- "Ik bied de helft van wat je vraagt en kan het direct ophalen!!!". Deze mensen zijn in de veronderstelling dat iedereen op Marktplaats junk is en zijn/haar spullen verkoopt omdat ze geld nodig zijn voor drugs volgens mij. Ja joh tuurlijk, ik heb twee weken geleden nog €75 betaald voor mijn uitgespeelde Demon's Souls PS5, maar jij mag hem voor €20 vanavond nog ophalen...

- "Hey, ik heb superveel interesse in je game, maar het is 2021 en ik heb natuurlijk geen app van de bank op mijn telefoon dus ik kom vanavond bij je terug om het in orde te maken!! eChT WaAr hOor!!! Intussen verkoop jij drie geïnteresseerden een 'nee'. De volgende dag heb je natuurlijk niets gehoord en als je contact opneemt met de andere geïnteresseerden hebben ze hun geld inmiddels elders uitgegeven.
Fantastisch ook dat je deze afhakers niet eens een negatieve feedback kan geven omdat je geen transactie met ze hebt afgerond.
- "De game die je aan biedt zoek ik al super lang. Zou je wat meer foto's kunnen maken? Van bladzij 36 van de handleiding, van het schroefje rechtsboven op de cartridge en van de streepjescode? En dan na het opsturen: Oei, mijn hond heeft net op de achterbank gescheten en ik ben eigenlijk al mijn geld nodig om die auto stankvrij te krijgen [of insert andere kutsmoes].
En vorig jaar heb ik ongeveer onderstaande meegemaakt. Dieptepunt tot nu toe:
- "De game die ik bij je heb gekocht is helaas in niet in de staat die ik had verwacht. Jij had hem omschreven als 8.5/10, maar ik vind het meer een 7.5/10. Ik eis de helft van mijn geld terug anders ga ik aangifte doen wegens oplichting. Oh? Ben je het niet met me eens? Dan verander ik toch gewoon in een psychopaat? Ik zoek je op social media op en ga random mensen uit je vriendenlijst (waaronder je tante) lastigvallen om je telefoonnummer te achterhalen ....