NL
Bericht
Ben zeer benieuwd! Jullie zeiden het een tijdje terug al tegen mij, over de nieuwe website. Hij komt steeds dichterbij begrijp ik, spannend!
Ps; heb net nog een kleine bestelling gedaan.. 40% kan je niet laten liggen natuurlijk

Ps; heb net nog een kleine bestelling gedaan.. 40% kan je niet laten liggen natuurlijk

- magix buttons
- Contacteer:
Bericht
Bedankt voor alle bestellingen! Actie loopt nog tot vanavond, dus als je snel nog wat mee wilt pakken met de 40% korting dan is dit je laatste kans! 

Bericht
Wanneer komt jullie nieuwe site online?
Ik doe niet aan onderschriften.
- magix buttons
- Contacteer:
Bericht
We streven naar zo snel mogelijk, laatste puntjes op de i zetten om de lancering zo soepel mogelijk te laten verlopen.
Jalf schreef:Wanneer komt jullie nieuwe site online?
We streven naar zo snel mogelijk, laatste puntjes op de i zetten om de lancering zo soepel mogelijk te laten verlopen.