Nieuwe webshop!
- c4ke
Bericht
Re: Nieuwe webshop!
Veel succes heren! Ik zal het ook in de gaten houden.
I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED (。◕‿‿◕。)
~ NTSC/J Verzamelaar ~
~ NTSC/J Verzamelaar ~
- Silenteddie
- Koningsdag Koning 2016
- Marktplaats ID: 0
Bericht
Ik lig nu in mijn digitale slaapzak voor zowel de deur van Pius games als press-start
Al draagt een aap een gouden ring, een kroon maakt hem pas echt een king.
- SneakerPimp
Bericht 
Hopelijk vind jk bij Press-Start ook wat leuks voor/van de Xbox!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Sterker nog, ik heb mn eerste deal met @Pius al staan!Silenteddie schreef:Ik lig nu in mijn digitale slaapzak voor zowel de deur van Pius games als press-start

- WorldWaker
Bericht
Succes ermee heren, ik hoop dat het een succes wordt. Ik ga in ieder geval zeker een kijkje nemen als het zover is.
- Silenteddie
- Koningsdag Koning 2016
- Marktplaats ID: 0
Bericht
Ik heb ook al een mooi Lynx setje liggen.SneakerPimp schreef:Sterker nog, ik heb mn eerste deal met @Pius al staan!Silenteddie schreef:Ik lig nu in mijn digitale slaapzak voor zowel de deur van Pius games als press-start

Al draagt een aap een gouden ring, een kroon maakt hem pas echt een king.
- SneakerPimp
Bericht 
Ben echt benieuwd hoe alles eruit gaat zien als het online gaat. Vol verwachting klopt mn hartje haha
Nice!Silenteddie schreef:Ik heb ook al een mooi Lynx setje liggen.SneakerPimp schreef:Sterker nog, ik heb mn eerste deal met @Pius al staan!Silenteddie schreef:Ik lig nu in mijn digitale slaapzak voor zowel de deur van Pius games als press-start

Ben echt benieuwd hoe alles eruit gaat zien als het online gaat. Vol verwachting klopt mn hartje haha
- VikTris
- Contacteer:
Bericht
zou ik een vet format vinden iig, soort van Nintendo direct maar dan met bepaalde games die je graag wilt uitlichten in de shop.
cool cool, zeker met je youtube ervaring zijn er leuke combies te maken met de shop en het kanaalJokerJur schreef:Zeker een blijvend iets, het spookt al langer door ons hoofd. Ik heb het vroeger jaren gedaan naast een eigen winkel en heb het ook altijd wel gemist, daarom vind ik handelen en beurzen ook zo tof. Han die vind altijd zoveel cool spul dat hij al dikwijls heeft bedacht dat er eigenlijk een webshop moest gaan komen. We hebben nu de stoute schoenen aangetrokken om er dan ook keihard voor te gaan.

zou ik een vet format vinden iig, soort van Nintendo direct maar dan met bepaalde games die je graag wilt uitlichten in de shop.
- Tom
- Moderator
Bericht
Succes mannen!
Het ziet er al goed uit. En met dit dynamisch duo kunnen we alleen maar mooie aanbiedingen van retro games verwachten!
Het ziet er al goed uit. En met dit dynamisch duo kunnen we alleen maar mooie aanbiedingen van retro games verwachten!
- Gurtus
Bericht
Succes met de webshop
I’M HERE TO KICK ASS AND CHEW BUBBLEGUM, AND I’M ALL OUTTA GUM
- Pius
Bericht
Leuk mannen! Ik wens jullie erg veel succes met jullie webshop. Dat we maar gezellige en eervolle concullegas mogen worden.
"Come back when you can put up a fight."
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
- JokerJur
- Veteraan
- eBay gebruikersnaam: Collector_jur
Bericht
Bedankt voor de mooie woorden! We zijn nu druk items aan het toevoegen maar steeds als 1 doos klaar is staan er 3 nieuwe te wachten!
Nog even een paar week flink knallen, maar het wordt cool!
Nog even een paar week flink knallen, maar het wordt cool!
- KillingRaptor
Bericht
Ben ook erg benieuwd naar de website! Heb zondag ook al mijn eerste koop gedaan, Ecco op de Dreamcast! Neem toch aan dat dat ook van die voorraad is van jullie. 

- JokerJur
- Veteraan
Bericht
Deurne was de laatste beurs waar we gescheiden stonden. Alles wat over was gaat nu ook de shop in.
- retrogamezzz
- Koningsdag Koning 2014
Bericht
De shop wordt dus goed gevuld nu...zitten veel leuke games bij, wil je op de hoogte gehouden worden van de vorderingen en opening???
like ons dan op facebook
https://www.facebook.com/Press-Start-Ga ... /timeline/
like ons dan op facebook

https://www.facebook.com/Press-Start-Ga ... /timeline/
- Nutsy-Gutsy
- Contacteer:
Bericht
Maar ik heb geen Facebook. 

Mijn game site: https://www.facebook.com/nutsysgamevault
- KillingRaptor
- Nutsy-Gutsy
- Contacteer:
Bericht
Misschien krijgen wij dan privé berichten, haha.
- retrogamezzz
- Koningsdag Koning 2014
Bericht
haha of jullie maken gewoon een facebook account aan...niet alles hoeft retro te blijven in het levenNutsy-Gutsy schreef:Maar ik heb geen Facebook.

- Pius
Bericht
Ik heb óók geen Facebook, maar zal jullie in ieder geval volgen. Ik hoop dat jullie Jeroen het vuur aan de schenen kunnen leggen. Bij onze webshop zal het wel even duren voordat wij dat formaat bereikt hebben 

"Come back when you can put up a fight."
- Nutsy-Gutsy
- Contacteer:
Bericht
Lol, is Facebook ondertussen dan al niet retro? Ik had vroeger een account, maar die heb ik nu al 3 jaar stopgezet. Jij weet trouwens toch wat ik zoek. Stuur dan maar een pb als er iets interessants in je winkel zit.retrogamezzz schreef:haha of jullie maken gewoon een facebook account aan...niet alles hoeft retro te blijven in het levenNutsy-Gutsy schreef:Maar ik heb geen Facebook.

- retrogamezzz
- Koningsdag Koning 2014
Bericht
haha bij deze...zit wel interessant spul voor je bij
Nutsy-Gutsy schreef:Lol, is Facebook ondertussen dan al niet retro? Ik had vroeger een account, maar die heb ik nu al 3 jaar stopgezet. Jij weet trouwens toch wat ik zoek. Stuur dan maar een pb als er iets interessants in je winkel zit.retrogamezzz schreef:haha of jullie maken gewoon een facebook account aan...niet alles hoeft retro te blijven in het levenNutsy-Gutsy schreef:Maar ik heb geen Facebook.
haha bij deze...zit wel interessant spul voor je bij

- Nutsy-Gutsy
- Contacteer:
Bericht
Damn, daar gaat al mijn spaargeld weer.
- JokerJur
- Veteraan
Bericht
Het aantal games wat de afgelopen weken langs mijn camera lens komt is in ieder geval niet normaal. Ik zie RPG's langs komen waarvan ik het bestaan niet wist! Alle consoles krijgen evenveel liefde ook, ook jouw X doos Pimp!
Ik krijg er in ieder geval veel energie van en knal rustig even verder tot de 28e. Nu gelukkig even tijd om wat te posten omdat ik bij zwemles zit te wachten.
Ik krijg er in ieder geval veel energie van en knal rustig even verder tot de 28e. Nu gelukkig even tijd om wat te posten omdat ik bij zwemles zit te wachten.